تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس

intex 58787

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس از سری تشک های بادی روی آب طرحدار می باشد که اینتکس شکل آن را از گل زیبای مینا برگرفته است ، چاپ سه بعدی و برجسته گل مینا ظاهر بسیار جذاب و طبیعی را به محصول بخشیده است تا به خوبی بتواند نظر خریداران را به خود جلب کند  . تشک های بادی روی آب محصولاتی بادی هستند که قابلیت شناور ماندن بر روی آب را جهت ریلکس کردن افراد دارند تا اینچنین بتوانید با دراز کشیدن و یا نشستن بر روی تشک بادی ، حمام آفتاب بگیرید و به بازی های شاد آبی بپردازید . اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب طرح گل مینا از جنس درجه یک و عالی پی وی سی استفاده کرده است ، این جنس ضد آب و ضد حساسیت است و نور آفتاب نیز آسیبی به آن وارد نمی کند . این تشک بادی روی آب برای سنین بزرگسال طراحی شده است و قادر است تا وزن های بالا را تا 100 کیلوگرم تحمل کند .

ابعاد استاندارد این تشک بادی نیز می تواند به خوبی یک بزرگسال را بر روی خود جای دهد . در دستیگره پلاستیکی در طرفین محصول قرار گرفته است که استفاده کنندگان می توانند با گرفتن آن ، تعادل خود را حفظ کنند و برای بالا رفتن از تشک از آن کمک بگیرند . وزن و حجم بسته بندی کوچک محصول به شما این اجازه را می دهد تا از تشک بادی در سفر نیز بهره مند شوید . شما می توانید از تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس حتی بر روی خشکی و سواحل نیز استفاده کنید ، اما در این مواقع باید به خوبی از تشک استفاده و از آن نگهداری کنید تا زمین های زبر و سنگی به آن آسیب وارد نکند . فروشگاه اینتکس سعی کرده تا تنوع تشک های بادی روی آب خود را بیشتر کند تا خریداران بتوانند خرید راحتی را به نسبت سلیقه خود داشته باشند .

  • تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس
  • طول : 142 سانتی متر
  • عرض : 142 سانتی متر
  • جنس بدنه : pvc
  • ظرفیت : 1 نفر
  • تحمل وزن : 100 کیلوگرم
  • برند : اینتکس
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58787

تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس در دسته تشک های بادی که مخصوص استخر و آب می باشد قرار دارد ، تشک های بادی روی آب همانطور که از نامشان مشخص است به منظور شناور ماندن بر روی آب استفاده می شود . شما می توانید با خرید تشک بادی روی آب ، در جهت ریلکس کردن بر روی آب ، بازی های شاد و مفرح آبی ، آفتاب گیری و ... بهره مند شوید . این تشک ها به گونه ای طراحی شده اند که تعادل بسیار خوبی را می توانند بر روی آب داشته باشند تا افراد بدون نگرانی بر روی آن دراز بکشند و یا بنشینند . این نوع از محصولات بادی در تنوع بسیار بالایی طراحی شده اند که می توانید با سلیقه و دلخواه خود آن ها را با قیمت ارزان از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

طراحی بدنه و ویژگی های آن

تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس یکی از این تشک های بادی روی آب است که به واسطه طراحی گل مینایی که دارد با نام تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس شناخته می شود . استفاده از طراحی گل بر روی تشک های بادی روی آب موجب جذابیت بیشتر محصول و همچنین زیبایی آن می شود ، اینتکس نیز با در نظر داشتن این طراحی ها از اشکال و ظاهر گل های دیگری چون گل مریم ، گل رز ، گل نیلوفر و ... استفاده کرده است که می توانید آن ها را نیز به دلخواه از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . در این بخش قصد داریم تا با نقد و بررسی جامع تر تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس شما را با ویژگی های آن آشنا کنیم ، پس در ادامه مطلب همراه ما باشید .

تشک های بادی روی آب عمدتا در اشکال مختلفی چون مستطیلی و گرد ساخته می شوند زیرا این نوع از طراحی ها تعادل بسیار خوبی را دارند ، تشک بادی روی آب طرح گل مینا اینتکس نیز به واسطه طراحی گل خود به صورت گرد طراحی شده است ، بنابراین تعادل آن نیز بسیار خوب است . از آن جا که اینتکس این تشک بادی روی آب را برای بزرگسالان طراحی کرده است ، ابعاد آن نیز نسبتا بزرگ بوده و قادر به جای دهی یک فرد بالغ بر روی خود است . استفاده از این تشک بادی روی آب به صورت تک نفره است چرا که محصول قادر به تحمل وزن 100 کیلوگرمی بوده و این تحمل وزن استاندارد برای استفاده یک نفره می باشد .

همانطور که از نام این تشک مشخص است بدنه آن به صورت بادی طراحی شده است یعنی محصول از مخازن لایه لایه ساخته شده است که نیاز است تا آن را باد کنید . بنابراین بر روی بدنه محصول دریچه هایی قرار داده شده است که می توانید از آن طریق تشک بادی خود را راه اندازی کنید . از طراحی های بسیار خوبی که برای این تشک بادی روی آب از آن استفاده شده است می توان به سطح مواج تشک بادی اشاره کرد ، وجود این سطح موج دار کمک می کند تا سطح تشک لغزندگی کمتری داشته باشد ، همچنین انعطاف پذیری آن افزایش یابد ، بدین ترتیب شما می توانید ساعت های بیشتری را بر روی تشک بادی روی آب دراز بکشید بدون اینکه فشاری بر روی اندام های شما وارد شود . دو دستگیره پلاستیکی نیز بر روی بدنه قرار گرفته است که شما می توانید با گرفتن آن به خوبی تعادل خود را حفظ کنید .

بدنه لایه لایه این تشک بادی روی آب از pvc ساخته شده است ، این جنس ضد آب و ضد حساسیت می باشد ، پس با برخورد پوست شما با این جنس حساسیتی بروز نخواهد داد ، البته این جنس در برابر نور خورشید نیز مقاوم است ، پس نگران استفاده از تشک بادی روی آب در زیر نورآفتاب نباشید . در صورتی تشک بادی روی آب ممکن است آسیب ببیند که اجسام تیز و برنده به بدنه آن برخورد کند ، در این صورت نیز اگر پارگی جزئی باشد و یا در حد یک سوراخ کوچک باشد شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...