تشک بادی روی آب طرح berry pink

intex 58777

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح berry pink یکی از تشک های بادی روی آب جدیدی شرکت اینتکس است که در ایران آن را بیشتر به عنوان آیس پک میشناسیم. این نوع بستنی دارای یک لیوان و درب گنبدی شفاف به همراه یک نی است که در این تشک بادی از اینتکس با دقت به تمامی جزئیات تولید شده است و دقیقا مشابه این نوع بستنی است. قسمت اصلی بدنه حالت شفاف داشته و بستنی های توت فرنگی داخلی و لوگو berry pink نیز بر روی آن قرار گرفته است. قسمت بالایی نیز به صورت نیم دایره می باشد و با رنگ قهوه ای و سفید که نشان دهنده شکلات و بستنی وانیلی می باشد تزئین شده است. در حالت کلی طراحی این محصول بسیار جذاب و دوست داشتنی می باشد که پیش بینی می شود بیشتر از سوی بانوان مورد استقبال واقع شود.

 نوع مستطیلی
 طول 198 سانتي متر
 عرض 107 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 3200 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب طرح berry pink

تشک بادی روی آب طرح berry pink یکی از خلاقانه ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که ظاهری فوق العاده جذاب و زیبا دارد. این محصول در دسته زیبا ترین محصولات موجود در بازار قرار گرفته است که فروش بالایی را به حود اختصاص داده است. شکل این محصول برگرفته از ایس پک بوده که طراحی نی و بدنه اصلی و حتی بستنی و شکلات ان کاملا چشم نواز است. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کاملی از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

مهم ترین بخش و در واقع خاص ترین قسمت این محصول بدون شک به طراحی و نوع ساخت این محصول تعلق می گیرد. این تشک روی اب طراحی فوق العاده حذابی دارد که باعث شده تا با تمامی محصولات موجود در بازار متفاوت باشد. اگر بخواهیم به بررسی جزئیات این محصول بپردازیم در ابتدا باید عنوان کرد که در نگاه اول شما یک ایس پک را می بیند. دور تا دور این محصول با لایه ای ابی رنگ طراحی شده است که تداعی کننده ظرف ایس پک می باشد. بخش داخلی این کالا هم دارای رنگ های قرمز و سفید می باشد که نشان دهنده بستنی توت فرنگی و وانیلی است. در مرکز این تشک هم یک دایره بنفش رنگ تغبیه شده است که نام این محصول و هم چنین عکس توت فرنگی داخل ان نشان از نوع این محصول دارد که بسیار زیباست. در قسمت بالایی این محصول هم از رنگ های سفبد و قهوه ای استفاده شده است که نمایان گر بستنی وانیلی با شکلات می باشد. در بالا ترین نقطه این محصول هم قسمتی سبز رنگ کشیده شده است که نشان از نی موجود بر روی این محصول دارد. تمامی این بخش ها به صورت فوق العاده زیبا و با بهره گیری از ظرافت بی نظیر پیاده سازی شده است. هم چنین سر تا سر این محصول شیار هایی وجود دارد که باعث شده تا در هنگام دراز کشیدن بر روی این محصول نرمی و لطافت زیادی را شاهد باشیم.

جنس بدنه

این محصول علاوه بر ظاهر و طراحی فوق العاده ای که دارد بدنه ای مقاوم را به خود می بیند. رویه این کالا ساخته شده از نوع وینیل بوده که بسیار مقاوم است. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.30 میلی متر است که این عدد خود نشان گر ضخیم بودن این کالا را دارد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم همگی از نوع وینیل ساخته شده اند که فوق العاده مقاوم هستند.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد و وزن این محصول هم باید گفت که این تشک دارای طول 198 سانتی متر و عرض 107 سانتی متر می باشد. هم چنین این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 80 کیلو گرم وزن را تحمل کند. علاوه بر این ها باید گفت که وزن این محصول 3.2 کیلو گرم می باشد که این عامل باعث شده تا به راحتی بتوانید ان را با خود حمل و جا به جا کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

از نکات مهمی که در هنگام خرید در اولویت خریداری قرار دارد زمانی است که باید صرف راه اندازی یک محصول کند. در ارتباط با این محصول هم باید گفت که شما تنها کافی است این کالا را از داخل بسته بندی خود خارج کنید. سپس ان را بر روی یک سطح صاف قرار داده و با استفاده از یک پمپ باد شخصی اقدام به باد کردن این محصول از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این تشک کنید. این کار در مدت زمان بسیار کوتاه انجام می پذیرد. در ارتباط با مراقبت از این محصول هم باید گفت که بهتر است در مواقعی که از ان استفاده نمی کنید ان را به طور کامل جمع اوری کنید تا از اسیب ها به دور باشد. هم چنین از پریدن بر روی این محصول خودداری کنید چون این امر باعث اسیب های جدی در این محصول می شود. علاوه بر این ها باید اشیا نوک تیز و وسایلی که اشتعال زا هستند را از کنار این محصول دور کنید تا دچار سوختگی و یا سوراخ شدن نشود. نکته مهم این است که در کنار این محصول برچسب تعنیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید. علاوه بر این ها دفترچه راهنما هم در کنار این محصول قرار دارد که در مواقع لزوم از ان هم می توانید استفاده کنید.

جمع بندی

 تشک بادی روی آب طرح berry pink محصولی فوق العاده جذاب ساخت شرکت اینتکس می باشد که مناسب استفاده تمام سنین بوده و بر روی خود بالش بادی سر خود را می بیند. هم چنین این کالا دارای نشیمنگاه مواج بوده که بسیار نرم و لطیف است. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...