تشک بادی روی آب مواج اینتکس

intex 58894

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
485,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج اینتکس یکی از جدیدترین نوع تشک های مخصوص استفاده بر روی آب بوده که توسط این شرکت به تازگی وارد بازار شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC چند لایه با روکش شفاف و طرح چرم بوده و از نشیمنگاهی مواج یا به اصطلاح از روکشی کامفورت در آن استفاده شده است. این کالا برای استفاده تمام سنین بخصوص بزرگسالان بوده و به دلیل داشتن یک بالش بادی سرخود در قسمت فوق سبب شده تا استفاده از این تشک را برای ما لذت بخش تر بکند.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه PVC شفاف
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپدستی سوزنی
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 7*20*23 سانتی متر
 مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
مناسب سنین بالای 14 سال
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب مواج اینتکس

تشک بادی روی آب مواج اینتکس از محصولات بسیار آرامش بخش و جذاب بوده که توسط برند محبوب و نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است. اگر قصد دارید که یک تشک روی آب خریداری کنید و این محصول جز چند محصول مد نظرتان برای خرید است پیشنهاد می کنیم تا نقد و بررسی هر محصول را مشاهده، و خوانده تا در نهایت برترین و ارزشمند ترین محصول را خریداری کنید. ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک و تجربه های متخصص هایمان در خصوص محصولات اینتکس به بررسی این محصول پرداخته و با نگاهی دقیق، معایب و مزایا این محصول را برای شما بازگو کنیم تا از خرید خود مطمئن شوید. پس با ما همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

قطعا هر محصولی دارای ظاهر و رنگ بندی خاص خودش می باشند که به همین دلیل باعث ماتماز شدن آن محصول در هر دسته بندی می شود. بنابر این پس اگر هر محصولی دارای ظاهر و طراحی زیبا و دلپذیر تری باشد مشتریان و خریداران بیشتری را جذب خود می کنند. طراحی این تشک بادی روی آب به صورت مستطیل شکل بوده و دارای رنگ بندی های متخلفی می باشد. سطح بدنه این محصول به صورت مواجی شکل طراحی شده و دلیل این نوع طراحی ضد تعرق بودن آن می باشد به صورتی که وقتی شما از این محصول استفده می کنید و بر روی این تشک بادی دراز کشیده اید باد از باد از میان این سطح امواجی شکل عبور کرده و از تعرق بدن شما جلوگیری می کند. هم چنین این تشک بادی دارای یک بالش سرخود بوده و در زمان راه اندازی این محصول می توانید به راحتی آرامش را بر روی آب ها با این محصول دریافت کنید.

جنس بدنه

اما بدون شک هر محصولی باید دارای یک جنس بدنه خوب و با کیفیتی باشد تا در حین استفاده دچار مشکلی نشود. به همین منظور جنس بدنه این محصول از pvc چند لایه بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. متخصصان ما به جنس و کیفیت این محصول نمره قابل قبولی را داده اند و قطعا یکی از مزایای بسیار خوب این محصول جنس بدنه آن است.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن این محصول به این ترتیب می باشد : ابعاد بسته بندی: 23x20x7 سانتی متر، طول: 188 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 1 کیلو گرم می باشد.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ نیاز دارید که همراه این تشک بادی روی آب می باشد و می توانید آن را درون محفظه این محصول قرار داده و در عرض چند ثانیه محصول خود را باد کرده و راه اندازی شده تحویل بگیرید. همچنین می توانید برای جمع کردن این محصول از طریق همان محفظه اقدام به خالی کردن باد این محصول کنید. برای نگهداری این محصول در وهله اول سعی کنید تا وسایل تیز را از این محصول دور نگه دارید تا به بدنه آن صدمه ای وارد نکند و در وهله دوم سعی کنید تا پس از اتمام استفاده از این محصول، آن را جمع کرده تا نور آفتاب، سرما و یا صدمات احتمالی برای این محصول مشکلی بوجود نیاورند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی و یا صدمه ای بوجود آمد هیچ نگران نباشید زیرا می توانید این محصول را در قدم اول با برچسب تعمرات تعمیر کرده و در قدم دوم محصول مورد نظر را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب مواج اینتکس یک محصول بسیار زیبا و با کیفیت است که توسط برند نامدار اینتکس طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت مواج بوده که به همین دلیل باعث ضد تعرق بودن این محصول شده است. این محصول دارای رنگ بندی های مختلفی بوده و جنس بدنه آن از pvc دولایه می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مروده نظرتان را درب منزل دریافت کنید. سوالات و مشکلات خود را می توانید با مشاوران ما در میان بگذارید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...