تشک بادی روی آب طرح گل اینتکس

intex 58783

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
480,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گل اینتکس یکی از زیبا ترین و دوست داشتنی ترین تشک های بادی روی آب است که می توانید از آن برای شناور ماندن بر روی آب های کم عمق و ساکن مانند استخر ها استفاده کنید ، این محصول دارای طراحی گل سرخ می باشد و از ابعاد بزرگی برخوردار است به همین دلیل استفاده از آن برای سنین بالای 15 سال مناسب شده است ، تشک های بادی روی آب می توانند بستر ایده آلی برای استراحت کردن بر روی آب ، ریلکس کردن و گرفتن حمام آفتاب می باشد . اینتکس این محصول را بسیار عالی طراحی کرده و به همین دلیل تشک بادی روی آب طرح گل می تواند به خوبی بر روی آب تعادل خود را حفظ کند . بر روی بدنه این محصول دو دستگیره نیز تعبیه شده است که فرد می تواند با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کند . این محصول از جنس بسیار با کیفیت و مقاوم وینیل ساخته شده است ، ضخامت لایه های استفاده شده در این محصول 0.28 میلی متر می باشد که می توان گفت ضمانت بالا تری است . شما می توانید از این تشک بادی روی آب در کنار سواحل ، استخر و خشکی ها نیز استفاده کنید . برای خرید می توانید به صورت اینترنتی ، تلفنی و حضوری محصول را از فروشگاه اینتکس سفارش دهید .

 نوع گرد
 طول 145 سانتي متر
 عرض 142 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 دارای 2 دستگیره برای حفظ تعادل
 حجم بسته بندی : 26.7*24.4*7.6 cm
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح گل اینتکس از نمونه جدید و بسیار زیبا و دوست داشتنی کمپانی اینتکس است که به صورت گل طراحی شده ، به همین دلیل نیز در میان افراد به محبوبیت بالایی دست یافته است . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول شما را با سایر ویژگی های این تشک بادی روی آب آشنا کنیم تا با کسب اطلاع بیشتر نسبت به محصول اقدام به خرید تشک بادی روی آب خود کنید .

طراحی و آرگونومی ساخت

این تشک بادی روی آب همانطور که از نام و در تصویر مشخص است به صورت گل سرخ طراحی شده به همین دلیل جذابیت بسیار بالایی دارد . نوع این محصول گرد بوده و می تواند بستر را برای استفاده یک نفر فراهم کند ، نوع آرگونومی ساخت آن نیز به گونه ای است که می تواند تعادل خود را به خوبی حفظ کند . سطح این تشک بادی روی آب به صورت مواج ساخته شده تا همین موضوع نیز باعث شده تا انعطاف پذیری سطح تشک بهتر باشد و فرد در هنگام استراحت کردن فشاری بر روی اندام های خود حس نکند . دو دستگیره بر روی این تشک بادی روی اب طراحی شده تا افراد بتوانند با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کنند . استفاده از این تشک بادی روی آب حتی بر روی زمین و در سواحل نیز میسر است .

جنس بدنه

اینتکس این محصول را با استفاده از لایه های وینیل ساخته است ، وینیل از جمله اجناس لاستیکی می باشد که از مواد غیر سمی تشکیل شده به همین دلیل نیز سازگار با محیط زیست است ، این جنس از قدرت کشسانی بالایی برخوردار بوده و می تواند در برابر رطوبت ، ضربه ، وزن ، نور افتاب و ... مقاوم باشد . اینتکس برای مقاوم سازی کف تشک بادی آن را به صورت دو لایه ایجاد کرده است ، ضخامت هر لایه از این جنس برابر با 0.28 میلی متر می باشد که نشان از استحکام بالایی محصول می باشد . همانطور که اشاره شد این جنس از مواد غیر سمی ساخته شده و برای پوست بدن مضر نیست .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی روی آب برابر با ( طول : 145 سانتی متر و عرض : 142 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد مناسب برای استفاده یک نفره می باشد و می تواند فضای کافی و مناسب را در اختیار فرد قرار دهد . در هنگام استفاده از این محصول پاهای شما از تشک بیرون زده و در داخل آب قرار می گیرد . وزن کلی این محصول تنها 1.5 کیلوگرم است به همین دلیل به سادگی می توانید آن را حمل کنید ، حجم بسته بندی این محصول نیز بسیار کم است چرا که تنها ابعاد بسته بندی آن 7.6*24.4*26.7 سانتی متر می باشد . حداکثر وزنی که تشک بادی می تواند بر روی آب تحمل کند به 90 کیلوگرم می باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این تشک بادی بسیار ساده است ، برای باد کردن محصول نیاز است تا تشک بادی روی آب را از بسته بندی خارج کنید ، پس از آن تشک را به طور کامل  پهن کنید تا روند باد شدن سریع تر شود ، شما می توانید با استفاده از پمپ باد تشک بادی روی آب خود را به سرعت باد کنید . پس از هر بار استفاده محصول را کاملا خشک کنید ، میزان باد تشک بادی نبایستی بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد . در صورت سوراخ شدن می توانید با استفاده از برچسب های تعمیری اقدام به تعمیر قسمت آسیب دیده تشک بادی روی آب خود کنید .

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و مشخصات تشک بادی روی آب طرح گل اینتکس می توان به کیفیت بسیار بالای محصول پی برد ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت ، جنس ، وزن و تحمل وزن عالی این محصول نیز به محبوبیت تشک بادی فوق افزوده است . شما عزیزان می توانید این تشک بادی روی آب زیبا و دوست داشتنی را به صورت اینترنتی ، حضوری و یا تلفنی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...