تشک بادی روی آب ورزشی با پارو

TP-887

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب ورزشی با پارو یکی از متفاوت ترین تشک های بادی روی مخصوص روی آب بوده که دارای کیفیت ساخت بسیار مناسبی می باشد . این تشک علاوه بر موارد تفریحی قابل استفاده به عنوان وسیله ای ورزشی برای استفاده در سطح آب های آرام و کم عمق خواهد بود . این تشک بادی روی آب ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت قابل قبولی برخوردار می باشد تا در برابر دما و فشار آب مقاومت لازم را به همراه داشته باشد . ساختار این محصول به گونه ای بوده که امکان پارو زدن روی آب با این کالا وجود خواهد داشت به همین دلیل این تشک را به یک محصول بادی ورزشی آبی تبدیل نموده است . از ویژگی های دیگر این محصول می توان به داشتن کف بادی ، اهرم مخصوص نگهداری پارو ، دستگیره های حفاظ تعادل و داشتن یک جای مخصوص بطری آب اشاره نمود . بنابراین شما می توانید با خرید تشک بادی روی آب ورزشی با پارو علاوه بر ریلکس کردن بر روی آب ، حتی به ورزش قایقرانی بپردازید و با پارو زدن ماهیچه و عضلات فوقانی خود را تقویت کنید . در بخش نقد و بررسی بیشتر به ویژگی های تشک بادی روی آب ورزشی با پارو خواهیم پرداخت .

 نوع ورزشی
 طول 152 سانتي متر
 عرض 101 سانتي متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 پمپ 
 نوع پمپ -
 وزن 6.7 کیلوگرم
 شرکت سازنده Tube Pro
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای کف بادی مواج
 دارای دستگیره مخصوص حفظ تعادل
 دارای اهرم مخصوص پارو
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما ، پارو

 

تشک بادی روی آب ورزشی با پارو را می توان یکی از منحصر به فرد ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده دانست که شرکت Tube pro آن را طراحی و تولید کرده است . این تشک همانطور که از نامش مشخص است دارای پارو همراهی است که می توانید با استفاده از آن تشک بادی روی آب را به اطراف هدایت کرده و از محصول به عنوان قایق پارویی استفاده کنید . نوع طراحی بی نظیر این تشک نیز سبب شده است تا بتوانید به بهترین شکل از محصول استفاده کرده و از آن به منظور تفریحات آبی ، ریلکسیشن و ورزش استفاده نمایید . در ادامه این مطلب به بررسی بیشتر محصول خواهیم پرداخت .

طراحی تشک بادی روی آب ورزشی با پارو

قبل از خرید تشک بادی روی آب خود نیاز است تا به موارد مهمی توجه داشته باشید که یکی از آن ها نوع طراحی و ساختار تشک بادی روی آب و همچنین ابعاد ، جنس ، تحمل وزن و ... می باشد . این تشک در حالت باز شده و راه اندازی شده خود دارای طول 150 سانتی متر و عرض 101 سانتی متری می باشد که با توجه به نوع طراحی و ابعادی که دارد می تواند تحمل وزن 110 کیلوگرمی داشته باشد ، از این رو می توان گفت که تمامی سنین می توانید از تشک بادی روی آب ورزشی با پارو استفاده کنید . این تشک برخلاف برخی از تشک های بادی روی آب ، دارای لبه های بادی بزرگ و بخش مرکزی فرورفته ای می باشد که می توانید در بهترین حالت داخل تشک نشسته یا دراز بکشید . می توان ساختار این محصول را کمی شبیه به قایق های بادی دانست . در کنار تشک بادی روی آب ورزشی ، پارویی از نوع پارو قایق های کایاک قرار گرفته است تا بتوانید به مانند قایقرانان کایاک ، پارو زده و خود را به اطراف و جلو هدایت کنید . این تشک همانطور که از نامش مشخص است به صورت بادی طراحی شده است .

ویژگی های ساختاری تشک بادی روی آب ورزشی با پارو

از ویژگی های ساختاری تشک بادی روی آب ورزشی با پارو می توان به فرم کشیده تشک ، لبه های برجسته آن ، داشتن تکیه گاه بادی مرتفع آن اشاره کرد که استراحت کردن را برای شما ساده تر کرده است . همچنین این تشک دارای سطحی مواج و برجسته می باشد که این طراحی بی نظیر به دلیل انعطاف پذیری بهتر و بیشتر سطح تشک صورت گرفته است تا اینچنین احساس راحتی بیشتری داشته باشید و فشاری را بر روی اندام های خود پس از استفاده طولانی احساس نکنید . در بخش های کناری تشک ، دو دستگیره پلاستیکی قرار گرفته است که می توانید با گرفتن آن حفظ تعادل بهتری را داشته باشید . در کناره قایق اهرمی برای نگهداری پارو قرار دارد که در صورت عدم نیاز به پارو می توانید آن را به اهرم متصل و استراحت کنید . همچنین جایی برای نوشیدنی ها و بطری ها قرار گرفته است که می توانید از آن نیز بهره مند شوید .

جنس تشک بادی روی آب ورزشی با پارو

برای تولید تشک بادی روی آب ورزشی با پارو از جنس مرغوب پی وی سی استفاده شده است که به آن وینیل نیز گفته می شود . این جنس پلاستیک طبیعی بوده و حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند ، همچنین این جنس بسیار مقاوم در برابر رطوبت ، نور خورشید و سایر عوامل محیطی بوده و طول عمر بالایی دارد ، انعطاف پذیری بالای وینیل همچنین سبب آن شده است تا کاملا مناسب برای ساخت محصولات بادی در اشکال گوناگون باشد .

راه اندازی تشک بادی روی آب ورزشی با پارو

برای راه اندازی راحت تر توصیه می شود که از پمپ های باد استفاده کنید ، زیرا این تشک ابعاد نسبتا بزرگی داشته و بهتر است از پمپ ها استفاده کنید . تمامی پمپ های باد طراحی شده محصولات بادی به دلیل داشتن سری های مختلف ، قابل استفاده برای راه اندازی تشک های بادی می باشند . برای سریع تر شدن روند راه اندازی توصیه می شود که محصول را کاملا بر روی زمین پهن کنید و بخش های تا شده را باز کنید . توجه داشته باشید که تشک بادی روی آب نیازمند مراقبت صحیح و درست بوده که بایستی از آسیب دیدن تشک جلوگیری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...