تشک بادی روی آب پشتی دار

Bestway 43028

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,100,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پشتی دار محصولی متفاوت است که با طراحی زیبا و دوست داشتنی همراه شده است. این محصول دارای پشتی بسیار کاربردی بوده که استفاده از آن را لذت بخش تر می کند. به همین دلیل می توان تشک را برای مدت طولانی تری مورد استفاده قرار داد. بخش های اصلی بدنه به صورت کامل از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده اند که در برابر فشار و برخورد آب مقاومت داشته و دچار پوسیدگی نمی شود. تشک بادی پشتی دار بست وی از دو رنگ اصلی آبی و سفید ساخته شده که در بخش های مختلف آن از رنگ بندی مختلفی بهره گرفته شده است. از مزیت های این کالا می توان به حجم بسته بندی بسیار کوچک آن اشاره کرد که باعث می شود بتوان آن را به سادگی توسط ساک حمل و یا کوله پشتی جابجا کرده و در محل مورد نظرتان در مدت زمان حدود 2 دقیقه باد کرده و استفاده کنید . شما حتی می توانید با استفاده از پمپ های باد سریعتر و راحت تر نیز تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . این محصولات مناسب برای استفاده در سفر ها هستند و در صورت رفتن به شهر های ساحلی می توانید آن را به همراه داشته باشید . همچنین می توانید از تشک بادی روی آب پشتی دار در استخر ها نیز استفاده کنید که به مراتب بهتر و مناسب ترین بستر هستند زیرا آب جریان نداشته و کم عمق است .

نوع پشتی دار
 طول 157 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب پشتی دار محصولی است در دو رنگ متفاوت که در قالب یک محصول ارائه شده است که شما می توانید در هنگام خرید تشک بادی روی آب پشتی دار رنگ مورد نظر خود را انتخاب و آن را خریداری کنید . تشک بادی روی آب با توجه به طراحی و همچنین اسمی که دارد مناسب برای استراحت کردن و شناور ماندن بر روی آب می باشد که البه استفاده از آن بیشتر برای آب های کم عمق تر و راکد به مانند استخر ها و یا دریاچه ها مناسب می باشد . این محصول تفریحی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از جنس مرغوبی ساخته شده است ، همچنین طراحی عالی و مناسب آن ، استفاده از تشک بادی روی آب را ساده تر و راحت تر کرده است . از این رو قصد داریم تا شما خریداران گرامی را با این محصول آشنا کنیم .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب پشتی دار

تشک بادی روی آب پشتی دار از معدود تشک های بادی طراحی شده بر روی آب می باشد که دارای تکیه گاه سرخود است که قرار گیری بر روی تشک را بسیار ساده تر کرده و حالتی مناسب را برای نشستن شما فراهم خواهد کرد . همچنین این تشک در بخش انتهایی خود دارای یک حلقه می باشد که مرکز آن باز بوده و می توانید از آن طریق از تشک به صورت حلقه استفاده کرده و برای شنا کردن در داخل آب و رفع خستگی از آن استفاده نمایید . برای تولید تشک بادی روی آب پشتی دار از دو رنگ استفاده شده است که یکی از آن ها طوسی و دیگری آبی می باشد و بخش کف تشک نیز دارای طراحی رنگی بوده که زیبایی محصول را دوچندان کرده است . تمامی بخش های تشک به صورت بادی طراحی گردیده است .

جنس تشک بادی روی آب پشتی دار

برای ساخت هر دو تشک بادی روی آب پشتی دار از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده شده است که البته تفاوت آن ها در رنگ و شفافیت می باشد . لازم به ذکر است که به جهت زیبایی بیشتر تشک بادی روی آب ، شرکت بست وی از پی وی سی های مختلف استفاده کرده است و این نشان از نازک بودن و یا ضخیم بودن قسمت های مختلف ندارد ، بنابراین بخش شفاف تشک نازک تر از بخش های دیگر نیست . این جنس دوام و کیفیت بالایی داشته و از ویژگی های بسیار خوب آن می توان به ضد آب بودن ، قدرت کشسانی بالا ، مقاوم در برابر نور خورشید و دماهای مختلف اشاره کرد و از همه مهم تر می توان به عدم حساسیت پوستی به این جنس اشاره کرد .

راه اندازی تشک بادی روی آب پشتی دار

لازم به ذکر است که بایستی قبل از استفاده ، تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . در بدنه  تشک بادی روی آب پشتی دار دریچه ای وجود دارد که می توانید از آن طریق تشک بادی روی آب خود را راه اندازی کنید . قبل از استفاده نیاز است تا این محصولات بادی را راه اندازی کنید . اگرچه دوست دارید که سریع تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید ، ما به شما پمپ باد دستی را پشنهاد می کنیم زیرا روند راه اندازی را سریع تر کرده و نیازی به برق ندارد ، از این رو در هر جایی می توانید از پمپ استفاده کنید . بنابراین با تهیه پمپ باد روند راه اندازی را ساده تر کنید .

مراقبت ها و نگهداری از محصولات بادی

تمامی محصولات بادی از جمله تشک بادی روی آب پشتی دار نیازمند نگهداری و مراقبت هستند تا آسیب نبینند ، آسیب های وسیع دیگر تشک بادی روی آب را غیر قابل استفاده خواهد کرد ، به همین دلیل نیز توصیه می شود که بهترین شکل از تشک ها مراقبت کرده و از برخورد اجسام تیز و برنده جلوگیری کنید . البته در صورت آسیب های جزئی شما می توانید محصول بادی خود را تعمیر کنید که در این راستا توضیحاتی را در بخش بعدی ارائه خواهیم کرد .

تعمیرات و پنچرگیری تشک بادی روی آب پشتی دار

در صورت آسیب دیدن بدنه تشک بادی شما می توانید با تعمیرات محصول ، از خارج شدن باد جلوگیری کرده و محصول را پنچرگیری کنید ، برای پنچرگیری می توانید از برچسب های تعمیراتی استفاده کنید ، این برچسب ها معمولا در کنار محصول قرار دارند که در کنار تشک بادی روی آب پشتی دار نیز قرار داده شده است تا بتوانید آن را در دسترس داشته باشید . در صورت نیاز بیشتر می توانید برچسب های خود را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...