تشک بادی روی آب طرح کوسه بست وی

bestway 41124

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
610,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح کوسه بست وی نمونه ی جدیدی از تشک های بادی می باشد که با طراحی متفاوتی توسط بست وی ساخته شده است . این تشک بادی روی آب که در واقع ساختار دو تکه دارد از یک شناور عروسکی با طراحی کوسه و یک حلقه بادی مربعی در کناره تشکیل شده است که شناور عروسکی در مرکز حلقه بادی قرار گرفته و تشکیل این تشک بادی روی آب را داده است . این تشک بادی قادر است تا وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند . افراد می توانند بر روی کوسه بادی طراحی شده در مرکز تشک بنشینند و استراحت کنند . بر روی بدنه عروسکی کوسه دو دستگیره در طرفین قرار گرفته است که می توانید با گرفتن آن تعادل خود را حفظ کنید . در حلقه کناری این تشک بادی روی آب نیز 4 دستگیره قرار گرفته است که افرادی که در حال شنا هستند می توانند با گرفتن آن نفسی تازه کنند و بتوانند در وسط آب بدون اینکه به کناره استخر یا دریاچه بروند استراحت کنند . جنس استفاده شده برای ساخت این محصول pvc می باشد که می توان آن را به عنوان بهترین جنس برای ساخت محصولات بادی دانست چرا که بسیار مقاوم بوده و در برابر رطوبت و نور آفتاب هیچگونه آسیبی نخواهد دید . شما می توانید برای خرید تشک بادی روی آب خود از فروشگاه اینتکس به صورت اینترنتی و حضوری اقدام نمایید .

نوع تفریحی 
 طول 310 سانتي متر
 عرض 213 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC
 نوع رویه رنگی
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 5.3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای دستگیره برای حفظ تعادل
 دارای چندین دستگیره در طرفین
 ساختار چند محفظه ای
 تحمل وزن بالا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب طرح کوسه بست وی از نمونه تشک های بادی جذاب با طراحی کاملا متفاوت می باشد که می توان از آن به گونه های مختلفی استفاده کرد . این تشک بادی روی آب به صورت دو تکه طراحی شده است که افراد می توانند بر روی آن نشسته و یا از کناره های تشک بادی روی آب گرفته و استراحت کنند . این تشک بادی روی آب دارای ویژگی ها و خصوصیات بسیاری است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر محصول ، با تشک بادی روی آب طرح کوسه بست وی آشنا خواهید شد .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که اشاره شد این تشک بادی روی آب با طراحی کاملا متفاوت ساخته شده است . در واقع این محصول از ساختار دو تکه برخوردار می باشد که یکی از قسمت های آن را شناور بادی عروسکی طرح کوسه و قسمت دیگر آن را حلقه بادی مستطیلی شکل تشکیل داده است ، بدین جهت قسمت عروسکی کوسه این تشک بادی روی آب می تواند یک فرد بالغ را به خوبی بر روی خود قرار دهد . در قسمت پشت کوسه بادی دو دستگیره قرار گرفته است که فرد می تواند با گرفتن آن تعادل خود را بر روی آب حفظ کند . 4 عدد دستگیره دیگر نیز در کناره های حلقه بادی محصول تعبیه شده اند که افراد می توانند با گرفتن آن نفسی تازه کنند و کمی استراحت داشته باشند . نوع طراحی این تشک بادی روی آب باعث شده است تا تعادل تشک به خوبی بر روی آب حفظ شود ، از این رو حتی می توان از تشک بادی روی آب طرح کوسه بست وی فوق در دریا و آب های تقریبا خروشان نیز استفاده کرد .

جنس محصول

لازم به ذکر است که تمامی قسمت های مختلف این تشک بادی روی آب مانند حلقه بادی و قسمت عروسکی طرح کوسه محصول از جنس بسیار خوب pvc ساخته شده است ، زیرا پی وی سی با ساختار و کیفیت بالای خود و همچنین خاصیت ضد آب و ضد اشعه های خورشیدی که دارد مناسب برای ساخت محصولات بادی به ویژه محصولات بادی تفریحات آبی می باشد . البته دستگیره های این تشک بادی روی آب نیز از جنس پلاستیک فشرده و محکم ساخته شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

تشک بادی روی آب طرح کوسه بست وی زیبا و دوست داشتنی فوق در ابعاد ( طول : 310 سانتی متر ، عرض : 213 سانتی متر و ارتفاع : 40 سانتی متر ) ساخته شده است که قابل استفاده برای 5 نفر می باشد که البته استفاده از شناور کوسه برای یک نفر طراحی شده و قادر است تا وزن 90 کیلوگرم را تحمل کند ، اما تعداد 4 نفر دیگر می توانند با گرفتن لبه های این تشک بادی روی اب استراحت کنند . وزن کلی محصول تنها 5.3 کیلوگرم است که می توانید آن را در ابعاد بسیار کوچک بسته بندی کرده و با خود در سفر ها ببرید و از آن در سواحل دریاچه ها ، دریا ، استخر ها و ... استفاده نمایید .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

این تشک بادی روی آب دارای چندین محفظه بادشونده بر روی خود می باشد که نیاز است آن ها را باد کنید ، وجود محفظه های زیاد باعث افزایش امنیت تشک بادی روی آب نیز می شود . شما می توانید با خرید پمپ باد محصول خود را با سرعت بیشتری راه اندازی کنید . دریچه های باد طراحی شده در این تشک بادی روی آب قابل اتصال به انواع پمپ های باد دستی و یا برقی می باشد . بهتر است تشک بادی را تحت فشار زیاد قرار ندهید ، در هنگام راه اندازی آن در خشکی بهتر است آن را بلند کرده و به داخل آب بیاندازید و از کشیدن آن بر روی زمین مخصوصا زمین های آسفالت ، شنی و ماسه ای اجتناب کنید . در صورت آسیب دیدن قسمتی از محصول نگران نباشید چرا که می توانید محصول را با استفاده از برچسب های تعمیراتی ترمیم کنید .

سخن پایانی

اگر به دنبال خرید تشک بادی روی آب هستید که از آن در عمق های بالا استفاده کنید و قصد دارید در هنگام شنا برای استراحت و نفس گیری به ساحل باز نگردید این تشک بادی روی آب پیشنهاد خوبی برای شما خواهد بود چرا که قابل استفاده برای 5 نفر به صورت همزمان می باشد ، همچنین تعادل بسیار خوبی برای استفاده در آب های خروشان را دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...