تشک بادی روی اب با طرح شکلات

intex 5871

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب با طرح شکلات یکی از منحصر به فرد ترین نمونه تشک های بادی رو اب بوده که برای تفریحات ابی بزرگسالان در سال جدید میلادی طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بر روی ان خطوط افقی نقش وجود دارد. این خطوط افقی با ایجاد سطحی مواج از تعریق بدن مصرف کنندگان جلوگیری خواهد کرد.  در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود برای استراحتی اسان نیز تعبیه شده است. برای طراحی بدنه این محصول از نمای ظاهری یک شکلات زیبا و رنگارنگ استفاده شده که توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در دو سمت بدنه این محصول دو عدد دستگیره پلاستیکی طراحی شده تا افراد با استفاده از ان بتوانند تعادل بدن خود را حفظ نمایند. برای تولید بدنه این محصول از باکیفیت ترین نوع وینیل با ساختاری بادوام استفاده می شود. شما می توانید از این محصول در تمامی اب های ارام در فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده کنید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمت و کیفتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع تفریحی
 طول 180 سانتي متر
 عرض 89 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت لایه ها 0.28 میلی متر
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1.5 کیلوگرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین بالای 15 سال
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی اب با طرح شکلات

تشک بادی روی اب با طرح شکلات از جمله متفاوت ترین نمونه تولید شده برای تفریحات ابی توسط شرکت بزرگ اینتکس بوده که در سال جدید میلادی طراحی و به بازار های جهانی معرفی می شود. این محصول از طول عمر بالایی برخوردار بوده و ساختار بدنه ای شاد و نواورانه دارد. به همین دلیل توانسته در میان علاقمندان به تفریحات ابی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب می خواهیم با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول استثنایی و تجربه یک خرید مطمئن توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

این گروه از محصولات در میان مردم با استقابل خوبی مواجه شده به همین دلیل تنوع در این بین تولیدات موجود بسیار بالا است. به همین دلیل برای طراحی بدنه محصول جدید نیاز به ساختاری شاد و متفاوت وجود دارد. از سوی دیگر اساس کار این گروه از محصولات شناور باقی نگه داشتن افارد با ایمنی کامل بر روی سطح اب است. شرکت اینتکس با توجه به این موارد توانسته تشک بادی روی اب با طرح شکلات را تولید کنید. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده در طراحی بدنه ان از رنگ های بسیار شادی ماندد صورتی و سبز و ابی استفاده می شود. ارگونومی ساخت بدنه این محصول بر گرفته از یک شکلات زیبا بوده که بخش تشک ان در میانه محصول قرار دارد. در دو سمت این تشک بادی دو عدد دستگیره پلاستیکی تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان تعادل خود را بر روی سطح اب حفظ کنند. این محصول دارای دو عدد بالش بادی سرخود در دو سمت خود بوده تا افراد به راحتی بتوانند در زوایه دلخواه به استراحت بپردازیند. رویه این محصول ساختاری مواج داشته تا از تعریق مصرف کنندگان جلوگیری شود. زیرا این ساختار امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول را ایجاد می کند. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده تمامی افراد بالاتر از 15 سال توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. شرکت اینتکس برای ارائه محصولی با طول عمر حداکثری بدنه این محصول را از مرغوب ترین نوع وینیل با ساختار بادوام و نرم تولید می کند. کف این محصول تولید شده از نوع وینیل دولایه است. زیرا این بخش همواره با سطح اب در تماس بوده و تمامی وزن وارده به محصول را تحمل خواهد کرد. شما می توانید با خیالی اسوده از این محصول در اب های ارام و تمامی فضاهای باز و یا سرپوشیده استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول از وزن بدنه 1.5 کیلوگرمی برخوردار بوده که ان را تبدیل به یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر می کند. این کالا منحصر به فرد با ارگونومس ساخت بدنه مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 180 سانتی متر با عرضی معادل 89 سانتی متر است. ارتفاع 7 سانتی متری این محصول موجب حفظ تعادل ان بر روی سطح اب می شود. این محصول با ساختاری استاندارد قادر است وزنی بالغ بر 80 کیلوگرم را به راحتی تحمل نماید.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

ابتدا نیاز بوده محصول را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای صافی باز کنید. سپس از طریق دریچه باد تعبیه شده بر روی بدنه و یک پمپ باد مخصوص لوازم بادی اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای حفاظت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه و یا وارد کردن وزنی بیش از وزن قابل تحمل به ساختار محصول جدا بپرهیزید. با توجه به خدمات پس از فروش در نظرگرفته شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی این محصول دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر می باشد.

جمع بندی

تشک بادی روی اب با طرح شکلات محصولی فانتزی و زیبا برای افراد بالاتر از 15 سال بوده که طول عمری بالا دارد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این کالا متفاوت ر خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...