تشک بادی روی آب مبل شو کودک

78640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,050,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مبل شو کودک از سری تشک های بادی شیک و مهیج برای سنین کودکان به منظور تفریحات آبی بوده که از کیفیت ساخت بسیار مناسبی برخوردار می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه شفاف و طرح چرم بوده که از لایه های داخلی مقاومی برخوردار می باشد. جنس بدنه این محصول دارای مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای مختلف آب داشته و بیشتر مناسب استفاده در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها خواهد بود. این محصول از قابلیت تاشو و دو کاره برخوردار بوده که قابلیت تبدیل به حالت مبل را نیز خواهد داشت. از دیگر ویژگی های این تشک بادی روی آب می توان به داشتن تکیه گاه مخصوص سر، داشتن دو جای مخصوص بطری و همچنین جای مخصوص پا اشاره کرد.

 نوع مبل شو
 طول 160 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 13 سانتی متر
 تحمل وزن 70 کیلوگرم
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 1.2 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها دارای بدنه ای مواج
 مناسب سنین کودکان
 قابلیت تبدیل به مبل
 دارای جای مخصوص قرار دادن پا
 دارای تکیه گاه سر
 دارای جای مخصوص بطری
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب مبل شو کودک

تشک بادی روی آب مبل شو کودک محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که به دلیل داشتن بدنه ای شفاف بسیار چشم نواز تولید شده است. این محصول می تواند تا 70 کیلو گرم وزن را تحمل کند که فوق العاده معقول و استاندارد برای استفاده کودکان می باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم بررسی کامل تری از این محصول را به شما ارائه دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید و این مطلب را دنبال کنید......

طراحی و ارگونومی ساخت

از نکات مهم این محصول نوع طراحی ان است که باعث شده تا این محصول از محبوبیت فوق العاده ای نزد مصرف کنندگان بهره مند شده باشد.این محصول به گونه ای طراحی شده است که می توان ان را به مبل بادی هم تبدلی کرد و از ان به راحتی استفاده کرد که جزو مزایای فوق العاده این محصول می باشد. بخش بالایی این محصول به گونه ای طراحی شده است که دارای یک تکیه گاه گردن بنفش رنگ بوده که در هنگام تکیه دادن به ان در حالت مبل ، نرمی و راحتی فوق العاده ای را برای گردن شما به ارمغان می اورد. هم چنین قسمت جلویی ان هم طراحی U شکلی دارد که دو دستگیره در دو طرف این محصول موجود می باشد که خاکستری رنگ بوده و ان ها هم به صورت بادی و تو پر طراحی شده اند. هم چنین در بخش جلویی این محصول دو عدد جای لیوان وجود دارد که می توانید به سادگی لیوان ، بطری اب و ... را در داخل ان با خیال راحت قرار دهید. هم چنین بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت شیار دار طراحی شده است که فوق العاده نرم و لطیف می باشد. هم چنین این محصول دارای بالشت بادی سر خود هم می باشد که از دیگر نکات حائز اهمیت این محصول است. تمامی این موارد باعث شده تا یک محصول زیبا را از نظر طراحی شاهد باشیم.

جنس بدنه

از مهم ترین خصوصیات این محصول می توان به جنس بدنه ان اشاره کرد که بسیار مقاوم طراحی شده و به سادگی دچار اسیب نمی شود. رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC شفاف می باشد و بخش های کناری این تخت هم از نوع PVC طرح چرم تولید شده اند. هم چنین کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بادی طراحی شده است که مقاومت این محصول را دو چندان کرده است.

ابعاد و وزن

در ارتباط با ابعاد و وزن این محصول هم باید یاد اور شد که طول این تشک 160 سانتی متر و عرض ان نیز 84 سانتی متر است. هم چنین ارتفاع این محصول هم 13 سانتی متر می باشد. در کنار این موارد باید اشاره کرد که این محصول مناسب برای استفاده یک نفر بوده و می تواند تا 70 کیلو گرم وزن را تحمل کند. هم چنین وزن خود کالا تنها 1.2 کیلو گرم می باشد که به سادگی می توانید ان را با خود حمل و جا به جا کرده و در مکان مناسب از ان استفاده کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی یک محصول بادی کار فوق العاده اسانی بوده و در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. در ارتباط با این محصول هم باید یاد اور شد که بر روی بدنه این تشک محفظه بادی تعبیه شده است. شما در ابتدا این محصول را از بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد و از طریق دریچه باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می پذیرد. گفتنی است که در هنگام باد کردن این محصول ان را بیش از اندازه باد نکنید چون از تحمل وزن ان کاسته می شود. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید اشیا نوک تیز و مواد قابل اشتعال را از کنار ان دور کنید تا دچار سوراخ شدن و یا اتش گرفتن نشود. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول جدا خودداری کنید چون این کار در طولانی مدت دچار افت کیفیت این کالا می شود. لازم به ذکر است که در کنار این محصول دفترچه راهنمایی قرار دارد که در صورت داشتن هر گونه مشکل در هنگام راه اندازی این محصول می توانید به ان مراجعه کرده و اموزش های لازم را فرا بگیرید. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار دارد که در صورت اسیب دیدن ان می توانید از ان هم برای ترمیم این محصول استفاده نمایید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب مبل شو کودک محصولی فوق العاده با کیفیت می باشد که دارای بدنه ای مواج بوده و مناسب برای استفاده کودکان است. این محصول قابل تبدیل به مبل بادی هم می باشد که از مزایای ان است. هم چنین این محصول دارای جای مخصوص قرار دادن پا ، تکیه گاه سر و هم چنین جای محصوص بطری می باشد. اگر قصد خرید یک محصول با کیفیت را دارید پیشنهاد می کنیم هم اکنون این محصول را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...