تشک بادی روی آب طرح Minnie

bestway 91065

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح Minnie از جمله تشک های بادی تولیدی توسط برند ست وی می باشد که برای کودکان بالای 3 سال با کیفیت فوق العاده ای روانه ی بازار شده است . رنگ این محصول صورتی می باشد که طرح عروسک بر روی آن حکاکی شده است و این طرح و رنگ پس زمینه می تواند جذابیت بسیار برای کودکان بخصوص دختران خردسال داشته باشد . همچنین جنس این تشک بادی وینیل طرح دار می باشد که با ضخامت 0.19 میلی متری کیفیت قابل قبولی را در میان محصولات بادی کودک دارد . رویه این محصول مواح می باشد که مانع از سرخوردن فرد بر روی این تشک می شود . در قسمت بالایی این محصول یک بالشت برای زیر سر وجود دارد که می توانید برای استراحت سر از آن استفاده کنید . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در مواقع لازم می توانید از آن در جهت رفع مشکل نیز استفاده کرده و ادامه ی روز خود را بدون دغدغه سپری کنید . شما عزیزان می توانید این محصول را از نمایندگی برند بست وی در ایران بنام فروشگاه اینتکس خرداری کرده و از کیفیت این محصول اطمینان خاطر داشته باشید .

نوع مستطیلی
 طول 119 سانتي متر
 عرض 61 سانتي متر
 ارتفاع 18 سانتی متر
 تحمل وزن 60 کیلوگرم
 نجنس بدنه وینیل
 پمپ باد خیر
 نوع پمپ -
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها دارای طراحی رویه زیبا
 مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای رویه مواج
 مناسب آب های استخر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب طرح Minnie از دیگر محصولات برتر و جدید شرکت بست وی می باشد که پیش تر روانه ی بازار شد . این تشک بادی روی آب با توجه به ابعادش مناسب سنین بالاتر از 3 سال شده است . از تشک های بادی می توان برای ریلکس کردن بر روی آب استفاده کرد . بسیاری از کودکان تمایل زیادی به این نوع تشک های بادی دارند چرا که تفریحی لذت بخش را برایشان رقم میزند . از این رو به دلیل محبوبیت زیاد این محصولات ، تشک بادی روی آب طرح Minnie نیز در لیست فروشگاه اینترنتی اینتکس قرار گرفت تا شما عزیزان بتوانید به راحتی آنرا تهیه کنید . در ادامه ی این مطلب قصد داریم با نقد و بررسی بیشتر این محصول ، شما را در امر خرید تشک بادی روی آب محبوبتان راهنمایی کنیم .

طراحی و آرگونومی ساخت

طراحی این تشک بادی به مانند دیگر تشک های بادی روی آب مستطیلی است . چرا که به نسبت آناتومی بدن انسان ساخته شده است . این محصول با زمینه ی صورتی و طرح عروسکی ساخته شده است که بیشتر مورد توجه دختران قرار گرفته و جذابیت خاصی برای آنان دارد . قسمت بالای تشک که محل قرار گیری سر می باشد از عرض بیشتری نسبت به قسمت پایینی تشک ، یعنی محل قرار گیری پاها دارد. در قسمت بالای تشک که عریض تر است ، بالش بادی سرخودی تعبیه شده است که هنگام راه اندازی تشک ، این بالش نیز باد شده و قابل استفاده می شود . وجود این بالش بستری راحت تر به کودک می دهد و اجازه می دهد سر بالا تر از بدن و در حالت بهتری قرار گیرد . وجود این بالش دیگر ما را از حمل بالش های مجزا راحت کرده است . سطح تشک به پنج قسمت موازی تقسیم شده است که قسمت های بیرونی تر بزرگ تر از قسمت های داخلی است و نقش لبه های تشک را بازی می ند . این لبه ها نقش مهمی در حفظ تعادل تشک بادی بر روی آب دارد و میتواند بیانگر حیطه ی قرار گیری بدن باشد . وجود سطح موج دار و تقسیم بندی آن علاوه بر زیبایی دلنوازی که به تشک داده است موجب شده که بستری نرم تر در اختیار داشته باشیم و با قرار گیری فرد بر روی تشک انعطاف پذیری بیشتر آن را شاهد باشیم.

جنس بدنه

جنس بدنه ی این محصول از وینیل فشرده می باشد . این جنس یکی از بهترین مواد در بین سایر مواد های موجود را دارد ،  چرا که بسیار با دوام و با کیفیت است و عمر محصول را طولانی تر می کند . بسیاری از تولید کنندگان تشک های بادی از این مواد برای تولید محصولات خود استفاده میکنند . موضوع مهمی که خریداران عزیز باید هنگام خرید محصولات بادی به ویژه تشک های بادی ای که بیشتر در تماس با آب هستند توجه داشته باشند ، جنس آن است . چرا که محصولی بی کیفیت کارایی مناسب را از خود نشان نخواهد داد ، و همچنین طول عمر کمتری نیز خواهد داشت. قسمت کف این تشک از وینل ضخیم تر برای مقاومت و استحکام بیشتر آن در برابر تحمل وزن طراحی شده است.

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این محصول (طول : 119 سانتی متر ، 61 عرض : سانتی متر و ارتفاع : 18 سانتی متر) می باشد که مطابق با اساندارد های جهانی طراحی شده است . با این اندازه هایی که گفته شد ، این تشک برای سنین 3 سال و بالاتر  مناسب است . می توان گفت این تشک بادی از وزن بسیار سبکی برخوردار است . وزن کم آن باعث شده محصولی کاملا پرتابل داشته باشیم و به راحتی بتوانیم آنرا در هر زمانی به همراه خود حمل کرده و در سفر ها و گردش های خود از وجود آن استفاده کنید. وزنی که این تشک بادی می تواند متحمل شود به 60 کیلوگرم می رسد . بنابراین افراد نوجوان و حتی جوانانی که وزن کمتری دارند نیز می توانند از آن استفاده کنند.

سخن پایانی

همانطور که مطالب بالا گفته شد و شما عزیزان مطالعه نمودید به محبوبیت این محصول پی می بریم و میبینیم استفاده از این تشک های بادی می تواند لحظات خوشی را برای افراد به ارمغان بیاورد . با توجه به درخواست های مشتریان عزیز و استقبال آنان از این محصولات ، فروشگاه اینترنتی اینتکس تشک بادی روی آب طرح Minnie را به لیست محصولات خود اضافه کرده است تا شما عزیزان این محصول را با قیمتی ارزان  و کیفیتی بالا خریداری کرده و در اسرع وقت درب منزل آنرا تحویل بگیرید. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...