تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

intex 56805

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس از نمونه تشک های بادی طراحی شده برای استفاده بر روی آب می باشد که به عنوان یک شناور بسیار عالی همچون قایق های بادی می تواند بر روی آب باقی مانده و به واسطه ابعادی که دارد ، یک نفر را بر روی خود نگهداری کند تا اینچنین به بازی و تفریحات آبی پرداخته و لحظات شاد و دوست داشتنی را در کنار دوستان خود رقم بزنید . تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس در دو رنگ نارنجی و لیمویی طراحی شده است که می توانید به دلخواه خود آن ها را خریداری کنید . هر دو محصول از یک جنس و از یک ضخامت لایه ای و همچنین با طراحی مشابه تولید شده اند که می توانید به صورت سلیقه ای آن ها را خریداری کنید .

بدنه تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس به صورت شفاف طراحی شده است که بخش داخلی آن نیز قابل رویت است ، در کناره های تشک بادی همچنین دو دستگیره قرار دارد که از آن طریق می توانید برای حفظ تعادل بهتر گرفته و از افتادن یا بهم ریختن تعادل تشک بادی در هنگام بازی و تفریح در آب های مواج کمک بگیرید . طراحی و ساختار تشک همچنین به گونه ای است که می توانید در بهترین حالت نشسته و پاهای خود را جمع و حتی دراز کرده و تفریح کنید . در بخش نقد و بررسی می توانید بیشتر با این محصول آشنا شوید .

ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

از ویژگی های بسیار خوبی که می توان نسبت به تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس اشاره کرد ، امکان استفاده از محصول به عنوان تشک برای دراز کشیدن یا ریلکس کردن و همچنین به عنوان یک قایق یا شناور به منظور نشستن و تفریح اشاره کرد که حتی می توانید با استفاده از پارو خود را به اطراف هدایت کنید . طراحی بی نظیر آن که در بخش نقد و بررسی پرداخته شده است ، راحتی را برای شما به ارمغان آورده است تا برای ریلکس کردن نیز گزینه بسیار خوبی باشد .

همچنین از دیگر خصوصیت ها و ویژگی های خوب تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس می توان به تحمل وزن بسیار خوب 100 کیلوگرمی اشاره کرد که می توانید به خوبی فضای ایده آل را برای استراحت کردن داشته باشید . شما می توانید در هر وزنی که هستید از این تشک بادی روی آب استفاده نمایید . این محصول در دو رنگ ساخته شده است که می توانید یکی از آن ها را به دلخواه خریداری کنید . جنس بسیار خوبی که برای ساخت بدنه استفاده شده است ، دوام عالی را به تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس بخشیده است . 

مراقبت و نگهداری تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

در کنار ویژگی های بسیار خوبی که در رابطه با تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس اشاره شد ، می توان به تنها عیب این محصولات یعنی آسیب پذیری آن اشاره کرد ، چرا که ساختار این محصولات بادی بوده و نه تنها تشک های بادی روی آب ، بلکه هر محصول بادی دیگری نیازمند مراقبت و نگهداری درست و صحیح هستند . اما شما می توانید با مراقبت بهتر از محصول و جلوگیری از عدم برخورد اجسام تیز و برنده به بدنه و همچنین عدم باد کردن زیاد تشک بادی روی آب یا عدم استفاده از آن بر روی زمین می توانید از این عیب نیز چشم پوشی کنید ، زیرا جنس بدنه بسیار خوب این محصول در برابر عوامل محیطی مقاوم بوده و به خودی خود آسیب نخواهند دید .

تعمیرات تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

با وجود امکان آسیب پذیری تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس شما می توانید تعمیرات این محصولات را انجام دهید که برای اینکار می توانید از برچسب های تعمیراتی مخصوص استفاده کرده و با بهترین روش ، محصول بادی خود را تعمیر کنید . این برچسب ها توسط شرکت اینتکس ارائه شده و در کنار محصول بادی قرار گرفته اند که می توانید از آن استفاده کنید و خودتان در خانه تعمیرات را انجام دهید . شما حتی می توانید تعمیرات خود را به فروشگاه اینتکس داده تا نمایندگی اینتکس به بهترین شکل تشک بادی روی آب را تعمیر کند .

  • تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس
  • طول: 163 سانتی متر
  • عرض: 104 سانتی متر
  • نوع جنس: pvc شفاف و رنگی ( وینیل )
  • ضخامت بدنه : 0.30 میلی متر
  • تحمل وزن: 100 کیلوگرم
  • وزن: 2.5 کیلو گرم
  • ابعاد بسته بندی : 24*27*10 سانتی متر
  • رده سنی : +9 سال
  • دارای برچسب تعمیرات
  • قابلیت راه اندازی با پمپ های باد
  • کد محصول: intex 56805

تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس از تشک های بادی روی آب بسیار دوست داشتنی و محبوب است که ساختاری قایق مانند داشته و می تواند برای تمامی سنین قابل استفاده باشد . تشک های بادی روی آب یکی از بهترین شناور ها برای استفاده در بیشتر آب ها همچون استخر ها ، دریاچه ها و حتی سواحل دریا می باشد که می توانید با تهیه آن ها در سفر های خود و در هنگام آب بازی ، تفریحات عالی و مفرحی را برای خود رقم بزنید . در این بخش نیز فروشگاه اینتکس قصد دارد تا به صورت کامل به نقد و بررسی کامل تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس پرداخته و راهنمای خرید شما همراهان عزیز فروشگاه اینترنتی اینتکس باشد .

طراحی و تولید تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید شده است که مدل فوق مدل شفاف آن است که در دو رنگ لیمویی و نارنجی طراحی شده است که یکی از زیبا ترین آن ها می باشد . هر دو رنگ این مدل ساختار و نحوه طراحی یکسانی داشته و تنها تفاوتشان در رنگ می باشد . همانطور که در تصاویر محصول مشخص است ، این تشک های بادی روی آب طراحی متفاوتی دارند و ساختار آن ها تقریبا مشابه به یک شناور یا قایق بادی می باشد که بخش مرکزی آن به صورت فرو رفته طراحی شده است و بخش جلویی آن برجستگی مواجی داشته و در قسمت پشتی آن نیز تکیه گاهی قرار دارد تا بتوانید با تکیه دادن به این پشتی بسیار خوب در بهترین و راحت ترین حالت بر روی آب قرار بگیرید .

این ساختار بسیار خوب به شما اجازه خواهد داد تا حتی پاهای خود را دراز کرده و در حالت دراز کش نیز از تشک بادی روی آب استفاده کنید . دو دستگیره نیز در دو طرف تشک بادی روی آب قرار دارد که می توانید با گرفتن آن تعادل خود را بهتر حفظ کرده و در صورت تلاطم زیاد آب از افتادن داخل آب جلوگیری کنید . این محصول بادی همانطور که در مشخصات آن ذکر شده است برای استفاده یک نفره مجاز می باشد و برای استفاده دو نفره نمی تواند فضای کافی داشته باشد و همچنین نمی تواند وزن دو نفر را تحمل کند . 

جنس تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

از مهم ترین دلایل و فاکتور ها در کیفیت هر محصولی جنسی است که برای ساخت بدنه آن ها استفاده شده است ، این موضوع در تولید محصولات بادی نیز صدق می کند . شرکت اینتکس به دلیل ویژگی های بسیار خوب مواد pvc از لایه های این جنس برای تولید تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس استفاده کرده است ، زیرا این جنس طول عمر بالایی داشته و با توجه به انعطاف پذیری بالا و البته ضد آب بودن خود به یکی از بهترین مواد برای تولید هر نوع محصول بادی تبدیل شده است .

اینتکس برای ساخت تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس از پی وی سی با ضخامت 0.30 میلی متر استفاده کرده است که ضخامت خوبی برای تولید این محصول بادی می باشد . از دیگر مزیت های استفاده از پی وی سی برای تولید محصولات بادی می توان به عدم ایجاد حساسیت های پوستی اشاره کرد زیرا مواد اولیه تشکیل دهنده این پلاستیک طبیعی منعطف از مواد شیمیایی یا سمی نیست .

طرز استفاده و راه اندازی تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس

برای استفاده از تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس در ابتدا نیاز است تا آن را راه اندازی کنید . برای راه اندازی سریع تر شما می توانید حتی از پمپ های باد استفاده کنید زیرا راه اندازی با باد دهان می تواند خسته کننده و زمانبر باشد ، بنابراین شما می توانید با تهیه پمپ های باد به خصوص پمپ های باد غیر برقی همچون پمپ های پدالی یا دستی به سادگی محصولات بادی خود را راه اندازی کنید . بدین منظور نیز در بدنه تشک بادی روی آب ، دریچه باد قرار گرفته است که می توانید از آن طریق تشک بادی روی آب یک نفره بزرگسال اینتکس را راه اندازی نمایید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...