تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس

intex 56282EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
6,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس یکی از مهیج ترین و بهترین تشک های بادی شناور روی آب بوده که برای تمامی سنین از جمله بزرگسالان قابل استفاده می باشد. این تشک بادی بدنه ای ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح چرم داشته که از ضخامت بالایی برخوردار می باشد. تشکی که از 4 صندلی و تکیه گاه بادی سرخود بهره مند بوده و از شکاف توری مخصوص قرار گیری پا برخوردار است. علاوه بر این 4 دستگیره و 4 جای مخصوص بطری نیز روی بدنه تعبیه شده و یک طناب نجات نیز روی آن قرار داده شده است. این تشک روی آب می تواند گزینه مناسبی برای استفاده در آب های آرام و کم عمق مانند استخر ها باشد. تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس حجم بسته بندی بسیار کوچکی داشته و به سادگی می توانید از آن در سفر ها نیز بهره مند شوید . هدف از ارائه محصولات بادی نیز کم حجم بوده و داشتن وزن سبک است که می توانید به راحتی آن ها را به همراه خود ببرید . شما می توانید با تهیه کردن پارو به خوبی در آب ، تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس را هدایت کرده و به عنوان یک قابل بادی از آن استفاده کنید . 

 نوع 6 ضلعی
 طول 305 سانتي متر
 عرض 305 سانتي متر
 ارتفاع 66 سانتی متر
 جنس بدنه PVC وینیل
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC وینیل
 پمپ 
 نوع پمپ -
 تحمل وزن 320 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 دارای نشیمنگاه و تیکه گاه بادی سرخود
 دارای کف مواج
 دارای شکاف توری مخصوص پا
 دارای چهار دستگیره حمل سرخود
 دارای طناب نجات
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس از مدل تشک های بادی روی آب سایز بزرگ فروشگاه تهران اینتکس و همچنین برند تولیدی اینتکس می باشد که با توجه به این ابعاد بزرگ می تواند توسط 4 فرد بزرگسال قابل استفاده شود . با توجه به علاقه مندی بسیار زیاد افراد به بازی ها و تفریحات آبی ، شرکت اینتکس مدل های متنوع تری را همچون تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس تولید کرد که قابل استفاده به صورت چند نفره می باشد به طوریکه حتی می توان از آن به عنوان یک قابل پارویی نیز استفاده کرد .

پهنا و قطر زیاد این تشک باعث شده است تا بتوانید از محصول در اغلب آب ها همچون استخر ها ، دریاچه ها و حتی دریاها نیز استفاده کنید . این محصول قادر به تحمل وزن 320 کیلوگرمی می باشد که نشان از کیفیت و شناوری بسیار عالی آن دارد . اگر اطلاعات کمی از تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس دارید می توانید در ادامه مطلب با ما همراه شده و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید و خرید مطمعن تری را داشته باشید .

طراحی تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس

طراحی و نوع ساخت تشک بادی روی آب از مهم ترین ویژگی ها و فاکتور هایی است که در هنگام خرید تشک بادی روی آب نیاز است تا به آن ها توجه داشته باشید . همچنین نوع جنس بدنه نیز از اهمیت بالایی برخوردار است که در ادامه به آن ها نیز خواهیم پرداخت . تشک بادی روی آب به صورت شش ضلعی طراحی شده است که قطر آن به 305 سانتی متر می رسد . در چهار گوشه از این تشک بادی روی آب صندلی و نشیمنگاه های بادی طراحی شده است تا بتوانید در حالت بهتری نشسته و در مناظر و تفریحات خود لذت ببرید . بخش پشتی و نشیمنگاه های تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس به صورت مواج طراحی شده است که در داخل تصاویر نیز مشخص است ، مواج بودن تشک می تواند انعطاف پذیری و فرم پذیری سطح تشک را بهتر کند تا احساس راحتی بیشتری را داشته باشید .

سایر ویژگی های تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس

قسمت قرار گیری پا عمق داشته و می توانید پاهای خود را در سطح پایین تر قرار دهید ، بدون اینکه پایتان با دیگر افراد برخورد داشته و ایجاد مزاحمت کند . بخش کف تشک به صورت توری بوده که می تواند پاهای شما را خنک کند و همچنین آب وارد شده در داخل تشک تخلیه شود . همچنین تعدادی جای بطری بر بدنه تشک طراحی شده است که محل قرار گیری نوشیندنی های شما خواهد بود . این محصول دارای طناب مهار است که می توانید با اتصال آن به کناره های استخر و یا سواحل ، از دور شدن زیاد جلوگیری کنید . همچنین با گرفتن این طناب ها می توانید به سادگی از داخل آب وارد تشک شوید و همچنین محصول را به قایق های دیگر متصل نمایید .

جنس تشک بادی روی آب 6 ضلعی اینتکس

برای تولید های مختلف تشک بادی روی آب 6 ضلعی intex اعم از کناره ها ، بخش های رویه ، صندلی ها و کف آن از لایه های مقاوم و ضخیم pvc وینیل استفاده شده است که از نوع طرح چرم می باشد . این جنس از پر استفاده ترین اجناس برای ساخت محصولات بادی می باشد زیرا انعطاف پذیری بسیار عالی آن سبب شده است تا تولید کنندگان محصولات بادی انعطاف پذیر و مقاومی را تولید کنند . این جنس ویژگی های خاص زیادی همچون ضد آب ، ضد اشعه ، دوام بالا در برابر آب های سرد و گرم دارد و همچنین برخورد بدن با آن سبب بیماری های پوستی نمی شود چرا که مواد اولیه آن کاملا سازگاری با پوست دارد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...