تشک بادی روی آب 6 نفره طرح ماشین بست وی

bestway 43304

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
5,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب 6 نفره طرح ماشین بست وی از سری تشک های بادی روی آب سایز بزرگ می باشد که توسط کمپانی معتبر و پر آوازه بست وی طراحی شده است . تشک های بادی روی آب از سری محصولات بادی تفریحی هستند که با استفاده از آن ها می توان بر روی آب ریلکس کرد و یا به بازی های شاد آبی پرداخت . این تشک بادی روی آب با طرح ماشین ساخته شده است و ابعاد بزرگ آن موجب شده تا 6 نفر بتوانند به صورت همزمان از تشک بادی روی آب فوق استفاده کنند . این تشک بادی روی آب از بدنه ضخیم از جنس pvc ساخته شده است ، این جنس در برابر رطوبت مقاوم است و هیچگاه در مجاورت و برخورد با آب پوسیده نمی شود . همچنین این جنس در برابر نور و اشعه های مضر خورشیدی نیز مقاوم است ، پس استفاده طولانی از محصول آسیبی را به آن وارد نخواهد کرد . وزن کلی تشک بادی روی آب 6 نفره طرح ماشین بست وی فوق 23 کیلوگرم است که می توانید آن را با استفاده از خودرو حمل کرده و به محل استفاده ببرید . حداکثر تحمل وزن این تشک بادی روی آب نیز 540 کیلوگرم می باشد . فروشگاه اینتکس محصول فوق را با قیمت مناسب و ارزان برای فروش گذاشته است . سایر ویژگی های محصول را در جدول مشخصات زیر و در بخش نقد و بررسی بخوانید .

نوع تفریحی
 طول 381 سانتی متر
 عرض 262 سانتی متر
 ارتفاع 94 سانتی متر
 جنس بدنه pvc رنگی
 وزن 22.9 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 پمپ دارد
 نوع پمپ دستی
 سایر ویژگی هامناسب برای تمامی سنین
ظرفیت : 6 نفر بزرگسال
صندلی های بادی در داخل تشک
دو تشک بادی تک نفره در بیرون
دریچه تخلیه هوا
دارای لنگر
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

تشک بادی روی آب 6 نفره طرح ماشین بست وی

تشک های بادی که توسط شرکت های مختلف طراحی و تولید می شود معمولا مناسب برای یک الی دو نفر می باشد. در همین خصوص خیلی از کمپانی ها در رقابت با شرکت های رقیب خود همواره سعی می کنند تا محصولاتی خاص و جذاب را ارائه کنند تا از این حیث از رقیب خود سبقت بگیرند. در همین راستا نیز تشک بادی روی آب 6 نفره طرح ماشین بست وی یک محصول فوق العاده از شرکت بست وی می باشد که این بار با ابعاد بسیار بزرگ می توانید این تشک بادی روی اب طرح دار را خریداری نموده و به صورت خانوادگی و دسته جمعی از تفریح بر روی آب لذت ببرید. این مقاله می تواند خصوصیات کاملی از این محصول را در اختیار شما قرار دهد پس پیشنهاد می کنیم تا انتها با ما همراه باشید....

اولین نکته ای که شاید هر فردی با دیدن این محصول قصد خرید ان را بکند بحث چگونگی طراحی و تولید این تشک بادی روی آب می باشد که قطعا یک ویژگی مهم به شمار خواهد رفت. این محصول با بهره گیری از طرح ماشین قرمز رنگ طراحی و تولید شده است که همین ویژگی باعث شده تا از بسیاری از محصولات مشابه پیشی بگیرد. این محصول همان طور که اشاره شد دارای رنگ عمده قرمز می باشد که بخش های اصلی این کالا دقیقا از همین رنگ شکل گرفته است. بخش دیگری که باید به آن اشاره کنیم بحث قسمت های لاستیک و همین طور شیشه جلوی این محصول است که در واقع پیاده سازی ان به صورت کاملا گرافیکی بوده و باعث شده تا از این نظر بسیار طبیعی جلوه کند.

این کالا همان طور که اشاره شد مناسب رای استفاده شش نفر به صورت هم زمان می باشد. این ظرفیت البته ممکن است کمتر یا بیشتر شود که این تعداد بستگی به قد و وزن هر فرد دارد اما به طور میانگین این محصول برای شش نفر به صورت هم زمان قابلیت استفاده را دارد. دیگر ویژگی خوبی که این محصول داراست ساختار دو بخش این تشک بادی روی آب می باشد. شما می توانید مشاهده نمایید که یک قسمت به صورت شیار دار در بخش جلویی این ماشین دیده می شود که فضایی برای نشستن و یا دراز کشیدن افراد به شمار می رود.

بخش دیگر این محصول قسمت عقبی این ماشین و یا تشک بادی روی آب است که به صورت مربعی شکل طراحی و تولید شده و می توانید به صورت دسته جمعی در این بخش قرار بگیرید. دیگر ویژگی خوبی که این محصول دارا می باشد بحث بهره مندی از یک عدد جیب همراه در کنار این کالاست که باعث شده تا بتوانید با خیال راحت وسایل کوچک خود را در داخل این محصول قرار داده و بر روی آب هم به آن دسترسی داشته باشید. این جیب قابلیت اتصال به بدنه را دارد و می توانید در هر زمانی آن را باز کرده و کنار بگذارید. هم چنین این محصول هم در بخش جلویی و هم در بخش های کناری خود دارای چندین دریچه برای نگهداری بطری آب می باشد که یک فضای ایده آل را برای قرار گیری بطری آب و یا حتی لیوان برای شما فراهم کرده است.

هم چنین برای ایمنی بیشتر این کالا شما می توانید در بخش جلویی این محصول دستگیره های حمل و ایمن را هم مشاهده نمایید که به بدنه این محصول چسبیده و با خیال راحت با در دست گرفتن این دستگیره ها می توانید ایمنی خود را به صورت کامل حفظ کنید. علاوه بر این ها در بخش های کناری این محصول نیز بهره مندی از طناب نجات را هم شاهد خواهید بود به این صورت که در صورت افتادن در داخل آب با استفاده از این طناب می توانید مجدد به داخل این محصول برگشته و از آن استفاده کنید. تمام این ویژگی ها در کنار جنس با دوام و هم چین ابعاد و تحمل وزن این محصول نشان از یک کالای فوق العاده خاص و جذاب دارد که پیشنهاد می کنیم این محصول را از دست نداده و هم اکنون ان را از فروشگاه اینتکس خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...