تشک بادی روی آب یک نفره

intex 99902

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
980,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره بست وی یک محصول زیبا و با کیفیت می باشد که دارای طرح و رنگ نبدی زیبا می باشد . این محصول با کیفیتی بالا در شرکت اینتکس تولید و روانه بازار گردیده است . این محصول دارای نشیمنگاه بادی و موج دار می باشد که بسیار نرم و راحت می باشد به همین جهت در زمان استفاده حس خوش آیندی به شما دست خواهد داد . جنس بدنه این محصول از پی وی سی سه لایه براق می باشد به همین جهت این محصول مناسب برای سنین محتلف می باشد . این محصول دارای مهلت تست 48 ساعته می باشد که برای شما این شرایط را فراهم می کند که از سالم بودن محصول خود اطمینان کامل داشته باشید . این محصول با توجه به انعطاف پذیر بودن بدنه ، حجم و وزن مناسبی که دارد به راحتی قابل حمل می باشد . شما می توایند با تهیه یک پمپ کوچک محصول خود را به راحتی باد کرده و از آن استفاده نمایید . این محصول دارای یک تکیه گاه سرخود می باشد که به راحتی این کالا افزوده است . این محصول با توجه به ضخیم بودن بدنه و مقاوم بودن در برابر دمای مختلف آب برای شما این شرایط را فراهم می کند که از این محصول مدت زمان بیشتری استفاده نمایید . این محصول دارای طرح و رنگ نبدی بسیار زیبا می باشد که متناسب با تمامی سلقیه ها می باشد . برای خرید تشک بادی روی آب یک نفره از فروشگاه تهران اینتکس با تلفن های این مرکز تماس بگیرید . 

 نوع تفریحی 
 طول 200 سانتي متر
 عرض 55 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه pvc
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری pvc
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 2 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس 
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب یک نفره از سری تشک های بادی روی آب پر طرفدار و محبوب می باشد که توسط شرکت اینتکس ارائه شده است ، این محصولات با قابلیت شناور ماندن بر روی آب می توانند یک یا چند نفر را بر روی خود جای دهند و وسیله ای شاد و جذاب برای تفریحات باشند . اغلب از این نوع تشک های بادی برای ریلکس کردن ، آفتاب گیری و دیگر تفریحات آبی استفاده می شود که به دلیل کم حجم بودن و وزن بسیار پایین آن ها به راحتی قابل حمل هستند ، به همین دلیل نیز بسیاری از مردم به فکر خرید تشک بادی روی آب می باشند . اما در این قسمت قصد داریم تا ویژگی های تشک بادی روی آب یک نفره را بیان کنیم و با نقد و بررسی بیشتر از دیگر خصوصیات محصول رونمایی کنیم ، پس پیشنهاد می کنیم که در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت

همانطور که تصویر محصول را مشاهده می کنید این تشک بادی روی آب به صورت تک نفره طراحی شده است و ابعاد نسبتا بزرگ آن می تواند بستر مناسبی را برای تمامی سنین فراهم کند . در مقایسه این تشک بادی روی آب با دیگر تشک های بادی مختص آب می توان پی برد که این مدل می تواند به صورت چند کاره مورد استفاده قرار بگیرد ، شاید اغلب تشک های بادی روی آب تنها زمینه را برای دراز کشیدن شما فراهم کنند اما این مدل می تواند بستری مناسب حتی برای نشستن باشد ، نوع طراحی و آرگونومی ساخت آن به مانند کاناپه های بادی با قابلیت تختشو می باشد به همین دلیل نیز شما عزیزان می توانید از این محصول هم به عنوان تشک بادی روی آب و هم کاناپه بادی روی آب استفاده کنید ، تکیه گاه محکم و بالشت سرخود محصول می تواند آناتومی بدن شما را در حالت درستی قرار دهد ، بدون اینکه تعادل شما در هنگام استفاده بر روی آب بهم برید . همچنین این تشک بادی روی آب قابلیت تاشو دارد به همین دلیل با تا کردن لایه زیرین می توانید کاناپه بادی روی آب را داشته باشید ، همچنین شما می توانید محصول را حتی مطابق شکل استفاده کنید . جدا از نحوه آرگونومی ساخت نوع طراحی این محصول نیز بسیار عالی است ، اینتکس سعی کرده تا با بدنه شفاف و رنگی و تلفیق آن ها با یکدیگر محصولی زیبا و خوشرنگی را ارائه دهد .

جنس بدنه

این محصول زیبا و دوست داشتنی از جنس pvc ضخیم ساخته شده است ، پی وی سی ها از نمونه اجناس بسیار پر کاربرد در ساخت محصولات بادی هستند که به دلیل خاصیت ضد آبی که دارند بیش از پیش در محصولات بادی مرتبط با آب از آن ها استفاده می شود ، این جنس مقاوم است و می تواند به خوبی در برابر ضربه ، فشار ، رطوبت و دماها که می تواند شامل گرمای خورشید شود مقاومت کند . همچنین از مهم ترین خصوصیات pvc می توان به سازگار بودن آن با محیط زیست اشاره کرد به همین دلیل نیز هیچ حساسیت پوستی را برای افراد ایجاد نخواهد کرد . لازم به ذکر است که تمامی قسمت های این تشک بادی روی آب از همین جنس ساخته شده اند اما برخی از قسمت های آن از pvc شفاف و برخی نیز از pvc رنگی استفاده شده است .

ابعاد ، وزن و تحمل وزن

ابعاد این تشک بادی روی آب برابر با ( طول : 200 سانتی متر ، عرض : 55 سانتی متر و ارتفاع : 80 سانتی متر ) می باشد ، این ابعاد که ابعادی نسبتا بزرگ تر از سایر تشک های بادی روی آب دارد برای استفاده یک نفره ایجاد شده است . تکیه گاه این محصول نیز همانطور که گفته شد 80 سانتی متر ارتفاع دارد که می تواند به خوبی کمر ، سر و گردن را در بر گیرد . وزن کلی این محصول تنها 2 کیلوگرم است به همین دلیل نیز حمل و نقل آن ساده و آسان است . تحمل وزن محصول نیز 90 کیلوگرم بوده و تنها محدودیت استفاده از این تشک بادی روی آب شاید وزن بالای 90 کیلوگرم باشد .

راه اندازی ، مراقبت و تعمیرات

راه اندازی این تشک بادی روی آب بسیار ساده و سریع است و راهنمایی زیادی نمی خواهد ، این محصول از 3 محفظه بادی تشکیل شده است که هر یک از آن ها دارای دریچه هوای جداگانه هستند ، دو محفظه اصلی این تشک بادی روی آب همان بدنه اصلی دو تکه محصول می باشد که تشک را تشکیل داده اند ، یک دریچه هوا نیز در تکیه گاه پشتی و بالش سرخورد قرار دارد که می توانید از آن طریق با استفاده از پمپ باد های دستی اقدام به راه اندازی محصول کنید . مراقبت از این محصول از مهم ترین توصیه هایی است که بایستی همواره رعایت شود ، این محصول به دلیل اینکه از بدنه نازک و محفظه های بادی تشکیل شده است ممکن است که برخورد با اجسام سفت و تیز و ... آسیب ببیند ، پس در حفظ و نگهداری محصول خود کوشا باشید .

سخن پایانی

با توجه به مطالبی که در متن بالا اشاره شد تشک بادی روی آب یک نفره یکی از زیبا و ترین و ایده آل ترین تشک بادی روی آب است که قابل استفاده به چند شکل می باشد ، به همین دلیل با خرید این تشک بادی روی آب می توانید علاوه بر تشک بادی روی آب ، کاناپه بادی روی آب نیز داشته باشید . این محصول در فروشگاه intex با قیمت مناسب به فروش می رسد ، خریداران گرامی می توانند به صورت تلفنی ، اینترنتی و یا حضوری خرید خود را انجام دهند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...