تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی

bestway 43228

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
4,500,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی از بزرگترین تشک های بادی روی آب موجود در بازار های جهانی می باشد که به بهترین شکل توسط کمپانی معتبر و با تجربه بست وی طراحی و تولید شده است . این تشک بادی همانطور که از ابعاد آن مشخص است دارای طول 6 متری و عرض 4 متری می باشد ، به همین دلیل می تواند افراد بیشتری را نیز در درون خود جای دهد . تشک بادی روی آب طرح اسب تک شاخ بست وی برای استفاده همزمان 6 فرد بالغ طراحی شده است که صندلی های بادی که در دو طرف تشک بادی روی آب تعبیه شده اند استفاده از محصول را برای تمامی افراد راحت تر کرده است . تشک بادی روی آب فوق 30 کیلوگرم وزن دارد که می توانید آن را به وسیله خودرو شخصی خود حمل کرده و حتی در سفر ها نیز از آن بهره ببرید . شما می توانید از این شناور حتی بر روی آب های آزاد مانند دریا نیز استفاده کنید . بست وی محصول فوق را از جنس بسیار با کیفیت و تست شده وینیل ساخته شده است . حداکثر تحمل وزن این تشک بادی روی آب 540 کیلوگرم می باشد که نشان از کیفیت و تعادل بسیار خوب آن دارد . شما می توانید محصول فوق را با قیمت استثنایی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . سایر ویژگی ها و خصوصیات محصول را در بخش نقد و بررسی بخوانید .

نوع تفریحی
 طول 590 سانتی متر
 عرض 404 سانتی متر
 ارتفاع 277 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل رنگی
 وزن 30.1 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ دارد
 نوع پمپ دستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
ظرفیت : 6 نفر بزرگسال
صندلی های بادی دو طرفه
دریچه تخلیه هوا
دارای لنگر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب وسیله ای است بادی که می توانید با راه اندازی آن و به واسطه سطح بسیار خوبی که برای نشستن یا دراز کشیدن فراهم می کند ، بر روی آب شناور مانده و به تفریحات آبی و همچنین ریلکس کردن و ... بپردازید . در میان مدل های مختلف تشک بادی روی آب ، شرکت بست وی اقدام به طراحی و ساخت تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی کرد که این محصول برخلاف سایر تشک های روی آب از ابعاد بزرگتری برخوردار بوده و می تواند افراد و وزن های بیشتری را بر روی خود جای دهد .

طراحی و ساخت تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی

این تشک بادی روی آب ، همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی اسب تک شاخ بوده که در قسمت پشتی آن ، نشیمنگاه هایی برای نشستن و دراز کشیدن طراحی شده است که ابعاد بزرگ محصول ، شناوری بسیار خوبی را برای تشک بادی فراهم کرده است .  توجه داشته باشید که تمامی بخش های سر و باله های کناری تشک بادی روی آب به صورت بادی طراحی شده است .

ابعاد ، ظرفیت و تحمل وزن تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی

همانطور که در جدول مشخصات اشاره شده است ، این تشک دارای طولی 590 سانتی متری و عرض 404 سانتی متری ساخته شده است که به همین واسطه می تواند به خوبی تعداد نفراتی در حدود 5 الی 7 نفر را بسته به سایز و وزن آن ها بر روی خود جای دهد . اما بست وی این محصول را برای استفاده 6 نفره مناسب دانسته است . ارتفاع 277 سانتی متری این تشک بادی نیز در واقع ارتفاع بخش سر عروسکی اسب تک شاخ نسبت به سطح زمین می باشد . با توجه به ابعاد و طراحی بی نظیر این تشک بادی ، شرکت تولیدی بست وی آستانه تحمل وزن این محصول را 540 کیلوگرم در نظر گرفته است . بنابراین شما می توانید با در نظر داشتن این موضوع حتی افراد بیشتری را سوار کنید .

جنس بدنه تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی

بست وی برای تولید تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی از مواد پلاستیکی طبیعی یعنی وینیل استفاده کرده است . این جنس که با نام پی وی سی نیز شناخته می شود به دلیل طبیعی بودن خود هیچ آسیب و مشکلاتی را برای پوست ایجاد نخواهد کرد چرا که مواد تشکیل دهنده آن غیر سمی است . لازم به ذکر است که لایه های استفاده شده وینیل برای ساخت این محصول ضخیم بوده و به همین علت دوام و کیفیت محصول افزایش داشته است . در خرید تشک بادی روی آب ، توصیه می شود که حتما به ضخامت بدنه محصولات توجه داشته باشید .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی

با توجه به بزرگ بودن ابعاد و ظرفیت مخازن بادی این تشک بادی روی آب ، شرکت بست وی در کنار محصول پمپ باد دستی در نظر گرفته و قرار داده است تا با استفاده از آن بتوانید با سرعت بیشتری محصول را راه اندازی و از آن استفاده کنید . شما می توانید از پمپ های باد دیگر مانند پمپ های باد برقی نیز استفاده کنید که قدرت بیشتری هم دارند ، اما بایستی توجه داشته باشید که پمپ باد دستی نیازی به برق نداشته و همواره می توانید با آن کار کنید و محصولات بادی خود را باد بزنید .

نگهداری و تعمیرات تشک بادی روی آب 6 نفره طرح اسب تک شاخ بست وی

توصیه می شود که از محصولات بادی به خوبی مراقبت کرده و از آسیب دیدن آن ها و برخورد اجسام تیز به بدنه خودداری کنید ، اما با توجه به قابلیت تعمیر پذیری این محصولات ، جای نگرانی نبوده و شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی که شرکت و فروشگاه تهران اینتکس در اختیارتان قرار می دهد ، تشک بادی روی آب خود را پنچرگیری کنید . برای پاسخگویی به سوالات خود می توانید با شماره تلفن های فروشگاه تماس حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...