تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ

intex 58561

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
960,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ از جدید ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که می توانید آن را با قیمت ارزان و مناسب از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید . فروشگاه اینتکس بزرگترین مرکز فروش محصولات بادی و انواع تشک های بادی روی آب کودک و بزرگسال است که محصولات اورجینال را به فروش می رساند . تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ نیز از سری تشک های بادی موجود برای بازی و تفریحات آبی کودکان سنین 3 تا 7 سال می باشد که می توانند با استفاده سوار شدن بر پشت تشک عروسکی طرح نهنگ بر روی آب شناور بمانند .

طراحی عروسکی این تشک جذابیت بسیار بالایی را به تشک بخشیده است تا اینچنین کودکان علاقه بسیاری به استفاده از محصول داشته باشند . لازم به ذکر است که این تشک برای آب های آرام و کم عمقی همچون استخر و حوضچه ها و دریاچه های کم عمق طراحی شده است و در بدنه آن دو دستگیره نیز قرار داده شده است تا اینچنین کودک بتواند با گرفتن آن تعادل خود را به خوبی حفظ کند . جنس استفاده شده و نوع طراحی و پرسینگ عالی بدنه ، این محصول را بسیار مقاوم ساخته است .

ویژگی های تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ


تشک های بادی روی آب از نظر طراحی و ساختار تفاوت هایی با یکدیگر دارند که می توان از این نظر آن ها به تشک های بادی روی آب با طراحی تخت و مسطح و همچنین تشک های بادی روی آب عروسکی با اشکال متفاوت اشاره کرد که بیشتر به عنوان شناور شناخته می شوند . شما عزیزان نیز میتوانید با مشاهده تصاویر و مطالعه مطالب به ویژگی این محصولات پی ببرید . و اما مدل فوق یعنی تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ به صورت شناور بادی طراحی شده است که ساختار عروسکی داشته و بیشتر برای سواری گرفتن طراحی شده است ، بنابراین نمی توانید بر روی آن دراز کشیده و ریلکس کنید . 

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ اشاره کرد ، ساختار بادی آن است که می توانید محصول را در ابعاد بسیار کوچکی بسته بندی و نگهداری کنید . این ویژگی خوب به شما کمک خواهد کرد تا به سادگی بتوانید محصولات بادی خود را حمل کرده و از آن ها حتی در سفر ها نیز استفاده کنید . این محصولات بای قابلیت تعمیر دارند که در بخش های بعدی به این مواد اشاره خواهیم کرد . از خصوصیات بسیار خوب دیگر تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ می توان به تحمل وزن بالای آن اشاره کرد که به خوبی می تواند وزن بیشتر کودکان را تحمل کند . 

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ


برای استفاده از تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ نیاز است تا در ابتدا محصول بادی را راه اندازی کنید . راه اندازی این محصولات بادی بسیار ساده بوده و نیازی به راهنمایی نمی باشد ، اما شما می توانید برای راه اندازی ساده و سریع تر محصولات بادی از پمپ های باد استفاده کنید که فروشگاه اینتکس نیز برای سهولت در خرید پمپ باد ، انواع پمپ های باد مخصوص محصولات بادی به ویژه محصولات بادی برند اینتکس را موجود کرده است .

شما می توانید به دلخواه خود پمپ های باد دستی یا پدالی ، فندکی یا برقی را خریداری کرده و از آن ها استفاده کنید . اما شاید بهتر باشد که از پمپ های باد استفاده کنید زیرا نیازی به برق نداشته و می توانید تشک بادی روی اب خود را حتی در کنار سواحل و یا مکان هایی که دسترسی به برق نیست ، راه اندازی کنید . 

آسیب ها و تعمیرات تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ

آسیب هایی ممکن است به محصولات بادی وارد شود که از شایع ترین آن ها می توان به سوراخ شدن های ریز و درشت در بدنه محصولات بادی اشاره کرد . همچنین پارگی ها نیز از دیگر موارد هستند که ممکن است تشک های بادی روی آب به آن دچار شوند . با این وجود شما می توانید انواع سوراخ های ریز و درشت و پارگی های نسبتا بزرگ را با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص که توسط برند اینتکس ارائه شده است ، محصولات بادی خود را تعمیر کنید .

  • تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ
  • طول : 193 سانتی متر
  • عرض : 119 سانتی متر
  • تحمل وزن: 40 کیلوگرم
  • جنس بدنه : pvc
  • وزن : 1.5 کیلوگرم
  • رده سنی : 3 تا 6 سال
  • مناسب آب های آرام و کم عمق
  • دارای دستگیره برای حفظ تعادل
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 58561

تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ از جدید ترین طراحی های برند اینتکس می باشد که مدل های مشابه و قدیمی آن را نیز می توانید در دسته بندی مربوطه مشاهده کنید . این محصولات بادی وسیله های بسیار دوست داشتنی و سرگرم کننده برای بازی ها و تفریحات شاد و مفرح آبی می باشند که قادر به تحمل وزن کودکان بوده و می تواند آن ها را بر روی آب به صورت شناور نگهدارد تا اینچنین کودکان به قسمت های عمیق تر حتی رفته و از این نهنگ زیبای عروسکی سواری گرفته و لحظات شادی را برای خود رقم بزنند . با توجه به عدم شناخت برخی از مشتریان نسبت به نوع ساختار و ویژگی های تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ در این بخش به صورت کامل به بررسی تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ خواهیم پرداخت .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ

شرکت اینتکس همواره علاقه زیادی به ساخت تشک های بادی روی آب کودکان با اشکال عروسکی و نقش حیوانات دارد که در این نوع از طراحی ها نیز کاملا موفق بوده است که یکی از این طراحی ها ، ساخت تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ می باشد که از محبوبیت بالایی نیز نزد کودکان برخوردار است . این تشک بادی روی آب با توجه به ابعاد و البته تحمل وزن 40 کیلوگرمی که دارد ، مناسب برای سنین کودکان 3 تا 6 سال می باشد که البته مهم ترین فاکتور برای استفاده یا عدم استفاده از تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ ، تحمل وزن 40 کیلوگرمی آن می باشد که بایستی با در نظر داشتن وزن کودک خود این محصولات را خریداری کنید . توجه داشته باشید که هر تشک بادی روی آب بر اساس ساختار و ابعادی که دارد ممکن است وزن های بالاتری را نیز تحمل کنند به طوریکه برخی از این محصولات حتی برای بزرگسالان طراحی شده است و قادر به تحمل وزن بیش از 100 کیلوگرم می باشد .

از ویژگی های ساختاری که می توان نسبت به تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ اشاره کرد وجود باله ها و دم پهن این تشک طرح نهنگ می باشد که حفظ تعادل خوبی را برای این محصول ایجاد کرده است . از دیگر ویژگی های آن می توان به دو دستگیره در کناره ها اشاره کرد که اینتکس با قرار دادن این دو دستگیره ، سعی بر این داشته است تا کودکان بتوانند با گرفتن آن ها تعادل خود را به خوبی حفظ کنند . این تشک ساختاری متقارن داشته و کودک می تواند با نشستن در میانه این تشک ، تعادل خود را به خوبی حفظ کرده و احساس راحتی داشته باشد .

جنس بدنه تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ

برای تولید تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ از pvc رنگی سیاه و سفید استفاده شده است . پی وی سی ها موادی بسیار مقاوم در برابر رطوبت و اشعه های خورشیدی و دماهای مختلف آب و هوا می باشند که به واسطه انعطاف پذیری بالای خود و البته ضد حساسیت بودن آن به یکی از پر استفاده ترین اجناس برای تولید محصولات بادی تبدیل شده است ، به طوریکه برند های معروف و پرفروشی همچون اینتکس ، جیلانگ و بست وی میز از آن برای بیشتر محصولات بادی خود اعم از تشک بادی روی آب ، استخر بادی ، وان بادی ، مبل بادی و ... استفاده می کند . از ویژگی های بسیار خوب این جنس می توان به قابلیت تعمیر پذیری آن اشاره کرد که حتی در صورت آسیب دیدگی نیز می توانید آن را به سادگی تعمیر کنید . در بخش توضیحات نحوه تعمیرات و پنچرگیری این محصولات بادی توضیح داده شده است .

مراقبت و نگهداری از تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ

برای استفاده و نگهداری از تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ نکاتی مطرح است که توصیه می شود که به آن ها اهمیت داده شود تا از آسیب دیدن این محصولات بتوانید جلوگیری کنید . اولین توصیه این است که از تشک بادی روی آب کودک طرح نهنگ بر روی خشکی استفاده نشود و کودکان نیز بایستی در حفظ و نگهداری این محصولات کوشا باشند . چنگ زدن و گاز گرفتن بدنه تشک بادی روی آب و همچنین فشار دادن ، پرتاب کردن یا پریدن بر روی آن و برخورد اجسام تیز و برنده و حتی ساییدگی بر روی زمین نیز می تواند سبب آسیب دیدن تشک بادی روی آب شود که حتما نیاز است به این نکته توجه داشته باشید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...