تشک بادی روی آب طرح پیتزا

454141

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پیتزا شناور بادی طرح پیتزا از سری محصولاتی با طراحی منحصر به فرد و جذاب بوده است که با کیفیت بالایی که داراست فروش بسیار بالایی را به دست آورده می باشد . ساختار این محصول به صورت مثلثی شکل بوده که به صورت تکه ای پیتزا طراحی شده و در آن رنگ های زرد ، نارنجی  ، قرمز ، سبز و مشکی به کار رفته می باشد که بدون شک یکی از زیبا ترین شناور های روی آب بادی خواهد بود . همچنین طول این محصول 154 ، عرض آن 124 و ارتفاع 12 سانتی متر بوده است که وزن ان 2 کیلو گرم بوده که بسیار سبک می باشد و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جاییست و تحمل وزنی بالغ بر 140 کیلو گرم را دارا خواهد بود . لازم به ذکر است که راه اندازی این محصول بسیار آسان می باشد و به اسودگی می توانید با در دست داشتن یک پمپ دستی و یا برقی کالای خود را باد و راه اندازی نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی 
 طول154 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 وزن 2 کیلو گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 140 کیلوگرم
 شرکت سازنده  SWIMLINE
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح پیتزا

اگر شما هم قصد خرید یک تشک بادی روی اب را برای خود یا فرزندانتان دارید و به دنبال یک انتخاب هوشمندانه و جذاب می گردید ، پیشنهاد می کنیم تا تشک بادی روی آب طرح پیتزا را از دست ندهید. این کالا همان طور که از اسمش پیداست یک محصول کاملا زیبا با طرح پیتزا می باشد که سبب شده تا بتوانیم ان را در دسته بندی محصولات خلاقانه شرکت SWIMLINE جای دهیم. ما هم با توجه به نیاز مشتریان سعی داریم تا در این مقاله به صورت کامل این کالا را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

خب در ابتدای این مقاله و در شروع کار سعی داریم تا شما را با تمامی نکات در خصوص نحوه طراحی و ساخت این محصول اشنا کنیم. به همین منظور باید عنوان کنیم که این کالا دقیقا ظاهری الگو برداری شده از پیتزا دارد که قطعا این عامل جذابیت های خاص خود را هم دارا می باشد. در همین خصوص شما اگر نگاهی کلی به این محصول بیندازید می توانید متوجه شوید که این کالا دقیقا طرح سس و پنیر پیتزا و همین طور خمیر پیتزا را به بهترین شکل ممکن خلق کرده است. هم چنین دیگر خصوصیات ان نظیر قارچ و گوجه را هم می توانید بر روی ان مشاهده کنید. نکته مهم دیگر هم در خصوص این کالا استفاده از رنگ های طبیعی در این محصول می باشد که سبب شده تا زیبایی های این محصول دو چندان شده و یک کالای چشم نواز را شاهد باشید. دارا بودن فضای ایده ال و بزرگ این محصول هم باعث شده تا بتوانید در هنگام تفریح با این محصول نگران کمبود جا و افتادن در داخل اب نباشید. هم چنین این محصول دارای نقاط فرو رفته هم می باشد که ان هم باعث شده تا نرمی و راحتی را به بهترین شکل ممکن تجربه نمایید.

جنس بدنه

دیگر خصوصیت این محصول هم جنس بدنه ان است. این کالا با بهره گیری از جنس وینیل تولید و عرضه شده است که یک جنس عالی در میان محصولات بادی بوده و اکثر این دسته از محصولات از همین جنس بهره مند می باشند. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول از ضخامت لایه های مناسبی هم بهره مند می باشد که این عامل هم باعث بالا رفتن عمر مفید این محصول و هم چنین عدم اسیب پذیری راحت این تشک روی اب شده است.

ابعاد و وزن

دیگر نکته مهم این محصول هم که باید به ان اشاره کنیم بحث ابعاد و وزن این کالاست. همان طور که در ابتدای این مقاله به ان اشاره شد این تشک بادی روی اب به صورت استاندارد و مناسب برای تمام سنین تولید و عرضه شده است. دارا بودن وزن 2 کیلوگرمی این محصول سبب شده تا راحتی در حمل و نقل را شاهد باشیم. هم چنین تحمل وزن 140 کیلو گرمی این کالا هم دیگر نکته مهم در خصوص این محصول خواهد بود. علاوه بر این ها طول 154 و ارتفاع 12 سانتی متری این محصول هم دیگر نکات مهم در خصوص ابعاد این محصول می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

این محصول دارای پمپ باد نمی باشد که این بدین معناست که شما برای راه اندازی این کالا نیاز به خرید جداگانه یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین خصوص نیز باید عنوان کنیم که پس از تهیه پمپ باد حال می توانیداین محصول را از داخل بسته بندی خارج کنید. پس ازان نیز می بایست دریچه باد این کالا را باز کرده و با استفاده از همین پمپ باد خریداری شده اقدام به باد کردن این محصول بگیرید. نکته مهم دیگر در خصوص این کالا شیوه مراقبت از این محصول است که شما می توانید به سادگی و با رعایت اصول کلی مراقبت از محصولات بادی ، این کالا را همیشه سالم و سلامت در اختیار داشته باشید. در همین خصوص هم می توانید یک بار دفترچه راهنمای این تشک بادی روی اب را به صورت کامل مطالعه کنید تا با روش های صحیح مراقبت اشنا شوید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح پیتزا یک کالای مناسب برای تمام سنین می باشد که با وزن کم ، راه اندازی اسان و هم چنین تحمل وزن بالا باعث شده تا یک محصول عالی به شمار رفته و بتوانید با خیال راحت ان را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...