تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی

bestway 43410

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
510,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی تشکی بی نظیر و بسیار دوست داشتنی از سری تشک های بادی جدید برند بست وی می باشد که زیبایی ظاهری بسیار دوست داشتنی را داشته و یکی از پر فروش ترین و بهترین مدل های بازار است . این تشک بادی روی آب به صورت گرد ساخته شده است و به همین دلیل نام آن تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی قرار داده شده است . این تشک بادی روی آب به خوبی می تواند وزن های بالا را تا 90 کیلوگرم تحمل کند ، از سوی دیگر فضای بزرگی را حتی برای افراد فراهم کرده است تا آن ها بتوانند برای مدت های طولانی به راحتی از تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی استفاده کنند . این تشک بادی دارای رویه مواج است و اگر دقت کنید مشاهده خواهید کرد که سطح تشک برجسته و برآمدگی هایی دارد . طراحی بدنه تشک در واقع طراحی گل است که آن را بسیار زیبا و شیک کرده است . این محصول بیشتر برای استفاده در استخر ها کاربرد دارد و بهتر است که در آب های بسیار خروشان از آن استفاده نکنید . این محصول دارای دو دریچه باد برای راه اندازی بوده و بدنه آن از پی وی سی ساخته شده است . طناب مهار سراسری برای تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی در نظر گرفته شده است . قطر محصول 158 سانتی متر می باشد و یکی از بهترین مدل های فروشگاه اینتکس به شمار می آید . 

  • تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی
  • قطر : 158 سانتی متر
  • تحمل وزن : 90 کیلوگرم
  • وزن : 1.9 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی
  • دارای دو دریچه باد
  • دارای طناب نگهدارنده سراسری
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : bestway 43410

تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی یک تشک بسیار خوب برای این است که شما بتوانید با باد کردن آن ، بر روی تشک سوار شده و به روی آب بروید . این تشک بادی روی آب برای اینکه بزرگ است می تواند یک نفر را بر روی خود سوار کرده و بر روی آب بماند ، شما نیز می توانید بر روی تشک دراز کشیده و استراحت کنید . این کار یکی از لذت بخش ترین کار ها در تفریحات آبی می باشد که می توانید با خرید تشک بادی روی آب ، این وسیله را داشته باشید و از آن برای تفریحات خود استفاده کنید . این تشک بادی روی آب را می توانید برای استفاده در استخر ها استفاده کنید و یا آن را در مسافرت ها با خود برده و استفاده کنید . فروشگاه اینتکس این تشک را به تازگی موجود کرده است . 

یک ویژگی بسیار خوبی که تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی دارد این است که می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و با خود به هر جایی ببرید . برای اینکه وزن زیادی ندارد ، تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی با اینکه بسیار بزرگ است ولی وزن آن 1.9 کیلوگرم است که یک وزن بسیار سبک برای تشک بادی روی آب حساب می شود و شما می توانید آن را جابجا کنید . طراحی تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی به صورت دایره ای و گرد و قطری که آن دارد 158 سانتی متر است ، برای همین است که می گوییم ابعادش بزرگ بوده و می تواند به خوبی برای هر کسی قابل استفاده باشد . تشک بادی روی آب برای اینکه بادی است می تواند بر روی آب بماند . 

وزنی که تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی می تواند تحمل کند 90 کیلوگرم می باشد و بیشتر تشک های بادی روی آب یک نفره که برای استفاده بزرگسالان طراحی شده است می تواند این وزن را تحمل کند . تشک بادی روی آب طرح بسیار زیبایی دارد که انتخاب و خرید آن را بسیار بیشتر کرده است ، این تشک بادی روی آب دارای طراحی گل می باشد که رنگ های زیبایی در آن استفاده شده است و باعث شده تا تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی بسیار زیبا باشد و هر مشتری آن را دوست بدارد . بست وی برای ساختن بدنه طرح دار و زیبای تشک بادی روی آب یک نفره گرد از پی وی سی ضخیم طرح دار استفاده کرده است . 

پی وی سی باعث شده است تا تشک بادی روی آب کیفیت لازم را داشته باشد و کاملا ضد آب شود . تشک بادی روی آب یک نفره گرد بست وی دارای دو دریچه باد است و برای اینکه کاملا تشک بادی روی آب یک نفره را بتوانید باد کنید باید از هر دو دریچه باد ، تشک بادی را راه اندازی کنید . این تشک بادی روی آب دارای یک طناب نگهدارنده سراسری می باشد که می توانید برای جابجا کردن تشک بادی روی آب از آن کمک بگیرید . سطح تشک بادی روی آب مواج است و شما در هنگام استراحت کردن احساس خوبی را خواهید داشت . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...