تشک بادی روی آب طرح پرتقال

Intex 58763

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پرتقال سری محصولات جدید و دوست داشتن شرکت اینتکس می باشد که از محصولات 2018 می باشد، این تشک بادی با طراحی و ظاهر کاملا متفاوتی همرا با ساختار متفاوت داشته که بدون شک در نگاه اول نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. از طرفی به دلیل رنگ بندی نارنجی و سفید بدنه می تواند در فصل تابستان جلوه خوبی داشته باشد. بخش اصلی بدنه که از وینیل ساخته شده است دارای ضخامت 0.28 میلی متر می باشد که دارای طول 178 سانتی متری و عرض 85 سانتی متری می باشد، که برای استفاده یک شخص بزرگسال کاملا مناسب است. در صورتی که از طراحی این محصول رضایت کافی را ندارید می توانید تشک بادی روی آب طرح کیوی را هم مشاهده کنید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس ایران تهیه کنید

 نوع نیم دایره
 طول 178 سانتي متر
 عرض 85 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1198 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح پرتقال

تشک بادی روی آب طرح پرتقال را می توان یکی از منحصر به فرد ترین محصولات موجود در این دسته بندی دانست که بسیار زیباست. نوع طراحی این محصول باعث شده تا بسیار محبوب بوده و در هنگام خرید چشم ها را به خود خیره کند. این محصول ساخت شرکت اینتکس می باشد که در سال جدید میلادی ان را روانه بازار کرده است. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی دقیق و کاملی از این محصول پرداخته و ان را به طور کامل مورد ارزیابی قرار دهیم پس تا انتها ما را دنبال کنید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

نوع طراحی و ارگونومی ساخت این محصول باعث شده تا در بازار سر و صدای زیادی را برپا کند. این کالا دقیقا ظاهری مانند یک قاچ پرتغال دارد که بسیار زیبا و چشم نواز است. اگر بخواهیم بیشتر در ارتباط با این محصول صحبت کنیم باید گفت که دور تا دور این محصول دقیقا مانند پوست پرتغال و با همان کیفیت و ظرافت طراحی گردیده است. حتی جلو تر از ان نیز مقداری روشن تر از لایه های لبه طراحی شده که ان را بسیار طبیعی جلوه می دهد. علاوه بر این ها لایه سفید رنگی هم در جلوی ان بخش طراحی شده که به طبیعی تر شدن ان کمک شایانی کرده است. بخش اصلی این محصول هم دقیقا مانند مغز وسط میوه طراحی شده و حتی تکه های پرتغال هم دقیقا مانند میوه واقغی پیاده سازی شده اند. علاوه بر این ها باید گفت که رویه این محصول دارای شیار هایی می باشد که شما در هنگام استفاده از ان و در هنگام خوابیدن بر روی ان احساس نرمی و لطافت فوق العاده ای را دارید. تمام این موارد باعث شده تا یک محصول با کیفیت بالا را شاهد باشیم.

جنس بدنه

در ارتباط با این مورد هم باید عنوان کرد که این محصول فوق العاده مقاوم و مستحکم ساخته شده است. رویه این محصول ساخته شده از نوع وینیل بوده که بسیار ضخیم است. برای اثبات ضخامت این محصول هم باید گفت که هر یک از لایه های این محصول دارای ضخامت 0.28 میلی متر می باشد. علاوه بر این ها بخش های کناری این محصول هم به تبعیت از جنس رویه ساخته شده از نوع وینیل هستند که بسیار مقاوم می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن هم یکی دیگر از معیار های انتخاب توسط مشتریان می باشد چون هر فرد با توجه به قد و وزن خود اقدام به خرید محصول می کند. در ارتباز با این محصول هم باید گفت که طول ان 178 سانتی متر و عرض ان نیز 85 سانتی متر می باشد. هم چنین  این تشک مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 80 کیلو گرم وزن را تحمل کند که بسیار معقول است. علاوه بر این ها این کالا تنها 1.2 کیلو گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید ان را حمل و نقل نمایید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از دیگر موارد مهم در انتخاب یک محصول نحوه راه اندازی ان می باشد. این تشک نیز جزو ان دسته از محصولاتی است که به سادگی و در عرض چند دقیقه راه اندازی می شود. در ابتدا کافی است شما این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی یک  سطح صاف قرار دهید. سپس با استفاده از یک وسیله ای که بتواند باد را با فشار بالا خارج کند و یا یک پمپ باد شخصی اقدام به باد کردن این محصول از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول کنید. نکته مهم این است که نباید این محصول را بیش از اندازه و حجمش باد کنید چون احتمال اسیب دیدن را بالا برده و هم چنین تحمل وزن را کاهش می دهد. هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است پس از هر بار مصرف به طور کامل باد ان را خارج کرده و این محصول را جمع اوری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز و وسایلی که امکان اسیب رساندن به این تشک را دارند را از کنار ان دور کنید. نکته مهم دیگر این است که از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول جدا خودداری کنید. در هر یک از مراحل نصب و راه اندازی این محصول اگر به مشکل بر خوردید می توانید با مراجعه به دفترچه راهنما موجود در کنار این محصول اموزش های لازم را فرا بگیرید. هم چنین برچسب تعمیرات هم در کنار این محصول قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاده کرده و به راحتی ان را رفع کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح پرتقال محصولی فوق العاده زیبا مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. هم چنین این تشک دارای سطح مواج بوده که بسیار نرم و لطیف است. علاوه بر این ها به دلیل داشتن وزن کم به راحتی می توان ان را حمل و نقل کرد. این محصول را می توانید با کیفیت بالا و قیمت مناسب هم اکنون از تنها نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...