تشک بادی روی آب کودک اینتک

intex 58154

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک اینتکس نمونه ای از تشک های بادی کودک با طراحی متفاوت می باشد که توسط شرکت اینتکس تولید شده و ساختاری شبیه به تخت موج سواری دارد تا اینچنین کودکان بتوانند با استفاده از تشک بادی ، بر روی آب شناور مانده و با نظارت والدین حتی به عمق های بیشتر آب رفته و به بازی و تفریح بپردازند . این محصول با توجه به طراحی که دارد ، به کودک اجازه می دهد تا در هر حالتی بر روی تشک نشسته و دراز بکشد ، البته با توجه به ساختاری که تشک بادی روی آب کودک اینتکس دارد ، بیشتر کودکان برای استفاده بر روی آن به سمت شکم دراز کشیده و اینگونه پاهای خود را بیرون از تشک و داخل آب قرار خواهند داد ، تا اینچنین بتوانند با حرکات پا خود را به جلو حرکت دهند  بخش رویه تشک نیز به صورت مواج طراحی شده است تا فشاری به شکم و کمر وارد نشود . دو دستگیره نیز برای گرفتن بهتر تشک و حفظ تعادل بیشتر قرار دارد که می تواند کودک از آن استفاده کند . همچنین در بخش جلویی تشک بادی روی آب ، قسمتی از بدنه تشک به صورت شفاف طراحی شده است که کودک می تواند از آن طریق زیر آب را نیز مشاهده کند . 


در خرید تشک بادی روی آب به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

در هنگام خرید تشک بادی روی آب نیاز است تا به موارد و نکات مهمی توجه داشته باشید تا بهترین عملکرد را از محصول بادی خریداری شده داشته و اینچنین از خرید خود راضی باشید . البته فارغ از اینکه خرید تشک های بادی روی آب کاملا سلیقه ای است ، بایستی به رده سنی محصولات توجه کنید ، زیرا برخی از محصولات برای سنین کودکان و برخی دیگر برای بزرگسالان طراحی شده است . تشک بادی روی آب کودک اینتکس همانطور که از نامش مشخص است برای سنین کودکان طراحی شده است که برند تولید کننده این محصول بادی ، رده سنی آن را کودکان بالای 6 سال در نظر گرفته است . همچنین تحمل وزن محصولات نیز متفاوت است که بایستی به آن توجه داشته باشید . تشک بادی روی آب کودک اینتکس می تواند تا 40 کیلوگرم را تحمل کند که در صورت داشتن وزن بیشتر می تواند سبب برهم خوردن تعادل گردد .

برند تشک بادی روی آب کودک اینتکس

برند تولید کننده تشک بادی روی آب کودک فوق شرکت اینتکس است که یکی از معروف ترین برند های حال حاضر در دنیا نیز می باشد ، زیرا این شرکت آمریکایی با استفاده از مواد درجه یک و بسیار عالی ، تشک های بادی روی آبی را با طراحی های بسیار زیبا و البته با دوام تولید کرده است که با توجه به کیفیت تولید بسیار عالی و مطلوب و همچنین قیمت مناسب ، به یکی از پر فروش ترین برند های تولید کننده و فعال در زمینه فروش محصولات بادی تبدیل شده است . فروشگاه اینتکس نیز با توجه به ویژگی های اشاره شده ، اغلب محصولات بادی خود را از این برند انتخاب کرده است . شما می توانید با یک جستجو ساده مشاهده کنید که بهترین برند های تولید کننده محصولات بادی ، شرکت هایی نظیر اینتکس و بست وی می باشند .

نگهداری و مراقبت تشک بادی روی آب کودک اینتکس

در بخش قبلی در رابطه با کیفیت بسیار خوب تشک بادی روی آب کودک اینتکس اشاراتی شد ، اما این بدان معنا نیست که تشک های بادی در برابر هر اتفاقی مقاوم است ، این محصولات به دلیل طراحی بادی خود در برابر برخورد با اجسام تیز و یا ساییدگی می توانند آسیب پذیر باشند ، بنابراین توصیه هایی را مطرح خواهیم کرد که با رعایت آن ها می توانید از بروز آسیب دیدگی محصولات بادی خود جلوگیری نمایید . توصیه می شود که این تشک را بر روی زمین قرار نداده و نکشید و یا استفاده نکنید ، زیرا سطح زمین ممکن است سنگ ریزه یا جسم های تیزی داشته باشد که به محصول بادی آسیب وارد کند . 

تعمیرات تشک بادی روی آب کودک اینتکس

با وجود آسیب پذیری تشک بادی روی آب کودک اینتکس شما می توانید در صورت آسیب دیدن ، آن را تعمیر کنید . شرکت اینتکس در کنار محصولات بادی خود ، برچسب هایی را با عنوان بسته تعمیراتی قرار داده است که شما می توانید با استفاده از آن به بهترین شکل محل آسیب دیده را تعمیر کرده و مانع از خروج باد شوید . با تعمیرات محصولات بادی توسط برچسب های تعمیراتی می توانید به بهترین شکل مانع از خروج باد از محل آسیب دیده شوید و حتی سوراخ های بزرگ و پارگی های جزئی را نیز تعمیر کنید که از شایع ترین نوع آسیب دیدگی ها هستند .

  • تشک بادی روی آب کودک اینتکس
  • طول: 102 سانتی متر
  • عرض: 89 سانتی متر
  • تحمل وزن: 40 کیلوگرم
  • جنس بدنه از وینیل (pvc)
  • ضخامت بدنه: 0.25 میلی متر
  • وزن : 1 کیلوگرم
  • مناسب سنین +6 سال
  • مناسب تمامی آب های کم عمق
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای دستگیره تعادل
  • دارای پنجره شفاف برای دیدن زیر آب
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : intex 58154

تشک بادی روی آب کودک اینتکس مدلی متفاوت برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان می باشد که طراحی ساختاری آن با تشک های بادی روی آبی که از قبل دیده ایم کاملا فرق دارد . این محصول بادی با توجه به ابعاد و تحمل وزنی که دارد مناسب برای استفاده کودکان +6 سال می باشد که استفاده از آن برای سنین پایین مناسب نبوده و همچنین کودکان زیر 40 کیلوگرم می توانند از تشک بادی روی آب کودک اینتکس استفاده کنند چرا که آستانه تحمل وزن این تشک بادی روی آب چهل کیلوگرم است . در این بخش نیز فروشگاه اینتکس به مانند تمامی محصولات بادی موجود در فروشگاه نقد و بررسی مربوط به تشک بادی روی آب کودک اینتکس ارائه خواهد کرد تا بتوانید با مطالعه آن بهتر بتوانید خرید خود را انجام دهید .

ساختار و طراحی تشک بادی روی آب کودک اینتکس

تشک بادی روی آب کودک اینتکس با توجه به طراحی که دارد ، می توان آن را به تخت موج سواری تشبیه کرد که با توجه به ساختار بادی و داشتن محفظه های بادشونده خود قابلیت شناوری بر روی آب را دارد . این تشک دارای طولی 102 سانتی متری و عرض 89 سانتی متری می باشد که به خوبی می تواند برای کودکان مناسب باشد . تصاویری از محصول در بخش بالا قرار گرفته شده است که می توانید آن را مشاهده کنید و به ساختار و نحوه طراحی محصول پی ببرید ، اما در این بخش به صورت کامل ویژگی های محصول را مورد بررسی قرار خواهیم داد . 

تشک بادی روی آب کودک اینتکس در واقع از یک بخش حلقوی در بخش جلویی برخوردار است که امتداد آن به کناره های تشک بادی روی آب رسیده است . بخش مرکز و وسط این تشک نیز که ارتفاع کمتری نسبت به لبه های بادی دارد ، به صورت مواج طراحی گردیده است که محل قرار گیری کودکان است . این طراحی مواج نیز بدین دلیل است که ساختار برجسته و موج دار بر روی این محصولات بادی می تواند انعطاف پذیری و فرم پذیری آن را افزایش دهد تا در صورت استفاده ، فشاری به اندام های کودکان وارد نشده و آن ها را دچار ناراحتی نکند . 

و اما از ویژگی های منحصر به فرد تشک بادی روی آب کودک اینتکس می توان به بخش شیشه ای و شفاف کف تشک بادی روی آب اشاره کرد که می تواند به عنوان پنچره ای میان دنیای داخل آب با بیرون آب را جدا کرده است تا اینچنین کودک زمانی که بر روی شکم سوار تشک بادی روی اب شده است بتواند به داخل آب نگاه کرده و منظره زیبای داخل آب را مشاهده کند . داشتن دو دستگیره در طرفین تشک بادی روی آب نیز می تواند به کودکان اجازه دهد تا با گرفتن آن بهتر بتوانند تعادل خود را حفظ کنند . 

جنس بدنه تشک بادی روی آب کودک اینتکس

جنسی که برند اینتکس برای ساخت این محصول بادی استفاده کرده است ، پی وی سی نام دارد که به آن وینیل نیز گفته می شود . pvc ها در واقع لایه های نازک اما مقاومی از جنس پلاستیک طبیعی منعطف هستند که انعطاف پذیری بسیار بالای آن ها سبب شده است تا برای ساخت محصولات بادی بسیار مناسب باشد ، البته ویژگی های دیگر این جنس از جمله ضد آب بودن ، طول عمر بالا و عدم حساسیت های پوستی به آن سبب شده است تا بسیاری از محصولات بادی تفریحی از همین جنس تولید شده و برند های بزرگی همچون اینتکس نیز از آن برای ساخت بسیاری از محصولات بادی خود استفاده کند .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب کودک اینتکس

بر روی بدنه تشک بادی روی آب چندین دریچه باد وجود دارد که برای راه اندازی آن می توانید از طریق این دریچه ها اقدام کرده و حتی برای راه اندازی ساده و سریع تر از پمپ های باد نیز کمک بگیرید . در هنگام راه اندازی توجه داشته باشید که تشک را به خوبی باز و آن را پهن کنید و توجه داشته باشید که بر روی زمین کثیف یا زمین هایی که دارای سنگ ریزه یا شاخ و برگ هستند باز نکنید ، زیرا می تواند موجب آسیب دیدن تشک بادی روی آب شود . همچنین پمپ های باد قوی مانند پمپ های باد برقی و کمپرسور های باد برای راه اندازی این محصولات گزینه مناسبی نیستند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...