تشک بادی روی آب طرح چیپس سیب زمینی

intex 58776

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح چیپس سیب زمینی در ادامه روند تغییرات در محصولات تفریحات آبی اینتکس در سال 2018 تولید شده است و طراحی بسیار زیبا و دوست داشتنی دارد. این تشک بادی که از ساختار مشابه تشک های سنتی اینتکس بهره می برد در نگاه اول کمی برای مشتریان عجیب به نظر می رسد اما در حقیقت این کالا یک تشک بادی با طراحی متفاوت است که از بسته بندی چیپس های سیب زمینی کلاسیک بهره گرفته شده است. این تشک بادی به صورت یک تکه می باشد و یک محفظه باد دارد، بخش اصلی آن دارای دو رنگ اصلی قرمز در بالا و پایین به همراه رنگ سفید در میانه ها می باشد. ابعاد آن نیز در طول 178 و در عرض 140 سانتی متر می باشد که می تواند میزبان دو شخص با جثه به نسبت کوچک باشد. وزن آن نیز با توجه به این مشخصه ها تنها 2.3 بوده و می توان با قرار دادن آن در اتومبیل و یا کوله پشتی و ساک حمل به سادگی آن را جابجا کرده و در مدت زمان حدود دو الی سه دقیقه ای راه اندازی آن را به اتمام رساند. بدنه این تشک از وینیل ساخته شده و ضخامت لایه های آن 0.30 میلی متر می باشد. همراه این تشک بادی برچسب تعمیرات نیز قرار داده شده است اما برای ایمنی بیشتر در زمان صدمه دیدن بدنه آن در موارد نا خواسته می توانید بسته تعمیرات مخصوص اینتکس را همراه این کالا دریافت کنید. 

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 140 سانتي متر
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینل
 پمپ خیر
 نوع پمپ -
 وزن 2300 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب تمام سنین
دارای بالش سرخود
 دارای دو رنگ
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح چیپس سیب زمینی که در ادامه ی تغییرات شرکت اینتکس در طراحی های جدید ایجاد شد و در اختیار علاقه مندان به این وسیله ی تفریحی قرار داده شد . این تشک بادی با توجه به طراحی زیبا و منحصر به فرد خود توانسته است نظر بسیاری از مشتریان را به سوی خود بکشاند . تشک های بادی از محبوبیت زیادی در بین وسایل های آبی برخوردار اند . با استفاده از این تشک ها می توان بر روی آب های آرام و کم عمق تر دراز کشید و لحظات آرام و دلچسبی را رقم زد . در ادامه ی این مطلب با بررسی بیشتر این محصول و خصوصیات ظاهری و ساختاری آن می پردازیم تا شما عزیزان با اطلاعات کامل تر از این محصول اقدام به خرید تشک بادی روی آب محبوبتان بکنید . پس در ادمه همراه ما باشید.

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی به نسبت تشک های دیگر متمایز و منحصر به فرد است . طراحی آن به شکل بسته های چیپس سیب زمینی می باشد که به گونه ی خود بسیار جالب و دوست داشتنی است . لذا همین شکل و شمایل این تشک باعث شده علاقه مندان نگاه ویژه ای به آن داشته باشند و برصدد داشتن آن بر ایند . این تشک در دو رنگ زیبا و با نشاط موجود می باشد. این تشک به مانند سایر تشک های بادی ، مستطیل شکل با ضلع هایی تقریبا خمیده طراحی شده است . رویه ی آن به صورت موج دار ساخته شده است و قسمت نشیمنگاه آن عمیق تر است و فرد با قرار گرفتن در آن احساس راحتی بیشتری می کند . قسمت های کناری دارای لبه های بادی هستند که برای حفظ تعادل بسیار موثر هستند . در بالای این تشک در محلی که سر افراد قرار میگیرد ، بالش بادی سرخودی تبعیه شده است که هنگام باد کردن تشک ، بالش ها نیز باد شده و قابل استفاده می شوند . وجود بالش سرخود در این تشک باعث شده تا فرد هنگام دراز کشیدن از آن بهره ببرد و فرم بدن در بهترین حالت خود قرار بگیرد و نیز وجود آن باعث شده دیگر نیازی به بالش های جداگانه نباشد. بر روی بدنه ی آن دریچه ای برای ورود و خروج هوا برای راه اندازی تشک وجود دارد .

جنس بدنه

جنس بدنه ی این تشک بادی از وینیل ضخیم و فشرده شده  می باشد . لازم به ذکر است که وینیل یکی از مقاوم ترین و با کیفیت ترین مواد در ساخت تشک های بادی به حساب می آید و بیساری از تولید کنندگان مطرح دنیا از این جنس برای تولید محصولات خود استفاده می کنند . در این محصولات به دلیل اینکه تماس آنها با آب زیادی است و نیز در برابر اجسام تیز آسیب پذیر اند ، انتخاب جنس خوب از ضروری ترین نکات هنگام خرید به حساب می آیند ، پس بهتر است هنگام خرید به این نکات توجه داشته باشید تا انتظار عمر طولانی از محصول را نیز داشته باشید . قسمت رویه ی این تشک بادی از وینیل براق ساخته شده و زیبایی خاصی به آن داده است. ضخامت لایه های این تشک بادی 0.30 میلی متر است که نسبت به سایر تشک های بادی از ضخامت بیشتری برخوردار است.

ابعاد ، وزن

ابعاد این تشک بادی ( طول : 178 سانتی متر و عرض : 140 سانتی متر ) می باشد که این ابعاد از اندازه های استاندارد در تولید این تشک های بادی روی آب تبعیت می کند. با ابعادی که از این تشک گفته شد می توان در صورت متناسب بودن افراد تا دو نفر را درون خود به راحتی جای دهد . وزن کلی این محصول 2.3 کیلوگرم است که با توجه به بسته بندی شیک و کوچکش و همچنین وجود ساک حمل ، می توان آنرا به راحتی جابجا کرد و در هر زمان ، حتی در سفر های خود از وجود آن بهره برد.

راه اندازی و مراقبت 

راه اندازی این تشک بادی کار چندان پیچیده ای نیست . با استفاده از تلمبه یا پمپ های دستی و حتی برقی می توان به راحتی این تشک بادی را ظرف چند دقیقه باد کرد . برای باد کردن ان می توانید از دریچه ی ورود و خروج هوا که در بدنه ی تشک تعبیه شده است استفاده کنید . برای سریع تر شدن روند باد شدن تشک بهتر است آنرا به ظور کامل پهن کنید . پس از هر بار استفاده قبل از بسته بندی ان به خوبی تشک را خشک کرده سپس اقدام به بسته بندی کنید . در حفظ و نگهداری این تشک های بادی کوشا باشید چرا که این محصولات در مقابله با اشیاء تیز و برنده و وسایل حرارتی بسیار آسیب پذیر خواهند بود . اگرچه ناخواسته تشک شما دچار آسیب دیدگی شد نگران نباشید چرا که لیبل های تعمیراتی توسط شرکت اینتکس ایجاد شده است که با استفاده از این برچسب ها براحتی می توانید قسمت آسیب دیده را تعمیر کنید . این برچسب ها تحت عنوان بسته ی تعمیرات موجود است.

جمع بندی

تشک بادی روی آب طرح چیپس سیب زمینی که در این قسمت به اختصار ویژگی های آنرا بیان میکنیم یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت اینتکس می باشد که با توجه به طراحی آن ، بسیار مورد پسند مشتریان عزیز قرار گرفته است . این تشک بادی از ابعاد بزرگتری به نسبت سایر تشک های روی آب بادی برخوردار است . جنس آن از وینیل 0.30 میلی متری ساخته شده است که خبر از مقاوم بودن آن می دهد. حمل آن با توجه به وزن پایینش میسر است و میتوان آنرا در سفر های خود نیز به همراه داشت . این مدل به تازگی در لیست محصولات بادی اینتکس در دسته بندی تشک های بادی روی آب قرار داده شده است تا شما عزیزان به راحتی این محصول را با کیفیت بسیار بالا و قیمتی ارزان تر تهیه کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...