تشک بادی روی آب طرح پرنده

115540

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پرنده محصولی فانتزی با رنگی خاص می باشد که مناسب استفاده بزرگسالان طراحی و تولید شده است . نشیمنگاه این محصول به صورت گرد طراحی شده و دارای طرح مواج می باشد که بدن را در موقعیت مناسبی قرار داده و مانع از ایجاد درد و خستگی خواهد شد . در قسمت جلویی این محصول دو عدد دستگیره تعبیه شده است که به حفظ تعادل فرد کمک نموده و نیز به منظور سهولت در امر جا به جایی کاربرد دارد . بدنه این تشک بادی از جنس وینیل رنگی درنظر گرفته شده است که علاوه بر دارا بودن مقاومت و استحکام بالا در برابر پوسیدگی و ساییدگی ، از نرمی و راحتی مطلوبی برخوردار بوده و نیز جلوه ای زیبا به محصول بخشیده است . به منظور افزایش کیفیت و طول عمر محصول ، قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده است که استحکام آن را تا حد چشمگیری افزایش داده است .طراحی این تشک بادی به گونه ای بوده که قابل استفاده در آب های آرا و استخر ها می باشد . و با توجه به وزن اندک آن که در حدود 2 کیلو گرم بوده به راحتی قابل حمل و قابل استفاده در مسافرت ها نیز می باشد . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 150 کیلو گرم را تحمل نماید که این امر نشان از کیفیت بالای ساخت آن دارد .برای تهیه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید .

نوع تفریحی
 طول 218 سانتی متر
 عرض 211 سانتی متر
 ارتفاع 136 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 پمپ  ندارد
 نوع پمپ --
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح پرنده یکی از زیبا ترین محصولات تفریحی بزرگسالان می باشد که توسط شرکت بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این تشک بادی با دارا بودن طراحی زیبا و فضای مناسب برای استفاده بزرگسالان توانسته نظر افراد بسیاری را به خود جلب نماید و در فهرست پر فروش ترین محصولات بادی شرکت بست وی قرار گیرد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید تشک بادی روی آب بزرگسال همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

 

یکی از مهم ترین مواردی که در حین خریداری محصولات نظر هر بیننده ای را به خود جلب نموده و موجب بررسی دیگر موارد خواهد شد، شکل ظاهری و نوع طراحی محصول مورد نظر می باشد. این تشک بادی دارای یک نشیمنگاه گرد بوده و طرح کلی آن شبیه به یک پرنده می باشد که دارای رنگ آبی بوده و از زیبایی قابل توجهی برخوردار می باشد. سطح نشیمنگاه آن به صورت مواج درنظر گرفته شده است که در حین استفاده بدن شما را در موقعیت مناسبی قرار خواهد داد. همچنین این ویژگی مانع از لیز خوردن ناگهانی شما به درون آب شده و به افزایش تعادل در حین تفریح کمک می نماید. برای استفاده از این تشک بادی می توانید با استفاده از انواع پمپ های دستی و برقی و در کم ترین زمان ممکن آن را راه اندازی نموده و بر روی آب های آرام و یا استخر ها مورد استفاده قرار دهید. 

 

جنس بدنه 

 

یکی از مهم ترین مواردی که می بایست آن را مورد بررسی قرار داد، جنس و کیفیت محصول مورد نظر می باشد، زیرا این مورد مستقیماً بر طول عمر محصول تاثیر خواهد گذاشت و محصولی با مقاومت مطلوب را می توان مدت بیشتری مورد استفاده قرار داد. به همین منظور بدنه این تشک بادی از وینیل رنگی و قسمت زیرین آن از وینیل دولایه تهیه شده است که استحکام قابل قبولی به محصول بخشیده است. همچنین این جنس بدنه موجب افزایش انعطاف پذیری آن شده و می توان آن را به یادگی جمع نمود. 

 

ابعاد و وزن و تحمل وزن

 

یکی از موارد حائز اهمیت در محصولات تفریحی می توان به دارا بودن فضای کافی به منظور تفریح اشاره نمود. این تشک بادی دارای طولی معادل 218 سانتی متر، عرض 211 سانتی متر و ارتفاع 136 سانتی متر می باشد که کاملا مناسب استفاده بزرگسالان بر روی آب های آرام می باشد. وزن آن نیز بسیار اندک و در حدود 2 کیلو گرم بوده که می توان به راحتی آن را حمل و در مسافرت نیز مورد استفاده قرار داد. همچنین قادر است تا وزن بالایی در حدود 150 کیلو گرم را تحمل نماید که بهترین گزینه برای استفاده بزرگسالان می باشد. 

 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این تشک بادی از کیفیت و طول عمر قابل قبولی برخوردار می باشد. اما نحوه استفاده و مراقبت ما نیز تاثیر بسیاری بر طول عمر آن خواهد داشت. به همین منظور تنها کافیست که از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه آن ممانعت نموده و از قرار دادن آن در برابر حرارت بالا خودداری نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

 

جمع بندی 

 

تشک بادی روی آب طرح پرنده محصولی با رنگی جذاب و فضای کافی به منظور استفاده بزرگسالان بوده که با توجه به انعطاف آن، در صورت عدم استفاده می توانید از طریق دریچه هوای تعبیه شده بر روی بدنه، هوای داخل آن را به طور کامل تخلیه نموده و آن را جمع نمایبد. برای تهیه این تشک بادی روی آب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب از طریق نمایندگی تهران اینتکس دریافت نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...