تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی

bestway 44038

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی شبیه به یک تکه یا اسلایس از پیتزا می باشد که با توجه به طراحی مثلثی و همچنین رویه ای طرح دار که سبزیجات ، پنیر و سوسیس ها دیده می شود ، ظاهری بسیار زیبا و جذاب داشته و شبیه به یک پیتزا واقعی شده است . این تشک بادی روی آب ، می تواند بر روی آب قرار گرفته و به خوبی برای دراز کشیدن یک نفر مناسب باشد . این وسیله ، در واقع برای تفریحات آبی بزرگسالان طراحی شده است و با توجه به اینکه می تواند نود کیلوگرم وزن را تحمل کند بسیار عالی برای رده سنی بزرگسالان می باشد . این تشک ها بیشتر برای استفاده بر روی آب های آرام نظیر استخر ها مناسب می باشد و شاید در آب های مواج کاربرد نداشته و تعادل خود را نتواند به خوبی حفظ کند . سطح تشک بادی روی آب برجسته است و این برجستگی می تواند باعث نرم تر شدن تشک بادی شود . البته مواج بودن سطح تشک بادی می تواند از لغزندگی بسیار زیاد سطح تشک در مواقعی که خیس شده است بکاهد و بر آن تاثیر گذار باشد . لبه های تشک بادی نیز برجسته و ارتفاع بیشتری دارد به همین دلیل نیز شما احساس راحتی در هنگام استفاده خواهید داشت و همچنین می توانید از آن ها به عنوان بالش استفاده کنید . برای کسب اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب می توانید آن را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . 

  • تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی
  • طول : 188 سانتی متر
  • عرض : 130 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • رویه مواج نرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 44038

تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی از تشک های فوق العاده جالب و دوست داشتنی است که شبیه یه تکه پیتزا می باشد که ظاهر تشک را خاص و بسیار دوست داشتنی کرده است . این تشک بادی مخصوص برای استفاده بر روی آب بوده و شما می توانید با خرید تشک بادی روی آب ، آن را باد کرده و سپس بر روی اب قرار دهید تا بتوانید روی آن دراز کشیده و شناور بمانید . این محصولات شناور های بسیار خوبی برای استفاده بر روی آب هستند و می توانند وزن های بسیار بالا را به خوبی تحمل کنند ، به همین دلیل نیز شما می توانید از تشک های بادی به سادگی در بیشتر آب ها استفاده کنید . ولی اگر دوست دارید که روی تشک دراز کشیده و ریلکس کنید ، بهتر است که آن را در آب های آرام و کم عمق استفاده کنید . 

تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی ابعاد بزرگی دارد و برای استفاده یک نفره مناسب خواهد بود . این تشک طولی 188 سانتی متری دارد و عرض آن 130 سانتی متر است ، برای همین شرایط برای دراز کشیدن شما کاملا فراهم خواهد بود . بهتر است که در هنگام استفاده از تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی ، بالا تنه شما در قسمت بالایی و پهن تر تشک قرار بگیرد و پاهای شما در قسمت باریک تشک باشد تا حفظ تعادل شما به بهترین شکل صورت بگیرد . هر چند به دلیل بزرگ بودن و پهن بودن تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی ، شناوری آن بر روی آب بسیار عالی خواهد بود . این تشک به بهترین شکل ممکن می تواند تا 90 کیلوگرم وزن را تحمل کند و در هنگام استفاده نگران فرو رفتن تشک به داخل آب نباشید . 

مخزن های بزرگ بادی که در تشک بادی روی آب وجود دارد ، آن را به خوبی بر روی اب نگه خواهد داشت . توجه داشته باشید که تشک های بادی محصولاتی مسافرتی بوده که وزن چندان زیادی ندارند ، برای همین به راحتی شما می توانید آن ها را با خود برداشته و به سفر ها ببرید . این تشک سطح مواجی دارد و در صورتی که از آن استفاده کنید ، احساس خوبی را خواهید داشت ، چرا که سطح تشک بادی روی آب بسیار نرم است و دلیل طراحی مواج تشک نیز همین موضوع می باشد . داشتن رویه مواج می تواند از لغزنده بودن سطح تشک به خوبی جلوگیری کند . وزن کلی تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی 1.7 کیلوگرم است و بسته بندی آن بسیار کوچک خواهد بود . 

برای تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی دو دریچه باد در نظر گرفته شده است ، زیرا طراحی تشک به صورت دو محفظه ای بوده و دلیل آن افزایش ایمنی تشک بادی روی آب می باشد ، چرا که در صورت آسیب دیدن تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی ، باد از بدنه خارج می شود و اگر تشک یک دریچه و یک محفظه داشته باشد ، تمامی باد تشک خالی خواهد شد ، ولی طراحی دو محفظه ای به شما کمک می کند که دچار مشکل نشده و راحت تر بتوانید خود را به خشکی برسانید . از ویژگی های بسیار خوبی که می توانیم در رابطه با تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی و جنسی که برای ساخت آن استفاده شده است بگوییم ، این است که تشک های بادی قابلیت تعمیر دارند . 

شما می توانید در صورت آسیب دیدن بدنه تشک بادی ، از برچسب های تعمیرات استفاده کنید . این برچسب ها در کنار تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی وجود دارد . شما عزیزان برای کسب اطلاع از قیمت تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی ، می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس بگیرید و نسبت به موجودی تشک بادی روی آب طرح پیتزا بست وی و قیمت آن اقدام کنید . این تشک به دلیل فروش بدون واسطه و مستقیم از فروشگاه اینتکس ، قیمت بسیار ارزان و مناسب تری را برای شما خواهد داشت . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...