تشک بادی روی آب طرح هندوانه بست وی

bestway 43159

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح هندوانه بست وی از سری تشک های بادی طرحدار جدید کمپانی بست وی می باشد که در سال جاری تولید و روانه بازار شده است . نمونه های مشابه دیگری از این محصول نیز طراحی شده اند که می توانید در سایز های مختلف آن ها را خریداری کنید . این تشک بادی روی آب طرحدار برای بزرگسالان طراحی شده و قادر است تا وزن های بسیار بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند ، بنابراین می توان گفت محدودیت سنی برای استفاده از محصول وجود ندارد . این تشک بادی روی آب به گونه ای طراحی شده است که تعادل خوبی بر روی آب داشته باشد . رویه تشک بادی فوق همانطور که در تصویر نیز مشاهده می کنید به صورت مواج ایجاد شده است تا سطح انعطاف پذیر و نرم تری را داشته باشد ، این ویژگی موجب شده است تا در صورت استفاده از تشک بادی بر روی زمین نیز سطحی نرم و انعطاف پذیر را داشته باشید . تشک بادی روی آب فوق دارای دو محفظه باد شونده می باشد که شما می توانید با دهان و حتی با تهیه پمپ باد دستی و ... محصول را به سرعت باد کنید . بست وی برای ساخت تشک بادی روی آب طرح هندوانه بست وی از وینیل با ضخامت 0.21 میلی متری استفاده کرده است . شما می توانید محصول فوق را با گارانتی سلامت و با قیمت مناسب از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

نوع نیم دایره
 طول 170 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 ضخامت لایه ها 0.21 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه طرحدار
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 900 گرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
 طراحی دوست داشتنی و جدید
 دارای رنگ جذاب
 دارای دو محفظه باد
 اقلام همراه برچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

نقد و بررسی تشک بادی روی آب طرح هندوانه بست وی

تشک بادی روی آب طرح هندوانه بست وی

قطعا در فصول گرم سال نظیر تابستان استفاده از تشک های بادی برای قرار گرفتن بر روی آب و استخر ها و آب های آرام دیگر یک تفریح مهیج و ایده آل به شمار می رود. در همین رابطه نیز هر ساله شاهد هستیم که کمپانی های بزرگ تولید کننده محصولات بادی سعی می کنند تا محصولاتی جذاب و مهیج را با طراحی های گوناگون روانه بازار کنند. همین عامل هم باعث شده تا رقابت در بین این شرکت ها بیش از پیش افزایش یابد. در این مطلب نیز با توجه به همین نکات قصد داریم به بررسی تشک بادی روی آب طرح هندوانه بست وی بپردازیم که یکی از خلاقانه ترین محصولات شرکت بست وی بوده و با کیفیت فوق العاده ای که دارد باعث شده تا خیال مشتریان از خرید این محصول بسیار راحت شود.

این محصول همان طور که قطعا می توان از اسم و تصاویرش فهمید ظاهری دقیقا شبیه به قاچ هندوانه دارد. این طراحی یک طراحی خاص و منحصر به فرد می باشد به گونه ای که اگر قصد خرید این کالا را داشته باشید همین ظاهر شیک و خاص یکی از محرک های شما برای انتخاب این محصول خواهد بود. دیگر موردی که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بحث رنگ بندی و طراحی جالب و دقیق این محصول می باشد که باعث شده تا بتوانید انتخابی درست و هوشمندانه را انجام دهید. در واقع بدنه اصلی این محصول از رنگ های قرمز ، سبز ، و مشکی طراحی و تولید شده است که دقیقا با مشاهده یک هندوانه واقعی و طبیعی سعی شده تا این محصول را طراحی کنند.

ویژگی ساختار این محصول هم یکی دیگر از نقاط قوت این کالا به شمار می رود به این صورت که می توانید ظاهر نیم دایره ای شکل این کالا را به راحتی مشاهده نمایید. این ساختار باعث شده تا فرد استفاده کننده از این محصول بتواند به راحتی بر روی این تشک بادی روی آب دراز کشیده و از داشتن آن لذت ببرد. ساختار رویه اصلی این محصول هم به صورت شیار دار طراحی گردیده است به این صورت که انگار یک سری خطوط موازی هم تمامی سطح روی این محصول را شکل داده اند. این ویژگی باعث می شود تا هم از تعریق فرد در هنگام استفاده از این محصول جلوگیری شده و هم یک فضای نرم و راحت را در اختیار مشتریان قرار دهد.

دیگر نکته ای که باید در خصوص این محصول به ان اشاره کنیم بحث دارا بودن دو عدد محفظه باد در کنار این محصول می باشد که باعث شده تا شما بتوانید به راحتی این محصول را در کمترین زمان ممکن باد نموده و از داشتن آن لذت ببرید. در واقع برای باد کردن و راه اندازی این محصول شما تنها نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت که بتوانید در سریع ترین زمان ممکن از طریق همین دو دریچه به سادگی این محصول را باد کنید. این محصول مناسب و قابل استفاده برای تمام سنین خواهد بود و همین عامل هم باعث شده تا بزرگسالان هم جهت خرید این محصول اقدام کرده و بتوانند از این کالا استفاده کنند.

از نظر جنس و کیفیت هم باید بیان کنیم که این محصول دارای بدنه ای تولید شده از نوع وینیل می باشد به این صورت که می توانید به راحتی از کیفیت بالای این محصول اطمینان حاصل نموده و ان را خریداری کنید. در تکمیل این جمله باید عنوان کنیم که این کالا دارای ضخامت لایه های 0.21 میلی متری می باشد که نشان از ضخامت فوق العاده این محصول دارد. هم چنین وزن 900 گرمی این محصول هم یکی دیگر از مزیت های این محصول به شمار می رود به این صورت که قادر خواهید بود تا به سادگی این کالا را حمل و نقل نموده و از ان بهره ببرید.

تمام این موارد نشان می دهد که شما با یک کالای کامل و خاص طرف خواهید بود که قطعا می توانید نیاز شما را از بابت دارا بودن یک تشک بادی روی آب کامل و خاص برطرف سازد. این محصول هم اکنون با قیمت استثنایی از طریق سایت نمایندگی اینتکس در دسترس شما عزیزان می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...