تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی

Bestway 43536

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی از بزرگترین تشک های بادی روی آب طرح دار و صندلی دار بست وی می باشد که می توان آن را به عنوان تشک بادی روی آب خانوادگی نیز استفاده کرد ، این تشک بادی روی آب بیشتر برای استفاده در اب های آرام به مانند استخر ها طراحی شده است و می تواند برای استفاده 4 فرد بزرگسال نیز مناسب باشد . بست وی برای اینکه تشک بادی بتواند وزن بالا را تحمل کند ، ابعاد بزرگی را برای تشک بادی روی آب در نظر بگیرد . این تشک بادی روی آب تقریبا به صورت مربعی می باشد که طول ضلع های آن به 239 سانتی متر می رسد . ارتفاع تشک بادی نیز 64 سانتی متر است . برای راه اندازی تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی بهتر است که از پمپ های باد استفاده کنید تا سریع تر بتوانید آن را باد کنید . برای خرید پمپ باد می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام کنید . تحمل وزن این تشک بادی روی آب 360 سانتی متر می باشد که برای استفاده 4 نفره کاملا مناسب بوده و به خوبی می تواند وزن تمامی افراد را روی هم تحمل کند . مرکز تشک بادی روی آب حفره داشته و باز است که پاها در آن قسمت و در آب قرار می گیرد . برای آوردن و نزدیک نگه داشتن نوشیدنی ها به همراه خود ، در بدنه تشک بادی جالیوانی و جا بطری هایی قرار گرفته است که می توانید نوشیدنی های خود را به همراه داشته باشید . برای هر نفر 4 تکیه گاه و صندلی در نظر گرفته شده است که می توانید در هنگام استفاده به آن تکیه دهید . 

  • تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی
  • طول : 239  سانتی متر
  • عرض : 239 سانتی متر
  • ارتفاع : 64  سانتی متر
  • وزن : 12.3 کیلو گرم
  • تحمل وزن : 360 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای جا لیوانی
  • دارای محفظه های نگهدارنده بزرگ
  • دارای چهار تکیه گاه بادی
  • دارای ساک حمل مخصوص
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43536

تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی از بزرگترین تشک های بادی ساخته شده برای استفاده بر روی آب است که مناسب برای تفریحات آبی شما در استخر ها و روز های گرم تابستانی می باشد . این تشک ها می توانند بر روی آب به بهترین شکل شناور بمانند ، با توجه به بزرگ بودن تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی ، این تشک می تواند وزن های بسیار بالایی را تحمل کند ، به همین منظور شرکت سازنده آن یعنی شرکت بست وی از بهترین جنس و طراحی خاصی برای ساخت تشک بادی روی آب استفاده کرده است . برای اینکه بیشتر با تشک بادی روی آب آشنا شوید ، توصیه می کنیم که در ادامه راه همراه ما باشید . 

تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی همانطور که اشاره شد ابعاد بزرگی را دارد و به همین دلیل می تواند تا 4 نفر بزرگسال را بر روی خود نگهداری کند ، این ویژگی بسیار خوب و قابلیت تحمل وزن بسیار بالا تنها در تعداد کمی از تشک های بادی روی آب وجود دارد که فروشگاه اینتکس با توجه به علاقه مندی بسیاری از مشتریان به استفاده از تشک های بادی روی آب ، این مدل را که به تازگی و در سال 2022 توسط شرکت بست وی تولید شده است را موجود کرده تا بتوانید به راحتی و بدون هیچ مشکلی از آن استفاده کنید . انواع تشک های بادی که ابعاد بزرگی داشته و می توانند وزن های بسیار بالایی را تحمل کنند ، با نام تشک بادی روی آب خانوادگی نیز می شناسند ، زیرا برای استفاده خانواده ها و دسته جمعی بسیار کاربردی و عالی خواهد بود . 

با خرید تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی ، شما می توانید آن را در هر جایی حتی در مسافرت ها نیز استفاده کنید ، زیرا ویژگی های بسیار خوب تشک های بادی باعث خواهد شد که شما به سادگی تشک ها را تحمل و جابجا کنید . این محصولات به صورت بادی ساخته شده اند و محصولات بادی از یک ویژگی بسیار خوب برخوردار هستند که آن هم سبک بودنشان خواهد بود . شما می توانید به بهترین شکل از تشک های بادی روی آب استفاده کرده و آن ها را در مسافرت ها همراه خود داشته باشید و استفاده کنید . توجه داشته باشید که حجم تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی در حالت راه اندازی شده بسیار بزرگ است ولی اگر باد آن را خالی کنید ، خواهید دید که ابعاد به نسبت کوچکتری را خواهد داشت . 

ویژگی بسیار خوب دیگری که در نام محصول و همچنین در تصاویر نیز مشخص شده است ، طراحی صندلی برای تشک بادی روی آب است ، این صندلی ها می تواند استراحت کردن را برای شما بسیار راحت تر و ساده تر کند ، شما می توانید برای نشستن های طولانی مدت بر روی تشک بادی از این محصول استفاده کرده و برای مدت های طولانی بدون اینکه احساس خستگی کنید و یا کمر شما اذیت شود ، به تکیه گاه تشک تکیه دهید و استراحت کنید . برای اینکه هر چهار نفر به سادگی و به راحتی بتوانند از تشک بادی روی آب استفاده کنند ، برای این محصول چهار صندلی و تگیه گاه بادی در نظر گرفته شده است . 

در مرکز و در وسط تشک بادی روی آب چهار نفره صندلی دار بست وی ، یک حفره وجود دارد که می توانید وسیله های خود را در آن قرار دهید و یا آن قسمت را به عنوان یخدان استفاده کرده و نوشیدنی های خود را در آن قسمت قرار دهید . توجه داشته باشید که شرکت بست وی برای اینکه شما بتوانید نوشیدنی های خود را در این تشک بادی روی آب قرار داده و به سادگی آن را در دسترس داشته باشید ، تعدادی جای بطری را در لبه تکیه گاه قرار داده است که در تصاویر نیز قابل مشاهده است . برای اینکه شما در هنگام استراحت کردن از تشک بادی ، حس خوشایند تری را داشته باشید ، سطح تشک بادی به صورت مواج و برجسته طراحی شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...