تشک بادی روی آب مواج مات

Intex 59894 m

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
230,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب مواج از نوع مات نوعی دیگر از تشک های مخصوص استفاده در آبهای آرام و کم عمق برای تفریحات آبی بوده که همانند نوع شفاف و شیشه ای خود ساخته شده از جنس PVC با روکش مات و رنگی می باشد. محصولی با طراحی شیک و کاربر پسند که می توان برای هر سنینی مورد استفاده قرار داد. همچنین وجود یک قسمت گود برای قرار دادن بالش و یا اشیای دیگر در قسمت فوق تشک نیز از سایر ویژگی های این کالا محسوب می شود.

 نوع مستطیلی
 طول 188 سانتي متر
 عرض 71 سانتي متر
 تحمل وزن 85 کیلوگرم
 جنس بدنه پلاستیک PVC
 جنس رویه طرح چرم مات
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ 
 نوع پمپ دستی مجزا
 وزن 1 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها ابعاد بسته بندی: 3*25*25 سانتی متر
 دارای نشیمنگاه مواج
 مناسب تمام سنین
دارای جای مخصوص بالش
 دارای رنگبندی
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب مواج مات

تشک بادی روی آب مواج مات یک محصول زیبا و جذاب است که با استفاده از آن می توانید آرامش را به روح و جسمتان هدیه بدهید. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید ابتدا این مقاله را مطالعه کرده تا نسبت به مزایا و معایب این محصول کسب اطلاعات کنید و با اطمینان اقدام به خرید محصول مورد نظر خود بکنید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید.......

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکلی بوده و دارای رنگ بندی بندی های مختلفی می باشد. این محصولدر حدی نرم است که شما با استفاده از آن لذت داشتن یک تشک فوق العاده را بر روی آب احساس خواهید کرد. رنگ هایی که در این محصول به کار رفته آبی، سبز، زرد و صورتی می باشد که باعث زیبا تر شدن این محصول شده است. این محصحول دارای طراحی مواجی شکل است که به همین منظور ضد تعریق می باشد. دلیل ضد تعریق بودن این محصول این می باشد که در زمان استفاده از آن هوا در میان این سطح مواج عبور کرده و باعث می شود تا بدن شما تعرق نکند.

جنس بدنه

جنس بدنه این محصول از pvc بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های حتمالی دارا است. متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بالایی را داده اند و قطعا استفاده از این محصول هیچ مشکلی را برای شما پدید نمی آورد.

ابعاد و وزن

ابعاد و تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح می باشد: طول: 188 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر، تحمل وزن: 85 کیلو گرم و در نهایت وزن این محصول 1 کیلو گرم بوده و شما به آسانی می توانید آن را حتی در ایام مسافرت نیز حمل و یا جا به جا بکنید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما نیاز به یک پمپ دستی و یا برقی دارید که به  همراه این محصول موجود بوده و شما می توانید آن را در محفظه این محصول قرار داده و در عرض چند دقیقه این تشک باید آبی را باد و راه اندازی بکنید. برای جمع کردن این محصول نیز مکی توانید از طریق همین محفظه اقدام به خالی کردن باد این محصول بکنید. در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر شود که پس از اتمام استفاده از این محصول آن را جمع کرده تا دچار آسیب هایی نظیر سرما و گرما و یا صدمات احتمالی نشود. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول مشکلی پیش آمد شما می توانید با برچسب تعمیراتی که در این محصول موجود بوده آن را تعمیر کنید، همچنین می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما آن را همانند روز اول خود تحول گرفته و استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی آب مواج مات یک محصول بسیار با کیفیت و زیبا است که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است.  طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده سطح بدنه آن به صورت مواجی می باشد که به همین دلیل ضد تعرق شده است. این محصول دارای رنگ بندی های متفاومتی بوده و جنس بدنه آن از pvc می باشد که دارای کیفیت و مقاوت بسیار بالای در برابر صدمات احتمالی دارا می باشد. اگر می خواهید این محصول را خریداری کنید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزب دریافت کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...