تشک بادی روی آب طوطی

548217

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
540,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طوطی  جمله محصولات تفریحی در آب بوده است که با طراحی فاوق العاده جذابی که داراست توانسته تا خریداران زیادی را به سمت خود جذب بکند . ساختار سطح کف این کالا به صورت بیضی شکل بوده و همانطور که از نامی که ذارا می باشد به شکل طوطی طراحی و ساخته شده و در آن رنگ های قرمز ، زرد ، آبی ، سفید و مشکی به کار رفته خواهد بود . در خصوص جنس بدنه این شناور بادی باید ذکر کرد که بدنه آن از وینیل ساخته شده و طول ، عرض و ارتفاعی نظیر 235 X 119 145X سانتی متر بوده که تحمل وزن 120 کیلو گرم را داشته و به همین ترتیب برای تمامی سنین می باشد . راه اندازی این محصول بسیار اسوده بوده و با در اختیار داشتن یک پمپ دستی و یا برقی می توانید آن را درون محفظه این شناور بکنید و در عرض سه الی چهار دقیقه محصول خود را باد و راه اندازی نمایید . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع تفریحی 
 طول 235 سانتی متر
 ارتفاع 119 سانتی متر
 وزن 453 گرم
 جنس بدنه وینیل
 تعداد دستگیره -
 پمپ خیر
تحمل وزن 40 کیلوگرم
 شرکت سازنده SWIMLINE
 سایر ویژگی ها مناسب کودکان و بزرگسالان
 دارای طراحی بسیار زیبا
 قابلیت تعادل بالا بر روی آب
 اقلام همراه  برچسب تعمیرات

طراحی تشک بادی روی آب طوطی

تشک های بادی روی آب همانطور که از نام آن ها مشخص است ، تشک هایی هستند که به صورت بادی طراحی شده و به همین واسطه می توانند با شناوری بسیار خوب خود بر روی آب شناور بمانند و یک یا تعدادی از افراد را بسته به آستانه تحمل وزن خود ، بر روی آب شناور نگه دارند . این تشک بادی روی آب برخلاف سایر تشک ها به صورت عروسکی طراحی شده است که طراحی آن برگرفته از پرنده بسیار زیبای طوطی می باشد . این طراحی فوق العاده زیبا می تواند وسیله تفریحی بسیار شاد و دوست داشتنی را برای شما ایجاد کند .

بخش نشیمنگاه تشک در واقع در مرکز محصول یعنی پشت طوطی قرار گرفته است که در طرفین آن دو بال و انتهای آن دم قرار گرفته است که تعادل تشک بادی روی آب را بسیار بهتر ساخته است . ابعاد بزرگ این استخر می تواند به شما اجازه دهد تا بر روی تشک نشسته و یا دراز بکشید . بخش نشیمنگاه محصول به صورت مواج طراحی گردیده است که می تواند سطحی طبی تر و نرم تری را در اختیارتان قرار دهد .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب طوطی

در خرید تشک بادی روی آب خود حتما به چند نکته توجه داشته باشید . یکی از مهم ترین نکات در خرید تشک بادی روی آب ، توجه به تحمل وزن محصول است ، لذا این مورد می تواند بیانگر تعداد نفراتی که می توانند از تشک استفاده کنند باشد . همچنین ابعاد تشک و جنس استفاده شده برای ساخت آن مطرح است که در بخش بعدی ببیشتر با جنس این محصول آشنا خواهید شد . فروشگاه تهران اینتکس این محصول را با ضمانت سلامت و اصالت کالا برای فروش گذاشته که می توانید ان را با قیمت ارزان خریداری کنید . امکان خرید حضوری محصولات بادی نیز وجود دارد ، اما توصیه می شود قبل از مراجعه با شماره تلفن های فروشگاه تماس گرفته و از موجود بودن محصول مد نظر خود اطمینان حاصل فرمایید .

جنس تشک بادی روی آب طوطی

همانطور که اشاره شد ، جنس محصولات و ضخامت لایه ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند که بایستی در خرید های خود به آن توجه داشته باشید . برای ساخت تشک بادی روی آب طوطی از لایه های بسیار عالی و انعطاف پذیر وینیل استفاده شده است . ممکن است در برخی جاها عبارت پی وی سی نیز به چشمتان بخورد که در واقع وینیل همان pvc یا پلاستیک طبیعی منعطف می باشد . این جنس کاملا ضد آب است و اشعه های خورشیدی نیز آسیبی به محصول وارد نمی کند ، به همین دلیل شرکت های بزرگ نیز از این اجناس برای ساخت انواع محصولات بادی خود استفاده می کنند .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب طوطی

در کنار برخی از محصولات پمپ های بادی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها تشک بادی را راه اندازی کنید ، اما در صورت نداشتن پمپ باد شما می توانید از فروشگاه تهران اینتکس ، پمپ باد مد نظر خود را تهیه کنید . توصیه ما به شما عزیزان تهیه پمپ باد دستی برای راه اندازی تشک بادی روی آب طوطی می باشد ، زیرا نیازی به انرژی برق نداشته و در هر جایی می توانید از آن استفاده کنید . همچنین قیمت ارزان تری نسبت به سایر پمپ ها دارد . شما می توانید از طریق دریچه باد قرار گرفته بر روی بدنه محصول آن را راه اندازی کنید که برای بهتر باد شدن توصیه می شود که به خوبی محصول را پهن کنید .

تعمیرات تشک بادی روی آب طوطی با چسب تعمیرات

تشک های بادی روی آب نیز به مانند سایر محصولات بادی نیازمند مراقبت و نگهداری صحیح هستند تا مبادا آسیبی ببینند ، چرا که بدنه آن ها نازک بوده و در برخورد با اجسام تیز و ساییده شدن به جاهای زبر می تواند به بدنه آن ها آسیب وارد کند ، اما با توجه به طراحی برچسب تعمیرات توسط تولید کنندگان بزرگ ، هیچ جای نگرانی از بابت آسیب دیدگی تشک های بادی روی آب نخواهد بود ، چرا که با استفاده از چسب تعمیرات می توانید تشک را تعمیر کرده و به مانند روز اول از محصول استفاده کنید . در صورت موجود بودن برچسب در داخل کارتن می توانید از همان استفاده کنید و یا از فروشگاه اینتکس تهیه کنید و با مشاهده و مطالعه دفترچه راهنما به سادگی تعمیرات خود را انجام دهید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...