تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل

intex 58546

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل بدون شک از جذاب ترین تولیدات برند اینتکس می باشد که ساختار آن شبیه به کروکدیل می باشد که حتی قرار دادن آن بر روی آب نیز می تواند جلوه خوب و جذابی را به استخر بدهد . این محصول با توجه به ساختار بادی خود می تواند به عنوان یک شناور بسیار خوب که قادر به تحمل وزن 40 کیلوگرمی می باشد ، توسط کودکان مورد استفاده قرار بگیرد . البته این تشک بادی روی آب ، برای استفاده در آب های آرام و کم عمق بوده که برای رده سنی بالای 3 سال نیز مناسب است ، بنابراین بایستی به این نکته توجه داشته باشید .

کودکان می توانند با مراقبت والدین به عمق های بیشتر نیز بروند . استفاده از تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل در رودخانه های خروشان توصیه نمی شود . در کناره بدنه تشک بادی روی آب ، دو دستگیره نیز برای حفظ تعادل قرار دارد که کودک می تواند از آن کمک بگیرد . توجه داشته باشید که این محصول در رده سنی بزرگسال نیز تولید شده است که می توانید با مراجعه به دسته بندی مربوطه در فروشگاه اینتکس مدل های متنوع دیگر را نیز مشاهده و آن ها را با قیمت ارزان سفارش دهید .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل

هر تشک بادی روی آب دارای ساختاری متفاوت است که این تفاوت ها سبب منحصر به فرد شدن هر محصول بادی و تشک بادی روی آب شده است . به عنوان مثال شرکت اینتکس با طراحی عروسکی تشک بادی روی آب کودک فوق آن را شبیه به یک کروکدیل عروسکی کرده است که می تواند با شناور ماندن بر روی آب یک سواری بسیار خوبی را به کودکان بدهد . با توجه به اینکه کودکان بیشتر به دنبال بازی و تفریح هستند ، اینگونه از شناور ها گزینه بسیار ایده آلی برای آن ها خواهد بود . بنابراین مدل هایی که مسطح و صاف هستند و بیشتر برای استراحت کردن و ریلکس کردن بر روی اب می باشد ، برای کودکان توصیه نمی شود .

در خرید های خود حتما به رده سنی تشک بادی روی آب و البته تحمل وزن محصول توجه داشته باشید که این مسئله بسیار مهم است ، زیرا ممکن است پس از خرید تشک بادی روی آب ، ببینید که تشک بادی روی اب نمی تواند وزن کودک شما را تحمل کند و یا سایز کوچک یا بزرگی را دارد . فروشگاه اینتکس به صورت کامل تمامی ویژگی ها و خصوصیات این محصولات بادی را مشخص کرده است تا با مطالعه و کسب اطلاعات درست ، بهترین خرید را انجام دهید .

برند تولیدی تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل

روند تولید و ساخت تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل توسط شرکت اینتکس صورت گرفته است که می توان آن را معروف ترین برند سازنده محصولات بادی دانست . اینتکس یک شرکت و برند آمریکایی است که تولیدات خود را در چین انجام می دهد تا اینچنین با استفاده از مواد اولیه ارزان و کاهش هزینه های خود ، محصولات بادی را با همان کیفیت بسیار خوب ، اما با قیمت مناسب و ارزان به فروش برساند . از سوی دیگر با توجه به این ویژگی ها ، فروشگاه تهران اینتکس نیز با فروش بی واسطه محصولات بادی برند اینتکس ، تشک های بادی روی آب اورجینال را با قیمت بسیار ارزان تر به دست شما مشتریان گرامی خواهد رساند . 

مراقبت و نگهداری از تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل

محصولات بادی برند اینتکس همانطور که اشاره شد ، با کیفیت و با دوام هستند ، اما این بدان معنا نیست که اصلا امکان آسیب دیدگی در این محصولات وجود ندارد ، چه بسا محصولات بادی به دلیل ساختاری که دارند و بدنه نازک آن ها ، می تواند در برخورد با اجسام برنده و تیز و حتی ساییدگی و یا وارد کردن فشار زیاد آسیب ببیند . بنابراین بایستی حتما به این نکته مهم توجه داشته باشید .

یکی از راه های مراقبت صحیح این است که اصلا از تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل در خشکی استفاده نکرده و همچنین باد تشک بادی را خیلی زیاد در نظر نگیرید و یا از پمپ های باد قوی برای راه اندازی استفاده نکنید . بنابراین بهتر است با انتقال مطالب گفته شده به فرزندان خود ، از آسیب دیدن محصولات بادی جلوگیری کرده تا بتوانید سال های سال بدون هیچگونه مشکلی از محصولات بادی استفاده نمایید .

  • تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل
  • طول: 168 سانتی متر
  • عرض: 86 سانتی متر
  • تحمل وزن: 40 کیلوگرم
  • جنس بدنه : pvc
  • ضخامت بدنه : 0.25 میلی متر
  • وزن : 1 کیلوگرم
  • رده سنی : +3 سال
  • مناسب آب های آرام و کم عمق
  • دارای دستگیره برای حفظ تعادل
  • محصول شرکت اینتکس
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول: intex 58546

تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل با چهره ای جذاب و دوست داشتنی ، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین تشک های بادی روی آب طراحی شده برند اینتکس می باشد که برای سنین بالای 3 سال مناسب است و می تواند وسیله ای سرگرم کننده و بسیار محبوب برای آب بازی و تفریحات آبی آن ها باشد . همانطور که از نام این محصولا مشخص است ، استفاده از آن بر روی آب میسر بوده و به واسطه ساختار بادی خود می تواند شناور بسیار خوبی بر روی آب باشد و بتواند وزن های بالا را تحمل کند . در هنگام خرید تشک بادی روی آب بایستی به رده سنی و تحمل وزن محصولات توجه داشته باشید که مدل فوق یعنی تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل قادر به تحمل وزن 40 کیلوگرم می باشد .

ساخت و تولید تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل

برای تولید و ساخت تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل از مواد لاستیکی استفاده شده است که به صورت لایه لایه ساخته شده است . این ساختار لایه ای سبب شده است تا محصولات بادی انعطاف پذیری بسیار خوبی داشته باشند و ساختاری قابل تورم را به خود گرفته و اینچنین بتوانند محصولاتی بسیار عالی برای استفاده بر روی آب باشند . شرکت اینتکس تشک های بادی روی آب بسیاری را با اشکال عروسکی تولید کرده است که در این میان می توان انواع تشک های طرح کروکدیل ، نهنگ ، اسب تک شاخ و ... را اشاره کرد که شما می توانید در دسته بندی مربوطه آن ها را مشاهده کنید .

مدل های تشک بادی روی آب کرودکدیل و تمساح نیز متنوع است که تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل از جدید ترین مدل های طراحی شده برند اینتکس می باشد که با ابعاد بزرگ و ساختار پهنی که دارد ، بهتر می تواند بر روی آب تعادل داشته باشد . کودکان می توانند به راحتی در پشت کرودکدیل بادی نشسته و با گرفتن دو دستگیره در طرفین آن به خوبی تعادل خود را بر روی آب حفظ کنند .

جنس تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل

جنسی که برای ساخت تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل استفاده شده است ، وینیل یا همان pvc نام دارد . این جنس کیفیت و دوام بسیار بالایی داشته و شرکت ها با توجه به نوع محصول بادی خود از ضخامت های مختلف این جنس برای تولید محصولات خود استفاده می کند . بنابراین شرکت اینتکس برای تولید تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل از پی وی سی 0.25 میلی متر می باشد که ضخامت مناسبی برای محصول خواهد بود .

از ویژگی های بسیار عالی وینیل یا همان پی وی سی استفاده شده در محصول می توان به ضد آب بودن آن اشاره کرد که شاید مهم ترین ویژگی این جنس باشد . همچنین طول عمر پی وی سی بسیار زیاد است زیرا در برابر رطوبت و نور خوشید و حتی دماهای مختلف نیز مقاوم می باشد . یکی دیگر از عواملی که سبب شده است تا بسیاری از محصولات بادی تفریحی از pvc ساخته شود ، ضدحساسیت آن برای پوست می باشد .

راه اندازی و مراقبت تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل

در ارتباط با راه اندازی این محصول در مرحله اول باید تشک بادی روی آب کودک طرح کروکدیل را از داخل بسته بندی خود خارج کرده و بر روی یک سطح صاف و هموار قرار دهید . پس از آن نیز باید به دنبال محفظه های باد تعبیه شده بر روی این محصول بگردید و آن را پیدا کرده و سپس به آرامی و با استفاده از یک پمپ باد اقدام به باد کردن این محصول به صورت کامل کنید . رعایت دو نکته در هنگام باد کردن این محصول بسیار مهم است .

نباید این محصول را بیش از اندازه باد کنید زیرا این کار می تواند بدنه را تحت فشار قرار بدهد و همچنین در انتهای باد کردن نیز هر یک از محفظه ها را ببندید تا باد از دریچه ها خارج نشود . هم چنین برای مراقبت از این محصول بهتر است در مواقعی که قصد استفاده از تشک بادی روی آب را ندارید آن را به صورت کامل جمع اوری کنید . هم چنین باید از پریدن ، ضربه زدن و همچنین برخورد اشیا نوک تیز به داخل این محصول خودداری کنید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...