تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال

15181SF

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
860,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال یکی از جدید ترین و بزرگترین تشک های بادی شناور برای تفریحات آبی روی آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم می باشد. این تشک روی آب به گونه ای طراحی شده که محلی جا دار برای نشستن و حتی دراز کشیدن مصرف کننده فراهم کرده است. شناوری که بیشتر از حالت تخت برخوردار بوده و قسمت نشیمنگاه آن را طراحی مواج تشکیل داده است. همچنین این محصول از تکیه گاه بادی و یک کوسن بادی در قسمت پایین تشک بهره مند بوده که برای راحتی بیشتر مصرف کننده روی بدنه اصلی تعبیه شده اند. از ویژگی های دیگر این تشک شناور می توان به داشتن دو جای مخصوص بطری اشاره نمود. با توجه به طراحی و ساختار بسیار خوبی که تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال دارد شما می توانید در اغلب آب ها نیز از آن استفاده کنید . اما بیشتر برای استفاده در آب های نسبتا کم عمق و آرام مانند استخر ها طراحی گردیده است . در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی را در رابطه با تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال ارائه کرده ایم که می توانید آن را مطالعه نمایید .

 نوع مستطیلی
 طول 162 سانتي متر
 عرض 101 سانتي متر
 ارتفاع 85 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC وینیل طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC وینیل طرح چرم
 پمپ 
 نوع پمپ -
 تحمل وزن 140 کیلوگرم
 شرکت سازنده Swimline
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بزرگسال
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای کف مواج
 دارای کوسن بادی مجزا
 دارای دو جای مخصوص بطری
 قابل استفاده در انواع استخر ها
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال از مدل های پر فروش و زیبای فروشگاه تهران اینتکس می باشد که با طراحی بی نظیر خود یکی از تشک های محبوب تبدیل شده است . تشک های بادی محصولاتی پرتابل و قابل حمل هستند که می توانید به سهولت آن را در سفر ها به همراه خود ببرید و بتوانید در هر جایی از محصولات استفاده کنید . با توجه به علاقه بسیاری از خریداران به استفاده و خرید تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال ؛ در ادامه مطلب با نقد و بررسی کامل محصول ، راهنمای خرید تشک بادی روی آب شما خواهیم بود .

تولید تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال

ساختار و تولید تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال همانطور که از نامش پیداست به صورت بادی می باشد ، طراحی بادی این محصولات سبب آن شده است تا تشک ها بر روی آب شناور مانده و بتوانید از آن برای استراحت کردن و تفریحات آبی استفاده کنید . بدنه این تشک نیز از لایه های ضخیم و مقاوم انعطاف پذیر ساخته شده است که انعطاف پذیری خوب آن ، محصول را در برابر ضربه و فشار مقاوم ساخته است . تمامی بخش های تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال به صورت بادی طراحی شده است که در رابطه با جنس آن در بخش مربوطه توضیحات کاملی را ارائه خواهیم کرد .

طراحی و ویژگی های تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال

طراحی و ویژگی های تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال نسبت به سایر تشک ها متفاوت است ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید این تشک بادی روی آب تقریبا شبیه به یک گهواره یا وان می باشد که می توانید در داخل آن نشسته و پاهای خود را دراز کنید ، ابعاد بزرگ محصول می تواند فضای عالی را در اختیار شما قرار دهد . با وجود پشتی و تکیه گاه بلند و زاویه دار آن ، می توانید در بهترین حالت بر روی تشک نشسته و استراحت کنید . یک بالش بادی نیز برای تشک در نظر گرفته شده است که می توانید از آن نیز استفاده کنید . در بخش های کناری تشک همچنین دو جالیوانی قرار داده شده است که می توانید نوشیدنی های خود را در آن قسمت قرار دهید . از ویژگی های ساختاری این تشک می توان به رویه کامفورت آن اشاره کرد که در واقع همان سطوح مواج و برجسته می باشد که فرم پذیری خوبی را به تشک بخشیده است .

جنس بدنه تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال

برای تولید و ساخت لایه های مختلف تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرد . پی وی سی یا وینیل یکی از بهترین اجناس برای تولید محصولات بادی می باشد . پی وی سی یا وینیل هر دو یک جنس بوده که شاید در جستجو میان محصولات و مطالعه مشخصات با نام هر دو آن ها مواجه شده باشید . پی وی سی در واقع پلاستیک طبیعی منعطف می باشد که در برابر فشار ، ضربه ، رطوبت ، نور خورشید ، دمای مختلف آب و هوا مقاوم است و همچنین حساسیتی را برای پوست ایجاد نمی کند زیرا مواد تشکیل دهنده آن ، غیر شیمیایی و غیر سمی می باشد .

راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال

در کنار برخی از محصولات بادی ممکن است پمپ های بادی برای راه اندازی و استفاده از این محصولات وجود داشته باشد که می توانید با استفاده از آن ها سریع تر تشک خود را راه اندازی کنید ، اما در کنار تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال موجود نبوده و می توانید پمپ های خود را به صورت مجزا از فروشگاه تهران اینتکس خریداری کنید . 

آسیب ها و تعمیرات تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال

گاهی ممکن است با پریدن بر روی تشک ، پرتاب کردن آن ، ساییده شدن بر روی زمین و سطوح زبر ، برخورد اجسام تیز و برنده به تشک بادی روی آب پشتی دار بزرگسال آسیب وارد شود که بهتر است با نگهداری صحیح از آسیب دیدن آن ها جلوگیری کنید . با این وجود ، در صورت آسیب دیدن ، می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که می توانید ان ها را با عنوان بسته تعمیرات از فروشگاه اینتکس خریداری کنید ، محصول آسیب دیده خود را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...