تشک بادی روی آب و کمپینگ جدید اینتکس

intex 56841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب و کمپینگ جدید اینتکس یکی از جدید ترین و مهیج ترین تشک های بادی روی آب بوده که برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این تشک بادی ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده که از طراحی کاملا مواج و مشبک برای پوشش اعضای بدن به منظور ایجاد محلی نرم و راحت بهره مند می باشد. این تشک بادی توسط انواع پمپ های باد محصولات بادی قابل راه اندازی بوده و به دلیل انعطاف بدنه بالا قابل جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر خواهد بود. از ویژگی های دیگر این تشک بادی روی آب استفاده از آن در سفر های کمپینگ می باشد. این تشک بادی می تواند در داخل چادر های مسافرتی نیز قابل استفاده باشد زیرا در کمترین زمان ممکن راه اندازی شده و به دلیل حجم و وزن کم خود به صورت دستی نیز قابل حمل خواهد بود. ابعاد این تشک روی آب معادل (طول: 290 سانتی متر ، عرض: 213 سانتی متر) بوده که به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال را در خود جای خواهد داد. گفتنی است که این تشک بادی برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها ساخته شده است.

  • طول: 290 سانتی متر
  • عرض: 213 سانتی متر
  • تحمل وزن: 200 کیلوگرم
  • جنس بدنه از PVC با رویه طرح چرم
  • دارای ساختار مواج در سطح رویه
  • قابلیت راه اندازی توسط انواع پمپ باد
  • دارای انعطاف بدنه بالا
  • دارای حجم و وزن بسیار کم
  • قابل استفاده در مسافرت ها
  • کد محصول: intex 56841

تشک بادی روی آب و کمپینگ جدید اینتکس نمونه بسیار محبوب و پر فروش شرکت آمریکایی اینتکس می باشد که می توانید از آن بر روی آب و حتی در سفر ها و در کمپ های تفریحی خود استفاده کنید . طراحی تشک بادی روی آب و کمپینگ جدید اینتکس در مقایسه با دیگر تشک های بادی روی آب کاملا متفاوت بوده و دارای طراحی رویه طبی می باشد که به شما اجازه خواهد داد تا از آن بر روی زمین نیز استفاده کنید .

این محصولات به دلیل طراحی بادی خود می توانند به خوبی بر روی آب شناور مانده و تا مقدار زیادی جرم را بر روی خود نگهداری کنند ، از این رو شما می توانید برای ریلکس کردن بر روی آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها و دریاچه ها استفاده کنید . در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول شما را با این محصول پر فروش آشنا خواهیم کرد . 

نحوه طراحی و ویژگی های تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب فوق بر اساس مساحت یکی از بزرگترین تشک های بادی روی آب می باشد که اینتکس آن را تولید کرده است . این محصول دو کاره بوده و شما می توانید علاوه بر استفاده از آن بر روی آب ، بر روی زمین نیز استفاده کنید . در هنگام استفاده از این محصول بر روی زمین این امکان وجود خواهد داشت تا به صورت دو نفره از محصول استفاده کنید .

نوع طراحی تشک بادی روی آب فوق به صورت مواج بوده که انعطاف پذیری تشک را بسیار افزایش داده است . فرم پذیری خوب این تشک می تواند نرمی و راحتی خاصی را به تشک ببخشد و از وارد شدن فشار زیاد به اندام ها جلوگیری کند . در بدنه این تشک بادی روی آب ، دریچه هایی قرار گرفته است که از آن طریق می توانید محصول را راه اندازی کنید .

جنس تشک بادی روی آب

شرکت اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب و کمپینگ جدید اینتکس از پی وی سی با رویه طرح چرم استفاده کرده است که یکی از با کیفیت ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد ، از ویژگی های بسیار خوب این جنس می توان به ضد آب بودن آن و مقاوم بودن در برابر اشعه های مضر خورشیدی اشاره کرد ، از این رو جای هیچگونه نگرانی در صورت استفاده طولانی مدت از این محصولات نداشته باشید . ضخامت لایه های استفاده شده برای ساخت این تشک بادی روی آب نیز بالا بوده که نشان از دوام بسیار خوب آن در برابر وزن های بالا ، ضربه و فشار دارد .

راه اندازی و توصیه های مهم در نگهداری

شما می توانید با استفاده از پمپ های باد نسبت به باد کردن سریع تر تشک بادی روی آب خود اقدام کنید . توجه داشته باشید که باد زیاد می تواند منجر به پارگی محصول از محل اتصال لایه ها شود ، بنابراین به این نکته مهم توجه داشته باشید . استفاده از پمپ های باد برقی می تواند به این محصول آسیب وارد کند . توجه داشته باشید که ساختار لایه لایه این تشک بادی روی آب و همچنین ساختار بادی آن سبب شده تا این محصولات بادی در برابر اجسام تیز و برنده آسیب پذیر باشند . فشار زیاد و یا پریدن  بر روی تشک می تواند باعث آسیب دیدگی شود .

تعمیرات تشک بادی روی آب 

اگرچه تشک های بادی روی آب ممکن است بر اثر نگهداری نامناسب آسیب ببینند اما توجه داشته باشید که می توانید آن ها را تعمیر کرده و به مانند روز اول استفاده کنید . به همین منظور برچسب هایی توسط شرکت اینتکس طراحی شده است که با عنوان بسته تعمیرات شناخته می شوند شما می توانید با خرید این بسته ها و مطالعه دفترچه راهنما تشک بادی خود را تعمیر کنید . در کنار بسیاری از محصولات بادی این برچسب ها وجود دارد اما در صورت نبود می توانید آن را از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید .

فروشگاه اینتکس علاوه بر فروش تشک بادی روی آب ، خدمات پس از فروش این محصولات را به مانند تعمیرات ارائه کرده است که می توانید از آن برخوردار شوید . بنابراین در صورت آسیب دیدن می توانید تشک بادی روی آب آسیب دیده خود را جهت تعمیر برای فروشگاه ارسال کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...