تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ

intex 57552

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
430,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ از تولیدات موفق و البته پر فروش شرکت اینتکس می باشد که برای تفریحات آبی کودکان طراحی شده است که طراحی بسیار زیبا و شیک این محصول موجب آن شد که طرفداران زیادی را داشته باشد . این محصول برای استفاده در آب های آرام و کم عمق طراحی شده است که کودکان بالای 3 سال می توانند از آن برای شناوری بر روی آب استفاده کنند . با توجه به ساختار بسیار خوبی که این محصول داشته و شبیه به آناتومی عروسکی اسب تک شاخ می باشد ، کودک به راحتی می تواند پشت این اسب بادی نشسته و به بازی و تفریح بپردازد .

در کناره های گردن اسب عروسکی دو دستگیره قرار دارد که کودک می تواند با گرفتن آن حفظ تعادل کند . همچنین بخش کف این محصول بادی نیز به صورت یک تشک پهن تر طراحی شده است که از آن طریق کودک می تواند بهتر تعادل خود را حفظ کرده و بسیار راحت تر بنشیند . در بخش نقد و بررسی فروشگاه اینتکس برای کسب اطلاعات بیشتر شما نسبت به تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ ، توضیحاتی را ارائه کرده است که می توانید آن را مطالعه کنید .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ

تشک های بادی روی آب توسط شرکت ها و برند های متنوعی تولید شده اند که هر یک از آنها با توجه به طراحی و ساختار خاص خود ، ویژگی های متفاوتی نیز دارند . یکی از مهم ترین تفاوت ها در آنها جنس ، ضخامت استفاده شده برای تولید محصول ، رده سنی تشک بادی روی آب و تحمل وزن آن ها می باشد که بایستی به این موضوعات در هنگام خرید تشک بادی روی آب توجه ویژه ای داشته باشید . لازم به ذکر است که فروشگاه تهران اینتکس به صورت کامل تمامی ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ را در بخش توضیحات و نقد و بررسی آورده است که می توانید اطلاعات کافی را کسب کنید . در رابطه با تحمل وزنی که تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ دارد ، می توان گفت که محصول دارای ابعاد کوچکی بوده و برای کودکان طراحی شده است به همین دلیل نیز تنها می تواند تا حدود 40 کیلوگرم را تحمل کند . از نظر رده سنی نیز استفاده از آن برای سنین بالای 3 سال می باشد که تنها محدودیت آن تحمل وزن 40 کیلوگرمی می باشد . 

برند تولیدی تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ

برند تولیدی در تولید هر محصول به خصوص در محصولات بادی می تواند حرف اول را بزند ، زیرا برند های معروف و بزرگ با توجه به تولیدات موفق خود در سطح دنیا شناخته شده اند و خرید از این برند ها می تواند برای شما نیز بسیار خریدی مطمعن باشد . شرکت تولید کننده تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ برند بسیار معروف اینتکس می باشد که سال های سال در زمینه فروش محصولات بادی فعالیت داشته است که به خوبی نیز در سراسر دنیا این فروش خوب را حفظ کرده است .

یکی از مهم ترین دلایل پیشنهاد به خرید از محصولات بادی اینتکس ، استفاده از جنس های بسیار خوب و همچنین تولید محصولات با دوام و با طراحی مقاوم و البته زیبا اشاره کرد که تنوع بسیار بالای محصولات نیز دستان خریداران را برای خرید محصول مد نظر خود باز تر کرده است .

تعمیرات تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که با آسیب دیدن این محصولات بادی چه کاری را بایستی انجام دهیم ؟ محصولات بادی به دلیل داشتن ساختار بادی بیش از هر نوع محصول دیگری آسیب پذیر هستند ، شرکت اینتکس نیز این نکته را در نظر داشته و به همین دلیل برچسب های بسیار خوبی را برای تعمیرات محصولات بادی خود طراحی کرده است .

این برچسب ها که با عنوان بسته تعمیراتی طراحی شده اند مناسب برای تعمیر انواع آسیب دیدگی ها به خصوص سوراخ های ریز و درشت و البته پارگی های جزئی می باشد که می توانید با تهیه آن ها به خوبی این تعمیرات را انجام دهید . شما می توانید این بسته ها را از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . البته در کنار بسیاری از محصولات این برچسب ها موجود هستند که می توانید خودتان در خانه تعمیرات را انجام دهید .

  • تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ
  • طول: 163 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
  • تحمل وزن: 40 کیلوگرم
  • جنس بدنه از وینیل (pvc)
  • ضخامت بدنه: 0.30 میلی متر
  • وزن : 1.27 کیلوگرم
  • مناسب سنین +3 سال
  • مناسب آب های آرام و کم عمق
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای دستگیره تعادل
  • دارای زیرپایی بادی
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 57552

تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ با طراحی زیبا و خاصی که دارد به یکی از محصولات بادی پر فروش فروشگاه اینترنتی اینتکس تبدیل شده است ، زیرا این محصول یکی از بهترین شناور ها برای تفریحات آبی کودکان بوده و می تواند با سواری دادن به کودکان ، به عنوان یک اسب تک شاخ بسیار زیبا ، بر روی آب شناور مانده و به خوبی کودکان را نیز بر روی خود نگهدارد تا آن ها اینچنین در آب های کم عمقی همچون استخر ها و دریاچه های کوچک و یا سواحل دریا در کنار بزرگتر ها به بازی و تفریح بپردازند . در این بخش نیز قصد داریم تا شما را با جنس این محصول و نوع ساختار و ویژگی های آن آشنا کنیم . 

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ

طراحی و نحوه ساخت تشک های بادی روی آب ، از مهم ترین فاکتور ها برای تولید یک محصول موفق می باشد ، چرا که هر چه طراحی و ساختار این محصولات بهتر باشد ، آن ها به خوبی می توانند بر روی آب شناور مانده و تعادل خوبی را برای استفاده کودکان فراهم کنند . در رابطه با ساختار این محصول می توان به داشتن یک تشک بادی در بخش زیرین محصول اشاره کرد که پهنای بزرگی داشته و می تواند به عنوان یک جاپایی برای قرار دادن پاها و جلوگیری از آویزان ماندن پای کودکان مورد استفاده قرار بگیرد . همچنین طراحی عروسکی اسب نیز می تواند به کودک اجازه دهد تا بر روی کمر اسب نشسته و بازی کند . در دو طرف گردن عروسکی اسب تک شاخ ، دستگیره های پلاستیکی سفید رنگی قرار دارد که کودک می تواند از آن ها گرفته تا بهتر بتواند تعادل خود را در مواقعی که آب مواج می شود ، داشته باشد .

جنس تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ

برای ساخت بدنه و تمامی بخش های تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ از pvc استفاده شده است ، پی وی سی ها که با عنوان پلاستیک طبیعی انعطاف پذیر شناخته می شود و حتی در برخی از فروشگاه های ایرانی و خارجی با نام وینیل معرفی می شود ، در واقع یک نوع جنس بوده که مواد تشکیل دهنده آن پلاستیکی بوده و به واسطه اینکه از مواد شیمیایی و سمی برای ساخت آن استفاده نمی شود ، سبب آن شده است تا پی وی سی ها به یکی از مواد های سازگار با محیط زیست و سلامت انسان به خصوص سلامت پوست تبدیل شود .

این مواد بسیار انعطاف پذیر بوده و به خوبی می تواند در برابر فشار و ضربه مقاوم باشد ، از سوی دیگر این جنس کاملا ضد آب است و به همین دلایل نیز شرکت اینتکس برای ساخت تشک های بادی روی آب خود و بسیاری از شناور ها و محصولات بادی از این جنس بسیار خوب استفاده می کنند . لازم به ذکر است که طراحی چاپی بدنه این محصولات به مرور زمان نیز ثابت بوده و پاک و حتی کمرنگ نیز نمی شود . 

راه اندازی و مراقبت از تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ

راه اندازی این محصول کاری بسیار ساده است ، شما می توانید برای راه اندازی آن حتی از پمپ های باد استفاده کنید . برای راه اندازی محصول ، دریچه هایی بر روی بدنه قرار دارد که می توانید با نازل هایی که اغلب پمپ های باد دارند ، با سرعت بیشتری تشک بادی را راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که میزان باد تشک بادی روی آب را نباید بسیار زیاد در نظر بگیرید ، به طوریکه بدنه تحت فشار قرار بگیرد .

همچنین توصیه می شود که از این محصولات بر روی زمین و خشکی استفاده نکنید زیرا می تواند ساییدگی و یا برخود با اجسام تیز به بدنه آسیب وارد کند . از توصیه های مهم دیگر می توان به عدم استفاده از تشک بادی روی آب کودک طرح اسب تک شاخ در آب های عمیق یا مواج اشاره کرد و توصیه بعدی این است که پس از استفاده محصول را خشک کرده و آن را بسته بندی کنید . البته زمانی که به صورت موقتی از محصول استفاده نمی شود ، آن را در سایه قرار دهید زیرا می توانید عمر محصول بادی خود را بیشتر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...