تشک بادی روی آب فانتزی

115541

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
310,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب فانتزی از سری محصولات بادی جدید شرکت اینتکس بوده که دارای چندین رنگ و طرح زیبا می باشد . این محصول مناسب استفاده بزرگسالان طراحی شده و قابل استفاده در آب های آرام و استخر ها می باشد . طرح کلی این محصول شبیه به یک دمپایی ساحلی بوده که طرحی نو در تشک های بادی روی آب می باشد . به منظور راحتی هرچه تمام تر این محصول ، رویه آن به صورت مواج در نظر گرفته شده است که بدن را در بهترین موقعیت ممکن قرار داده و مانع از خستگی در استفاده های طولانی مدت خواهد شد . همچنین این ویژگی مانع از لیز خوردن به درون آب خواهد شد . بدنه این محصول از جنس وینیل رنگی در نظر گرفته شده است که دارای انعطاف و نرمی و راحتی قابل قبولی بوده و نیز در عین حال مقاوم می باشد . به منظور افزایش طول عمر آن ، قسمت زیرین این تشک بادی از وینیل دولایه تهیه شده است که در برابر پوسیدگی و ساییدگی از مقاومت چشمگیری برخوردار می باشد . وزن این محصول بسیار اندک و در حدود 500 گرم بوده که به راحتی قابل حمل بوده و می توان با تخلیه نموده هوای داخل آن ، در مسافرت ها نیز آن را به همراه داشت . همچنین قادر است تا وزنی بالغ بر 90 کیلو گرم را تحمل نماید که برای استفاده بزرگسالان ایده آل به نظر می رسد . برای تهییه این محصول می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمتی مناسب و از طریق نمایندگی اینتکس دریافت نمایید .

 نوع تفریحی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 95 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن  500 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب فانتزی یکی از دوست داشتنی ترین و جذاب ترین تشک های بادی طراحی شده موجود در فروشگاه اینتکس می باشد که همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، شبیه به دمپایی طراحی شده است که این محصول را بسیار خاص و محبوب کرده است . تشک های بادی روی آب ، محصولاتی بادی هستند که می توانند با شناور ماندن بسیار خوب خود ، بر اساس ابعاد و سایز خود یک فرد بالغ را به صورت شناور بر روی آب نگهدارد ، تا بدین ترتیب بتوانید بر روی آب ریلکس کرده و حمام آفتاب بگیرید و به بازی و تفریحات شاد بپردازید . اگر چه قصد خرید تشک بادی روی آب فانتزی دارید در ادامه بیشتر با این محصول آشنا خواهید شد . 

طراحی و تولید تشک بادی روی آب فانتزی

طراحی و تولید تشک بادی روی آب فانتزی در واقع به صورت تشک های مستطیلی می باشد که دارای طولی 188 سانتی متری و عرض 95 سانتی متری می باشد که به خوبی می تواند فضای ایده آل را برای دراز کشیدن بزرگسالان فراهم کند . این محصول در 4 طرح تلوید شده است که می توانید در تصویر آن ها را مشاهده کنید . با توجه به ابعاد و مخازن بادی که این محصول دارد ، حداکثر تحمل وزنی برای آن در نظر گرفته شده است که آن هم 90 کیلوگرم است که به سادگی می تواند وزن بزرگسالان را نیز تحمل کند .

جنس تشک بادی روی آب فانتزی

برای ساخت تشک بادی روی آب فانتزی از جنس مرغوب و بسیار پر کاربرد در تولیدات محصولات بادی یعنی وینیل استفاده شده است . وینیل یا پی وی سی کاملا ضد آب می باشد ، همچنین انعطاف پذیری بسیار خوب این جنس سبب شده است که تولید کنندگان مطرح ، از این جنس برای ساخت محصولات بادی خود استفاده کنند ، به خصوص اگر با آب سروکار داشته باشند . این جنس دوام بالایی در برابر فشار داشته و می تواند در مقابل نور آفتاب و اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم باشد . این جنس حساسیت های پوستی را نیز برای بدن ایجاد نمی کند زیرا کاملا از مواد پلاستیکی طبیعی ساخته شده است .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب فانتزی

به واسطه بادی بودن این محصولات ، می بایست قبل از استفاده آن را راه اندازی کنید تا بتواند بر روی آب شناور باقی بماند . این ویژگی بسیار خوب باعث شده است که تشک بادی روی آب فانتزی را بتوانید در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی کرده و آن را در سفر ها و هر جایی با خود ببرید . برای راه اندازی در ابتدا نیاز است تا تشک بادی روی آب فانتزی را از باکس خود خارج کرده و کاملا بر روی زمین پهن کنید ، سپس از طریق دریچه بادی که بر روی تشک قرار گرفته است نسبت به راه اندازی تشک اقدام کنید . شما می توانید از پمپ های باد به خصوص پمپ باد دستی که صدمه و آسیبی به تشک وارد نمی کند استفاده کنید . می توانید پمپ های مد نظر خود را با نازل ترین قیمت نیز از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید که مختص محصولات بادی هستند .

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی روی آب فانتزی

با توجه به اینکه تشک های بادی روی آب ممکن است در اثر برخورد با اجسام تیز و برنده آسیب ببینند ، برچسب هایی برای تعمیرات محصولات بادی و تشک بادی روی آب طراحی شده است که می توانید با استفاده از آن به سادگی تشک خود را در صورت آسیب دیدن پنچرگیری کنید . عمدتا آسیب های ایجاد شده در تشک های بادی به صورت یک سوراخ ریز بوده که به سادگی می توانید خودتان نیز آن را تعمیر کنید ، اما در صورت نیاز به کمک می توانید محصول خود را برای تعمیرات ، به فروشگاه اینتکس تحویل دهید تا فروشگاه تعمیرات شما را انجام دهد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...