تشک بادی روی آب کودک طرح موتور

intex 57534np

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
890,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح موتور یک محصول جدید با ساختاری متفاوت و بسیار چشم نواز و جذاب بوده است که بار دیگر شرکت اینتکس با طراحی های خاص خود توانسته تا کودکان بالای سه ساله را شگفت زده بکند . طراحی این محصول به صورت یک موتور سیکلت بوده است که فرزند شما می تواند بر روی آن نشسته و دست های خود را به دستگیره های موتور و پا ها را جایگاه های مخصوص این کالا قرار داده و بر روی آب های استخر های ویلا و ، رودخانه ها و دریا ها استفاده کرده و لذت ببرد . این محصول دارای ساختاری مقاوم و با کیفیتی بوده است که جنس بدنه آن از وینیل می باشد که به همین دلیل کودک شما با خیالی آسوده می تواند از آن استفاده بکند . در خصوص راه اندازی این تشک بادی طرح موتور باید ذکر کرد که برای استفاده از آن ، شما به یک پمپ دستی احتیاج داشته تا آن را در درون محفظه های خود قرار داده و در کوتاه ترین زمان ممکن آن را راه اندازی بکنید . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

 نوع تفریحی
 طول   180 سانتی متر
 عرض 94 سانتی متر
 ارتفاع 71 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 9.5 کیلوگرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب کودکان و نوجوانان 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی آب کودک طرح موتور از سری محصول فانتزی با طراحی فوق العاده زیبای شرکت اینتکس بوده است که برای کودکان بالای سه سال ، در سال 2020 طراحی و تولید شده است . اگر قصد دارید تا با خرید این محصول ، فرزند خود را خوشحال نمایید ما به شما در وهله پیشنهاد می کنیم تا این مقاله را در کمتر از سه دقیقه می توانید مطالعه کنید تا از تمامی نکات مثبت و مفنی آن آشنا شده ، سپس برای خرید محصول مورد نظرتان ، تصمیم گیری بکنید پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

 

در وهله اول باید شرح داد که طراحی این تشک بادی روی آب همانطور که در تصویر آن مشاهده می کنید به صورت یک موتور بوده است تا فرزند شما در استخر های خصوصی ، رودخانه ها و یا دریا از این محصول استفاده نموده و لذت ببرد . برای استفاده دقیق و استاندارد از این محصول باید ذکر کرد که فرزند شما سوای گرفتن دستگیره های این کالا ، پا های خود را نیز باید در جایگاه های مخصوص خود قرار داده تا خطر افتادن در آب به طور کامل کاهش بیابد .

 

جنس بدنه

 

قطعاً در هنگام یک محصول سوای داشتن جذابیت و زیبایی به جنس و کیفیت آن دقت خواهید کرد تا از یک محصول با کیفیت و ساختاری مقاوم بهره مند باشید . به همین دلیل جنس بدنه این استخر بادی از وینیل بوده و دارای ساختاری مقاوم می باشد تا در تمامی فصول به اسودگی از آن فرزند شما استفاده کرده و لذت ببرد .

 

ابعاد و وزن

 

از دیگر ویژگی های یک محصول می توانیم به ابعاد ، تحمل وزن و وزن آن پرداخت که به ترتیب به این شرح هستند : طول : 180 سانتی متر ، عرض : 94 سانتی متر ، ارتفاع : 91 سانتی متر ، تحمل وزن : 100 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 9.5 کیلو گرم خواهد بود که نکات مثبت آن سبک بودن این تشک بادی می باشد .

 

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس فروش

 

به طور کامل کالا های بادی دارای یک نوع راه اندازی بوده و تنها برای راه اندازی ان کافیست تا این تشک بادی روی آب طرح موتور را باد نموده تا کودک شما از آن استفاده نمایید و لذت ببرد . در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش باید ذکر نمود که به هیچ وسایل تیز بر روی بدنه آن نگذاشته ، همچنین اشیا های تیز را به بدنه ان نزدیک نکنید تا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی بوجود آمد می توانید آن را به نمایندگی تهران اینتکس ارسال نموده تا به کارگاه های تعمیرات محصولات بادی فرستاده شده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید . 

 

جمع بندی

تشک بادی روی آب کودک طرح موتور از سری محصولات با کیفیت و ساختاری بسیار زیبا و چشم نوازی بوده است که توسط کمپانی نامدار و محبوب اینتکس طراحی و تولید شده است . طراحی این محصول به صورت مستطیلی شکل بوده که با ساختار جذابی که داشته می تواند کودکان شما را شکفت زده بکند . جنس بدنه این محصول از وینیل بوده است که به همین منظور از ساختاری مقاوم و با کیفیتی بهره مند می باشد تا فشار های وارد شده فرزند شما در حین استفاده از این محصول صدمه ای به آن وارد نکند . این محصول دارای ابعاد استانداری و متوسطی بوده و وزن آن 9.5 کیلو گرم می باشد تا به آسودگی ان را حمل نموده و در مسافرت ها نیز از آن استفاده بکند . پس اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید هم اکنون می توانید آن را از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس سفارش داده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت بکنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...