تشک بادی روی آب طرح پیتزا

Intex 58752

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پیتزا یکی از تشک های بادی جدید و با طراحی منحصر به فرد است که توسط شرکت اینتکس تولید شده است. خرید 7-8 تشک بادی از مدل های طرح پیتزا می تواند تشکیل یک تشک بادی گرد بزرگ را بدهد که برای استفاده چند نفر به صورت همزمان گزینه فوق العاده مناسبی به حساب می آید برای متصل کردن قسمت های مختلف بدنه نیز چهار طناب و گیره در نقاط مختلف قرار داده شده است که می توانند تشکیل یک تشک پیتزا کامل را بدهند. هر کدام از تشک های بادی 175 سانتی متر طول دارد و عریض ترین قسمت ان نیز 145 سانتی متر می باشد و در قسمت های جلویی که باریک تر است ضخامت تا 30 سانتی متر نیز کاهش پیدا میکند. بدنه این تشک بادی از لایه ضخیم وینیل 0.30 میلی متری ساخته شده است که فشار وارده را به خوبی تحمل می کند. قسمت اصلی آن رنگ نارنجی داشته و از رنگ های قرمز و زرد نیز در طراحی آن استفاده شده است. بسته بندی تشک بادی روی آب طرح پیتزا بسیار کوچک بوده و با توجه به وزن 2 کیلوگرمی ان به سادگی می توان تشک را حمل کرده و در محل جدیدی با صرف زمان کوتاهی راه اندازی و آماده استفاده کنید. 

 نوع نیم دایره
 طول 175 سانتي متر
 عرض 145 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1988 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح پیتزا یکی از خاص ترین و منحصر به فرد ترین تشک های بادی روی آب شرکت اینتکس و نمایندگی اینتکس تهران می باشد که به دلیل طراحی بادی خود قابل استفاده بر روی آب بوده و می تواند با شناوری بسیار خوبی که بر روی آب دارد ، یک نفر را نیز بر روی خود جای دهد . از این رو می توانید با دراز کشیدن بر روی تشک بادی روی آب شناور مانده و استراحت کنید .

این وسیله بسیار مناسب برای ریلکس کردن بر روی آب و همچنین حمام آفتاب می باشد که می توانید با استفاده از لوسیون ها ، ویتامین های لازم را برای بدن دریافت کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی جامع محصول ، راهنمای خرید تشک بادی روی آب شما عزیزان خواهیم بود .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب طرح پیتزا

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب طرح پیتزا همانطور که از نام محصول و تصاویر آن مشخص است ، قارچی از پیتزا می باشد که شرکت اینتکس با استفاده از طراحی مثلثی و همچنین طراحی چاپی بدنه ، شکل واقعی تر و بسیار زیبایی را برای محصول ایجاد کرده است . بخش های کناری این تشک بادی روی آب به صورت برجسته طراحی شده است زیرا داشتن لبه بادی می تواند تعادل بسیار خوبی را به محصول ببخشد . از سوی دیگر اینتکس سعی کرده است تا با استفاده از طراحی رویه مواج تا حدود زیادی سطح تشک بادی را نرم و انعطاف پذیر کند .

این طراحی بسیار عالی بوده و حتی در ساخت تخت ها و تشک های بادی خانگی نیز از آن استفاده شده است .در چهار گوشه تشک بادی روی آب طرح پیتزا گیره هایی طراحی شده است که می توانید با استفاده از طناب ، تشک بادی را مهار کرده و از حرکت کردن آن بر روی آب جلوگیری کنید . این ویژگی خوب به شما اجازه خواهد داد تا در آب های آزاد و دریاچه ها نیز ایمنی تشک را افزایش دهید . قسمت نیم دایره ای و گوشه های تشک بادی طرح پیتزا از ارتفاع بیشتری برخوردار می باشد که می توانید از آن به صورت یک بالش بادی سرخود استفاده کنید .

جنس ساخت تشک بادی روی آب طرح پیتزا

جنس ساخت تشک بادی روی آب طرح پیتزا از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است که ضخامت لایه های آن به 0.30 میلی متر می رسد . این ضخامت خوب می تواند تشک بادی روی آب را مقاوم تر کند تا در صورت نیاز بتوانید از آن بر روی خشکی نیز استفاده کنید . وینیل با اسامی دیگری همچون پی وی سی و پلاستیک طبیعی نیز شناخته می شود که انعطاف پذیری بسیار بالای آن و همچنین خصوصیت ضدآبی و دوام بالا در برابر اشعه های خورشیدی سبب شده است که اینتکس از این جنس خوب استفاده کند . به واسطه عدم استفاده از مواد شیمیایی برای ساخت وینیل ، این پلاستیک هیچ ضرر و آسیب های پوستی را به بدن وارد نمی کند و از این در صورت برخورد آن با پوست نیز صدمه ای وارد نخواهد شد .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب طرح پیتزا

پس از خرید تشک بادی روی آب ، محصول به صورت بسته بندی و در داخل کارتن به شما ارسال شده و برای استفاده از آن نیاز است که تشک بادی را راه اندازی کنید . به همین منظور شما می توانید برای سهولت در راه اندازی از پمپ های باد استفاده کنید که بهترین و مناسب ترین نوع پمپ برای این محصول پمپ باد دستی می باشد که قدرت مخربی نداشته و نیازی به برق ندارد .

همچنین در صورت عدم نیاز می توانید به هر روشی تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که با پهن کردن کامل تشک می توانید روند باد شدن را سریع کنید . در زمان راه اندازی تشک را تحت فشار قرار ندهید و پس از باد شدن حتما درب دریچه را محکم ببندید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...