تشک بادی روی آب طلایی

bestway 44044

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
720,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طلایی یک محصول خاص از نظر نوع رنگ بندی است که با استفاده از ان می توانید یک تفریح جذاب را بر روی اب تجربه کنید. این تشک بادی روی اب به گونه ای طراحی شده است که برای تمام سنین حتی بزرگسالان مناسب و ایده ال بوده و با استفاده از ان می توانید بر روی اب به صورت شناور قرار گرفته و یک تفریح و استراحت هیجان انگیز را تجربه کنید. در خصوص طراحی این محصول نیز باید عنوان کنیم که ساختار این کالا به صورت مستطیلی شکل بوده و با بهره مندی از رویه مواج طراحی و تولید شده است. هم چنین بهره مندی از بالش بادی نیز سبب شده تا بهترین حالت ممکن به سر و گردن شما داده شود تا احساس خستگی نکنید. هم چنین در خصوص رنگ این محصول نیز باید عنوان کنیم که این کالا به صورت یکدست طلایی رنگ طراحی و تولید شده است که یک رنگ فوق العاده جذاب و خاص بوده و از فواصل دور نیز مخصوصا با تابش نور خورشید نمایان خواهد شد. این تشک بادی به راحتی راه اندازی شده و در کمتر از 2 دقیقه می توانید به صورت کامل ان را باد کرده و از این محصول استفاده کنید. بهره مندی از برچسب تعمیرات نیز باعث شده تا در صورت اسیب دیدن بتوانید خودتان این کالا را ترمیم نمایید. هم اکنون این محصول قابل خرید از فروشگاه مرکزی اینتکس می باشد.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 ارتفاع 9 سانتی متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب تمام سنین
 دارای رنگ طلایی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب طلایی

تشک بادی روی آب طلایی یکی از محبوب ترین تشک های بادی روی اب است که با بهره گیری از یک ساختار معقول و در عین حال ساده و هم چنین با دارا بودن رنگ طلایی فوق العاده ای که دارد سبب شده تا به یک محصول محبوب در بین سنین بزرگسال بدل گردد. در همین راستا و با توجه به امکانات و ویژگی های خوبی که این تشک بادی روی اب داراست سعی بر این داریم تا به بررسی کامل این کالا پرداخته و تمام نکات مرتبط با این محصول را برای شما بازگو کنیم...

در اولین بخش از این مقاله قصد داریم تا شما را با خصوصیات ظاهری این محصول اشنا کرده و از نظر نوع طراحی و ساختار به بررسی این کالا بپردازیم. در همین خصوص باید عنوان کرد که این تشک بادی روی اب ساختاری مستطیلی شکل دارد و به گونه ای طراحی شده است که فرد می تواند به سادگی بر روی این محصول دراز کشیده و به استراحت بپردازد. بخش های کناری این تشک روی اب دارای یک لایه اضافی می باشد که باعث شده تا این محصول به سادگی دچار اسیب نشده و لبه ها و گوشه های این محصول با بهره مندی از همین لایه ای صاف و به دلیل عدم بادی بودن نیز باعث شده تا امکان اسیب دیدن این محصول کمتر شود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که بدنه و رویه اصلی این محصول به صورت مواج طراحی و تولید شده است. این رویه مواج باعث شده تا شما در هنگام استفاده از این محصول بدون کوچک ترین نگرانی از بابت سر خوردن از روی این کالا بتوانید از ان بهره مند شوید. البته این مواج بودن و دارا بودن شیار بر روی این محصول ویژگی های دیگری را هم داراست که باعث می شود تا از تعریق شما جلوگیری کرده و هم چنین فضایی نرم و راحت را در اختیار شما قرار دهد.

دیگر مزیت این محصول نیز بهره مندی از بالش بادی در بخش بالایی این محصول می باشد. با استفاده از این بخش شما می توانید به سادگی سر و گردن خود را بر روی این بالش قرار داده و یک استراحت راحت و اسوده را تجربه کنید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که ساختار این بالش بادی دو لایه بوده و دو عدد بالش بادی با ابعاد متفاوت در بخش بالایی این محصول دیده می شود که یکی از ان ها برای قرار گیری سر و دیگری برای قرار گیری راحت گردن شما می باشد.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که باد کردن این محصول نیز کاری ساده و اسان خواهد بود. شما می توانید به راحتی با استفاده از دریچه باد موجود بر روی این کالا اقدام به باد کردن این محصول کرده و سپس از ان بهره مند شوید. این دریچه باد در قسمت بالایی این محصول و دقیقا زیر این تشک بادی قرار گرفته است. باد کردن این کالا نیز با استفاده از هر نوع پمپ بادی امکان پذیر خواهد بود و تنها در کمتر از دو دقیقه می توانید به صورت کامل این محصول را راه اندازی نمایید.

دیگر ویژگی مورد بحث در خصوص این تشک بادی روی اب نیز به رنگ ان تعلق می گیرد. این محصول به صورت یکدست طلایی رنگ طراحی و تولید شده است که یک رنگ زیبا و چشم نواز بوده و پس از قرار گیری بر روی اب می توانید درخشان بودن این کالا را مشاهده کرده و از ان لذت ببرید.

در کنار تمام این موارد باید به دارا بودن برچسب تعمیرات در کنار این محصول هم اشاره کنیم که در صورت اسیب دیدن این محصول شما قادر خواهید بود تا به سادگی و در مدت زمان بسیار کمی این محصول را ترمیم نموده و از ان مجدد بهره مند شوید. حال اگرتمامی این موارد باعث جلب رضایت شما شده است می توانید این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران سفارش داده و در سریع ترین زمان ممکن ان را درب منزل تحویل بگیرید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...