تشک بادی روی آب یک نفره سفید بست وی

Bestway 43011

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره سفید بست وی از سری محصولات پر طرفدار برند بست وی می باشد . این محصول به رنگ سفید می باشد که دارای تکیه گاه برای استراحت کمر و همچنین جای دست می باشد که می توان از آن برای استراحت دست نیز استفاده کرد . جنس این محصول از پی وی سی دولایه می باشد که دارای ضخامت 0.22 میلی متری است و از این حیث دارای کیفیت بالای در میان تشک های بادی روی آب است . این محصول دارای دو محفظه ی باد می باشد که به وسیله ی آن می توانید محصول را به راحتی باد کرده و با استفاده از این محصول روز خوبی را بر روی آب سپری کنید . ظرفیت این محصول یک نفر و حداکثر وزن قابل تحمل توسط آن 90 کیلوگرم می باشد که در میان محصولات بادی روی آب از کیفیت قابل قبولی برخوردار است . به همراه این محصول برچسب تعمییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده کرده و از روز زیبای خود لذت ببرید . وزن این محصو ل 1.4 کیلوگرم می باشد که به راحتی و توسط یک ساک و یا کیف می توانید آن را حمل کنید به همین خاطر می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان و یا استفاده در استخر به شمار بیاید . 

 نوع پشتی دار
 طول 165 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 1.4 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای تیکه گاه بادی سرخود
 دارای جای مخصوص بطری
 دارای شکاف مخصوص پا
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب یک نفره سفید بست وی

قطعا دارا بودن یک سری امکانات در تشک های بادی روی آب سبب می شود تا این دسته از محصولات همواره با یکدیگر مقایسه شده و فردی که قصد خرید داشته باشد سعی کند تا بهترین تصمیم را بگیرد. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که تشک بادی روی آب یک نفره سفید بست وی یکی از خاص ترین تشک های بادی روی آب تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که قطعا از نظر نوع ساختار و هم چنین طراحی سبب شده تا شما با یک محصول کامل و در عین حال جذاب رو به رو باشید. در همین خصوص می توانیم عنوان کنیم که این محصول از نظر ساختار و نوع استفاده و هم چنین ویژگی هایی که دارد یک کالای لوکس و جذاب به شمار می رود. خیلی از افراد تقاضا داشتند که بررسی کاملی از این محصول را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم به همین دلیل تصمیم گرفتیم تا در این نقد و بررسی به صورت کامل و جامع ویژگی های کلی این تشک بادی روی اب را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهیم...

تشک بادی روی آب یک نفره سفید بست وی معمولا از نظر نوع استفاده به دو بخش تقسیم می شود. یک بخش قابل استفاده به عنوان خوابیده و دراز کش می باشد و بخش دیگر نیز قابل استفاده به عنوان نشسته و تکیه داده شده خواهد بود. در واقع شما قادر خواهید بود تا بعد از خرید این محصول به این دو طریقی که عنوان کردیم بتوانید به راحتی این محصول را مورد استفاده قرار داده و از ان بر روی آب استفاده نمایید. این ویژگی ها سبب می شود تا قابلیت استفاده از این محصول تنها به یک نوع خاص محدود نشود.

فضای بخش بالایی این محصول دارای یک عدد تکیه گاه بادی می باشد که خود این تکیه گاه نیز دارای یک عدد بالش بادی بوده و قابلیت تکیه دادن و قرار دادن سر و گردن را به راحتی دارا خواهد بود. هم چنین این بخش به گونه ای طراحی شده است که پس از قرار دادن سر و گردن بر روی این بالش شما می توانید دستان خود را هم بر روی بخش های کناری این محصول قرار داده و به راحتی از این کالا استفاده نمایید. هم چنین فضای بخش نشیمنگاه این محصول هم به صورت شیار دار و مورب شکل گرفته است که قطعا نرمی و راحتی را در اختیار شما می گذارد.

دیگر بخش این محصول نیز قسمت پایینی این محصول است که شما می توانید بر راحتی در فضای مربعی شکل موجود در بخش پایینی این تشک بادی رو آب نشسته و پاهای خود را هم دراز کنید. این نکته هم نوع دیگری از ساختار قرار گیری بر روی این محصول را به شما نشان می دهد که قطعا ویژگی بسیار مهمی خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که در طراحی این محصول از رنگ های سفید ، آبی ، سبز ، بنفش و نارنجی استفاده شده است که باعث شده تا یک محصول کاملا خاص و شاد از نظر رنگ بندی را شاهد باشیم.

هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این محصول دارای بدنه ای از نوع وینیل براق می باشد که یک جنس رایج در بین محصولات بادی و همین طور تشک های بادی روی آب به شمار رفته و به دلیل براق بودن این محصول می توانید با خیال راحت این کالا را با یک نمای جذاب در اختیار داشته باشید. هم چنین مقاومت فوق العاده این محصول و عدم آسیب پذیری ساده این کالا هم از خصوصیات مهم کیفیت این کالا به شمار می رود. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که وزن کم و پرتابل و قابل حمل بودن ساده این محصول هم قطعا یک مزیت بزرگ دیگر از ویژگی های این محصول خواهد بود. در کنار تمام این موارد بهره مندی از جای مخصوص نگهداری بطری هم یک اپشن خوب به شمار می رود. با توجه به تمامی این موارد تشک بادی روی آب یک نفره سفید بست وی یک محصول کاملا مهیج و جذاب است که دارای امکانات فوق العاده ای بوده و پیشنهاد فروشگاه اینتکس برای افرادی است که قصد خرید یک تشک بادی روی آب کامل را دارند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...