تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی

bestway 34151

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی از تشک های بسیار دوست داشتنی و با طراحی بسیار عالی برای کودکان می باشد که شکل شبیه به اردک آن ، جلوه ای بسیار زیبا و جذاب را به تشک بادی بخشیده است . بست وی با توجه به اینکه این تشک بادی روی آب برای کودکان است ، طراحی تشک را به صورت عروسکی طراحی کرده است تا این تشک بادی روی آب بتواند به بهترین شکل برای کودکان جذاب باشد و آن ها را تشویق به بازی های آبی کند . این تشک ها بیشتر برای استفاده کودکان در استخر ها طراحی شده است و بهتر است که از آن ها در دریا استفاده نشود . ابعاد بزرگ تشک بادی روی آب می تواند فضای زیادی را به کودکان برای استراحت کردن بدهد . این تشک بادی روی آب دارای قطر 102 سانتی متری در کنار ارتفاع 99 سانتی متری می باشد . طراحی عروسکی سر و گردن اردک و باله های آن علاوه بر اینکه تشک را جذاب کرده است ، می تواند تعادل آن را بسیار بهتر کند زیرا باعث پهن تر شدن تشک بادی روی آب شده است . یکی از نکات مهمی که باید قبل از خرید تشک بادی روی آب به آن توجه داشته باشید ، رده سنی و تحمل وزن محصولات است ، این تشک بادی برای رده سنی بالای 3 سال طراحی شده است و می تواند تا 45 کیلوگرم را تحمل کند . در بخش نقد و بررسی فروشگاه اینتکس توضیحات کامل تر و جامع تری را خدمت شما عزیزان ارائه خواهد داد . 

  • تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی
  • قطر : 102 سانتی متر
  • ارتفاع : 99  سانتی متر
  • تحمل وزن : 45 کیلوگرم
  • وزن : 0.8 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • رده سنی : +3 سال
  • دارای تعادل بسیار خوب
  • مناسب استخر ها
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 34151

تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی یک تشک بادی روی آب جدید با طراحی جالب می باشد که تولیدی شرکت بست وی است . بست وی برای اینکه کودکان علاقه زیادی به استفاده از تشک بادی روی آب داشته باشند و بهتر بتوانند بازی های شادی را انجام دهند ، این تشک بادی روی آب را شبیه به یک اردک طراحی کرده است . تشک بادی روی آب همچنین رنگ زرد دارد و برای همین تشک بیشتر شبیه به یک اردک شده است . این محصول بادی برای کودکانی ساخته شده است که سن بالای 3 سال داشته باشند و آن ها فقط می توانند از تشک بادی استفاده کنند . 

تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی در قطر 102 سانتی متر در ارتفاع 99 سانتی متر ساخته شده است و برای همین است که تنها برای استفاده کودکان مناسب می باشد . ولی اگر کودک شما سن بالاتری دارد ، بهتر است که از تشک بادی روی آب بزرگ استفاده کند . تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی می تواند تا 45 کیلوگرم وزن را تحمل کند و بهتر است که بیشتر از رده سنی ، به وزنی که تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی می تواند تحمل کند ، توجه داشته باشید . 

تشک بادی روی آب برای اینکه به صورت بادی طراحی شده است می تواند به خوبی روی آب بماند . با وجود اینکه خود تشک تنها 800 گرم وزن دارد می تواند تا 45 کیلوگرم وزن کودکان را تحمل کند و بر روی آب بماند . بست وی برای اینکه تشک بادی روی آب طرح اردک برای کودکان است ، تشک را با لبه طراحی کرده است تا در زمانی که کودکان از تشک استفاده می کنند آب به داخل تشک وارد نشود و یا کودکان حفاظی را دور خود داشته باشند تا به بیرون از تشک پرت نشوند . بست وی برای ساختن تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی از پی وی سی استفاده کرده است . 

تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی یک تشک کاملا ضد آب است و برای همین است که می توانید برای مدت ها از آن بر روی آب استفاده کنید . تعادل تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی بسیار بالاست ولی بست وی و فروشگاه اینتکس آن را مناسب برای استفاده در استخر ها می دانند و بهتر است که از تشک بادی روی آب در استخر ها که آب آرامی دارد استفاده شود . بدنه ای که تشک بادی روی آب دارد ، این قابلیت را دارد تا در صورت سوراخ شدن ، بتوانید آن را با استفاده از برچسب تعمیرات ، تعمیر نمایید . 

برای اینکه بتوانید تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی را راه اندازی کنید می توانید از پمپ باد استفاده کنید . این پمپ های باد بسیار مدل های متنوعی دارند و شما می توانید هر کدام از آن ها را که دوست دارید از فروشگاه اینتکس خریداری کنید و از آن برای باد کردن تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی استفاده کنید . تشک بادی روی آب کودک طرح اردک بست وی چند دریچه دارد که بال های اردک جداگانه است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...