تشک بادی روی آب فلامینگو طرح دار

intex 57559

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب فلامینگو طرح دار محصول جدید شرکت اینتکس با ساختار فوق العاده است که با دو سایز مختلف روانه بازار شده است. این محصول به گونه ای طراحی شده است که فرد قطعا با دیدن این محصول شگفت زده خواهد شد. ساختار اصلی این محصول بهره گیری شده از طرح فلامینگو می باشد که بر روی بدنه ان می توانید طرح گل های مختلف را مشاهده کنید که با پس زمینه صورتی جلوه بی نظیری را به این محصول بخشیده است. در کنار این موارد باید به دارا بودن دو عدد دستگیره متصل به بدنه این محصول هم اشاره کنیم که از مزایای فوق العاده این تشک روی اب به شمار می رود. نکته مهم دیگر در خصوص این محصول بهره مندی از برچسب تعمیرات در کنار این کالاست تا در صورتی که هر گونه اسیبی به این محصول وارد شد بتوانید به راحتی ان را ترمیم کرده و مجدد از این کالا استفاده کنید. راه اندازی و باد کردن این محصول نیز به سادگی و از طریق دو محفظه باد موجود بر روی این محصول و با استفاده از پمپ باد این کالا امکان پذیر خواهد بود.

نوع تفریحی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 97 سانتی متر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 وزن 2 کیلوگرم
 تحمل وزن97 کیلوگرم
 پمپ  
 نوع پمپدستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
دارای دستگیره ی حمل و نقل
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب فلامینگو طرح دار

تشک بادی روی آب فلامینگو طرح دار یک محصول کاملا خاص و جذاب است که به تازگی روانه بازار شده است. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا از نظر طراحی قطعا یک محصول خاص و دیدنی است که با بهره مندی از طرح فلامینگو و همین طور با رویه ای گل دار به بازار عرضه شده است. این محصول خصوصا در بین بانوان محصولی محبوب و پر طرفدار بوده و بیشترین فروش این کالا نیز به همین قشر اختصاص داده شده است....

بحث طراحی این محصول یکی از مهم ترین نکاتی است که باید به ان اشاره کنیم. در همین راستا نیز باید عنوان کرد که بدنه و ساختار اصلی این محصول را طرح فلامینگو شکل داده است. این طراحی باعث شده تا یک محصول خاص و بی نظیر را از این نظر مشاهده نمایید. البته در گذشته خود شرکت اینتکس و حتی دیگر شرکت ها نیز محصولاتی با همین نوع و ظاهر را عرضه کرده بودند اما وجه تمایز این محصول با محصولات گذشته رویه اصلی طرح دار و خاص این کالاست. اگر نگاهی دقیق به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این کالا دارای رویه ای صورتی رنگ است که بر روی ان نیز طرح گل هایی با رنگ های شاد و طرح های گوناگون هم به چشم می خورد. همین عامل نیز سبب شده تا این تشک بادی روی اب یک کالای متمایز نسبت به سایر محصولات مشابه به شمار رود.

پیاده سازی دقیق طرح سر و گردن و همین طور باله های کناری این حیوان نیز به گونه ای شکل گرفته است که خلاقیت و نواوری را در طراحی این محصول به وضوح می توانید مشاهده نمایید. در کنار این موارد باید به بخش نشیمنگاه و همین طور بخش های مختلف این محصول هم اشاره کنیم که با بهره مندی از ساختار مواجی که دارد باعث راحتی فرد استفاده کننده از این محصول شده است. هم چنین برای حفظ تعادل و ایمنی بیشتر و حتی برای راحتی در حمل و نقل این کالا نیز شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن این محصول را از طریق دو عدد دستگیره تعبیه شده بر روی این کالا در دست گرفته و به بهترین و ایمن ترین حالت ممکن از این تشک بادی روی اب استفاده نمایید.

این محصول دارای یک عدد پمپ باد هم می باشد که با استفاده از ان می توانید به سادگی و در سریع ترین زمان ممکن این محصول را راه اندازی نمایید. در همین رابطه باید عنوان کرد که این محصول دارای دو عدد محفظه باد بر روی خود می باشد. از طریق این محفظه های باد شما می توانید به راحتی این محصول را باد نموده و از ان استفاده کنید. ویژگی خوب این دریچه های باد مقاومت بالا و همین طور عدم باز شدن ان ها به سادگی در حین استفاده می باشد که قطعا باعث شده تا شما با خیال راحت از این محصول استفاده کنید.

این محصول یک عدد برچسب تعمیرات را هم در کنار خود دارا می باشد که با استفاده از ان شما می توانید در سریع ترین زمان ممکن در صورتی که محصول شما دچار اسیب های جزئی شود ان را ترمیم نموده و از این کالا مجدد صحیح و سالم استفاده کنید. هم چنین دارا بودن رویه ای تولید شده از جنس PVC طرح چرم نیز از دیگر خصوصیات خوب این محصول است که سبب شده تا شما با یک تشک بادی روی اب مقاوم و ضخیم رو به رو باشید که قطعا به سادگی اسیب نخواهد دید.

هم چنین بهره مندی از وزن کم و پرتابل این کالا هم دیگر خصوصیتی است که سبب شده تا شما به راحتی قادر به حمل و جا به جایی این کالا باشید. البته با توجه به ابعاد این محصول و همین طور دارا بودن دستگیره که در بخش قبلی به ان اشاره کردیم کار حمل و نقل شما نیز ساده تر هم خواهد شد. این محصول فوق العاده قیمت بسیار کمی را هم با توجه به امکاناتش دارا می باشد که پیشنهاد می کنیم هم اکنون ان را از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خریداری نموده و درب منزل در اسرع وقت دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...