تشک بادی روی آب TRC

TRC 4003623-P

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک روی آب با رویه مواج فوق العاده راحت ، دارای چهار رنگ ، طلایی ، صورتی، سفید و صورتی ، با لایه های اسفنجی فوق العاده نرم که دارای امنیت بالا تری در مقایسه با سایر تشک های بادی می باشد، از این محصول می تواند در استخر ها ، آبهای آرام و حتی استخر های پیش ساخته اینتکس نیز استفاده کرد . تشک روی آب بادی محصولی از شرکت TRC می باشد که از طراحی فوق العاده زیبایی برخوردار است، به علاوه جنس و کیفیت ساخت این محصول فوق العاده بالا بوده که باعث می شود مشتریان این کالاا درصد رضایتمندی بالایی داشته باشند .

این تشک بادی در چهار رنگ طلایی ، آبی ، سفید و صورتی تولید شده است که می توانید به دلخواه خود ، رنگ مد نظرتان را انتخاب و آن را سفارش دهید . بر آمدگی بالایی نقش بالشت سر خود برای این محصول را ایفا می کند تا بتوانید سر خود را بر روی آن قرار داده و احساس راحتی کاملی را داشته باشید . لازم به ذکر است که شما می توانید تشک بادی روی آب خود را به سادگی در سفر ها نیز به همراه داشته باشید و از آن استفاده کنید .

از ویژگی های خوب این تشک می توان به امکان استفاده از آن بر روی زمین اشاره کرد که در صورت لزوم بهتر است از زیرانداز استفاده کنید . تشک های بادی اگرچه آسیب پذیر هستند ، اما قابل تعمیر بوده و از این نظر شما می توانید با خیال راحت از محصولات بادی استفاده کنید . سوراخ شدگی محصولات بادی در تمامی مدل ها و محصولات اجتناب ناپذیر بوده و نمی توانند به مانند فلزات و اجسام دیگر محکم باشند ، بنابراین نباید به این مورد به عنوان عیب نگاه کرد . در ادامه این مطلب توضیحاتی را در ابطه با تشک بادی روی اب خواهیم داد و در بخش نقد و بررسی نیز بیشتر به بررسی محصول خواهیم پرداخت . 

تشک بادی روی آب فومی بهتر است یا بادی

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که تشک های بادی روی آب فومی بهتر است یا بادی ؟ چرا که تشک های بادی روی آب شکل و جنس مختلفی دارند که هر یک از آن ها ویژگی های خاص خود را دارند ، بدین ترتیب در این بخش قصد داریم تا به ویژگی ها و خصوصیات هر یک از تشک ها اشاره کنیم . تشک های بادی از نظر ابعادی و وزن سبک تر بوده و جابجایی بسیار راحت تری دارند ، بنابراین اگر دوست دارید که از تشک های بادی روی آب خود در سفر ها استفاده کنید .

بهتر است مدل های بادی را انتخاب کنید که کم حجم تر هستند ، این در حالی است که تشک های بادی فومی از ابعاد بزرگتری در هنگام بسته بندی برخوردار بوده و فضای بیشتری را اشغال می کنند . این در حالی است که تشک بادی روی آب TRC هم ساختار بادی داشته و هم بدنه آن فومی است که تشک را مناسب برای سفر کرده و همچنین بدنه آن را مقاوم در برابر آسیب دیدگی کرده است .

راهنمای خرید تشک بادی روی آب

در خرید تشک بادی روی آب نیاز است تا به برخی موارد مهم توجه داشته باشید تا اینچنین بتوانید مناسب ترین و بهترین گزینه را خریداری کنید . یکی از مهم ترین آن ها جنسی است که تشک بادی روی آب از آن تولید شده باشد ، چرا که هر چه جنس تشک بادی روی آب بهتر باشد ، کیفیت بالایی را می توان از محصول داشت . همچنین در خرید تشک بادی روی آب می بایست به ابعاد ، حجم بسته بندی ، وزن ، تحمل وزن آن نیز توجه داشته باشید که هر یک از این موارد مهم بوده و در همین راستا نیز توضیحاتی در بخش نقد و بررسی محصول آورده شده است .

آسیب ها و تعمیرات تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب TRC نیز به مانند بسیاری از تشک های بادی روی آب ، ممکن است آسیب ببیند ، اما همانطور که در بخش های قبلی اشاره شد ، آسیب دیدگی تشک بادی روی آب TRC به دلیل نوع طراحی متفاوت آن و دارای بدنه فومی محصول ، بسیار کمتر از سایر تشک های بادی امکان پذیر است ، بنابراین می توان طول عمر بالایی را برای تشک بادی روی آب TRC در نظر داشت ، با این وجود در صورت آسیب دیدن نیز می توانید این تشک بادی روی آب را با استفاده از برچسب های تعمیراتی تعمیر کرده و مجددا از آن استفاده نمایید .

 نوع مستطیلی
 طول 178 سانتی متر
 عرض 66 سانتی متر
 ارتفاع 12 سانتی متر
 تحمل وزن 110 کیلوگرم
 جنس رویه PVC فوم دار
 جنس بخش کناری PVC فوم دار
 جنس کف فوم
 پمپ
نوع پمپ -
 وزن4 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت TRC
 مناسب تمام سنین
 دارای بالش بادی سرخود
 دارای سطح مواج
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب TRC از متفاوت ترین تشک های بادی طراحی شده برای استفاده بر روی آب می باشد که با یک جستجو و مقایسه ساده می توانید تفاوت این مدل با سایر مدل ها را متوجه شوید . برای ساختار تشک بادی روی آب TRC از فوم نیز استفاده شده است که طراحی محصول را کاملا متفاوت و منحصر به فرد کرده است ، بنابراین افرادی که دوست دارند سطح بسیار نرمی را در اختیار داشته باشند ، انتخاب و خرید تشک بادی روی آب فومی برای آن ها بسیار مناسب خواهد بود . هدف از ارائه این بخش نیز نقد و بررسی تشک بادی روی آب TRC می باشد تا بتوانید با کسب اطلاعات بیشتر تشک بادی روی آب خود را خریداری کنید .

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب TRC

طراحی و ساختار تشک بادی روی آب فوق به صورت بادی است که به همین دلیل آن را نیز در دسته بندی تشک بادی روی آب قرار داده اند ، اما برخلاف مدل های دیگر بخش رویه این تشک نیز از فوم ساخته شده است که همین موضوع سبب وجه تمایز آن با سایر مدل ها گردیده است . همانطور که از نام محصول مشخص است ، تشک بادی روی آب برای استفاده بر روی آب طراحی شده است که می توانید با تهیه و استفاده از آن ، تفریحات شاد و مفرح آبی را داشته باشید و بتواند لذت دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب را ببرید . با توجه به تصاویر محصول می توانید مشاهده کنید که تشک بادی روی آب TRC دارای بالش بادی سرخود بوده که می تواند استفاده را برای شما آسان تر کرده و سطح راحتی را برای شما ایجاد نماید . همچنین این تشک دارای سطح مواجی است که می تواند سطحی آرگونومیک و ایده آل را برای استراحت کردن های طولانی شما فراهم کند .

ویژگی های تشک بادی روی آب TRC

مهم ترین ویژگی تشک بادی روی آب TRC نرمی و راحتی آن نسبت به سایر تشک ها می باشد که یکی از دلایل آن جنس استفاده شده بدنه ای تشک بوده و دیگری ساختار آرگونومیک آن می باشد . از ویژگی های بسیار خوب این تشک بادی می توان به داشتن طراحی بادی اشاره کرد که به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به سادگی محصول را در حجم کوچکی بسته بندی کرده و با خود به سفر ببرید . همچنین وزن 4 کیلوگرمی آن ، جابجایی را بسیار ساده تر کرده است .

جنس تشک بادی روی آب TRC

ساخت تشک بادی روی آب TRC نیز به مانند بسیاری از تشک های بادی روی آب و سایر محصولات بادی از پی وی سی می باشد چرا که لایه های pvc از مقاوم ترین ها بوده و طول عمر بالای آن به واسطه ضد آب و ضد اشعه خورشیدی بودن سبب شده است تا بتوانید به صورت مستمر و مفید از آن برای سال های طولانی استفاده کنید . تفاوت پی وی سی استفاده در این محصول با سایر محصولات ، داشتن فوم بر روی pvc می باشد که سطح تشک را نرم تر و لطیف تر کرده است .

نحوه راه اندازی تشک بادی روی آب TRC

برای راه اندازی تشک بادی روی آب TRC نیز می توانید از پمپ های باد استفاده کنید تا روند راه اندازی سریع تر شود . لازم به ذکر است که به واسطه ساختار فومی این تشک ، مخزن باد شونده آن نسبت به سایر تشک ها کوچک تر بوده و حتی بدون نیاز به پمپ ها به خصوص پمپ های برقی قوی می توانید به سرعت محصول را راه اندازی و استفاده کنید .

مراقبت ها و نگهداری از تشک بادی روی آب TRC

با توجه به داشتن رویه فومی در تشک بادی روی آب TRC موجب شده است تا این محصول برخلاف سایر تشک های بادی روی آب معمولی دوام و استحکام بیشتری را در برابر فشار و یا ضربه داشته باشند ، همچنین ساییدگی و برخورد اجسام تیز ممکن است سخت تر به تشک آسیب برساند ، بنابراین می توان طول عمر بالاتری را برای محصول متصور بود . از سوی دیگر در کنار تشک ، برچسب تعمیرات قرار داده شده است تا در صورت لزوم بتوانید آسیب های وارده را تعمیر کنید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...