تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی

bestway 43155

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
460,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی از جمله پرطرفدارترین تشک های بادی روی آب می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و در همان ابتدای ورود به بازار مورد توجه بسیاری از طرفداران شناورهای بادی روی آب قرار گرفت . جنس این تشک بادی از پی وی سی دولایه می باشد که با ضخامت 0.22 میلی متری که دارد از سری محصولات با کیفیت بالای این برند محسوب می شود . این تشک بادی دارای نشیمنگاه سفید همراه با لکه های آبی رنگ و تکیه گاه آبی می باشد که جلوه ی زیبایی به این تشک داده است . بر روی این تشک ، نگهدارنده ای تعبیه شده است که می توانید از آن در جهت نگهداری بطری نوشیدنی و یا لیوان نیز استفاده کنید . وزن این محصول 1.2 کیلوگرم می باشد که با توجه به بسته بندی شیک و قابل حملی که دارد می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در استخر نیز بشمار بیاید . این محصول دارای برچسب تعمییرات نیز می باشد که می توانید در صورت بروز مشکل از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و روز زیبای خود را بدون دغدغه سپری کنید .

 نوع کاناپه ای
 طول 161 سانتی متر
 عرض 84 سانتی متر
 ارتفاع 40 سانتی متر تا بالای تکیه گاه
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم شفاف
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ پمپ سوزنی
 وزن 1.2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب سنین مختلف
 دارای تکیه گاه سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی بدون شک یکی از بهترین و مناسب ترین تشک های بادی روی آب است که به واسطه طراحی بی نظیر خود می تواند یک شناور و تشک بادی روی آب بسیار عالی و با تعادل بالا برای لذت بردن از تفریحات آبی ، ریلکس کردن بر روی آب و استراحت کردن باشد . این تشک برای بزرگسالان طراحی گردیده است که ویژگی ها و خصوصیات بسیاری نسبت به سایر تشک ها داشته و می تواند بستری نرم و همچنین آرگونومیک تری را برای نشستن و یا دراز کشیدن شما فراهم کند . در ادامه با نقد و بررسی کامل تر محصول شما با این ویژگی ها آشنا خواهیم کرد .

ساخت تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی

برخلاف بسیاری از تشک های بادی روی آب این تشک بادی در قسمت بالایی خود ، تکیه گاه و یک بالش بادی سرخود دارد که می تواند این اجازه را به شما بدهد تا در حالت نشسته به طوریکه پاهای خود را دراز کرده اید بر روی تشک بادی روی آب بنشینید ، این ویژگی در بسیاری از تشک های بادی روی آب وجود نداشته و در صورت نشستن ممکن است تعادلتان بهم بریزد ، با این وجود تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی می تواند گزینه ایده آل و مناسبی هم برای نشستن و هم برای دراز کشیدن باشد .

در قسمتی از این تشک جالیوانی طراحی شده است که می توانید نوشیدنی های خود را در آن قسمت قرار داده و در صورت تشنه شدن بدون آن که به خشکی رفته و یا از استخر خارج شوید نوشیدنی خود را بردارید . از سایر ویژگی ها و خصوصیاتی که تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی دارد می توان به سطح مواج آن اشاره کرد که طراحی آن بر گرفته از طراحی تشک های بادی خانگی می باشد که می تواد سطح انعطاف پذیر تر و نرم تری را در اختیارتان قرار دهد .

جنس تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی

شرکت تولیدی تشک بادی روی آب یک نفره ، شرکت بست وی می باشد که در نام محصول نیز ذکر شده است . بست وی شرکتی امریکایی بوده که یکی از رقبای سرسخت اینتکس در زمینه تولید و فروش تشک بادی روی آب و سایر محصولات بادی می باشد که همواره در تولید محصولات خود و همچنین استفاده از اجناس مرغوب تر با یکدیگر در رقابت هستند . بست وی برای تولید تشک بادی روی آب یک نفره از پی وی سی استفاده کرده است . جنس رویه این تشک از پی وی سی طرح چرم شفاف و بخش های کناری و تکیه گاه آن از پی وی سی طرح چرم رنگی استفاده شده است . همچنین بخش کف تشک از ساختار دولایه برخوردار است که کیفیت آن را دوچندان کرده است تا در صورت نیاز بتوانید از محصول در خشکی نیز استفاده نمایید .

استفاده و راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی

در بدنه تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی تعدادی دریچه باد وجود دارد که از آن طریق می توانید محصول بادی خود را به سادگی راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که این تشک دارای چندین محفظه بوده و بایستی بخش های تکیه گاه آن را به صورت مجزا راه اندازی کنید . توجه داشته باشید که نباید باد تشک بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد زیرا باد زیاد به بدنه آسیب زده و باد کم نیز تعادل آن را  برهم خواهد زد . شما می توانید برای راه اندازی ساده تر و سریع تر حتی از پمپ های باد استفاده نمایید . بدین منظور در کنار تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی پمپ باد سوزنی قرار گرفته است که می توانید از آن استفاده کنید .

پنچرگیری تشک بادی روی آب یک نفره برند بست وی در خانه

تشک های بادی روی آب به واسطه آسیب پذیری بالای خود نسبت به برخورد اجسام تیز و برنده ممکن است سوراخ شود ، به همین دلیل نیز بست وی در کنار اغلب محصولات بادی خود برچسب های تعمیراتی ارائه کرده است که می توانید با استفاده از آن ها آسیب دیدگی ها و سوراخ شدگی ها را تعمیر کنید . برای تعمیر و پنچرگیری تشک بادی روی آب در خانه یک تکه لیبل یا همان برچسب را به صورت سکه ای و گرد برش داده و روی آن چسب مایع بمالید ، سپس برچسب را روی بخش آسیب دیده چسبانده و آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید تا کامل چسبیده و محکم شود .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...