تشک بادی روی اب با طرح عینک افتابی

intex 9870

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
650,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب با طرح عینک افتابی یکی از محصولات منحصر به فرد شرکت بزرگ اینتکس بوده که برای تفریحات ابی تمام رده های سنی در سال جدید طراحی و روانه بازار شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده که بر روی سطح بالایی ان خطوط افقی وجود دارد. این خطوط با ایجاد امکان گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق افراد در زمان استفاده اجتناب می کنند. در بخش بالایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان استراحت اسانی را تجربه کنند. برای تولید بدنه این محصول از باکیفیت ترین نوع وینیل با ساختاری نرم و بادوام استفاده می شود. به همین دلیل می توانید از این محصول در فضاهای باز و یا سرپوشیده با خیالی اسوده استفاده نمایید. طراحی بدنه این محصول بر گرفته از یک عینک افتابی زیبا با ساختاری مدرن بوده به همین دلیل محصول در زمان کوتاهی توانسته به محبوبیت بالایی دست یابد. این محصول از امکان حمل و نصبی اسان و وزنی کم برخوردار بوده به همین دلیل قابل استفاده در زمان سفر نیز می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 191 سانتي متر
 عرض 76 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه وینیل
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری وینیل
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1110 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی اب با طرح عینک افتابی

تشک بادی روی آب با طرح عینک افتابی یکی از متفاوت ترین نمونه های تجهزیات تفریحات ابی بوده که برای استفاده تمام سنین در سال جدید میلادی توسط شرکت مشهور اینتکس طراحی و روانه بازار شده است. این محصول از طول عمر بالایی برخوردار بوده و ساختاری بدنه ای منحصر به فرد دارد. به همین دلیل توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی ان در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید یک تشک بادی روی آب بر اساس علایق خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باشید.

طراحی و ارگونومی ساخت

اساس کار این گروه از لوازم تفریحات آبی شناور باقی نگه داشتن افراد بر روی سطح آب با حفظ ایمنی کامل می باشد. از سوی دیگر با توجه به استقبال گسترده مردم از این گروه محصولات و عدم تمایل به خرید محصولات با طراحی بدنه کلیشه در این زمینه نیاز به محصولاتی با طراحی شاد و نواورانه وجود دارد. شرکت اینتکس با اتکا با این موارد اساسی توانسته تشک بادی روی اب با طرح عینک افتابی را به بازار های جهانی معرفی کند. این محصول دارای ارگونومی ساخت بدنه ای مستطیل شکل بوده و از طراحی مدرن و منحصر به فرد برخوردار است. در طراحی بدنه این محصول می توانید طیف رنگ های بژ و سفید و صورتی و نارنجی را مشاهده نمایید. نمای ظاهری این محصول برگرفته از یک عینک افتابی بوده به همین دلیل با استقبال خوبی مواجه شده است. بر روی بدنه محصول خطوط افقی وجود داشته که موجب می شود سطح محصول مواج شود. این ساختار با امکان ایجاد گردش ازادانه هوا بین بدن فرد و رویه محصول از تعریق بدن اجتناب می کند. در بخش ابتدایی این محصول یک بالش بادی سرخود تعبیه شده تا افراد با استفاده از ان استراحت اسانی را تجربه کنند. این محصول با ساختاری استاندارد برای استفاده تمام رده های سنی توصیه می شود.

جنس بدنه

افراد در زمان خرید همواره به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. با توجه به ارتباط مستقیم کیفیت جنس بدنه با طول عمر ان شرکت اینتکس بدنه این محصول را از نوع وینیل با دوام بسیار بالا که ساختاری انعطاف پذیر داشته تولید می کند. کف این محصول با توجه به تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل تمامی وزن وارده از نوع وینیل دولایه است. شما می توانید از این محصول در فضای باز و تمامی شرایط اب و هوایی استفاده نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول با توجه به وزن بدنه 1.1 کیلوگرمی و امکان حمل اسان یک گزینه ایده ال برای استفاده در زمان سفر به شمار می رود. ارگونومی ساخت بدنه مستطیل شکل محصول شامل طولی برابر 191 سانتی متر با عرضی معادل 76 سانتی متر می باشد. ارتفاع 7 سانتی متری این محصول از غوطه ور شدن ان در داخل آب جلوگیری می کند.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

برای استفاده از این محصول ابتدا ان را از بسته بندی خارج کرده و در یک فضای مسطح باز کنید. سپس با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی و دریچه های تعبیه شده بر روی بدنه اقدام به راه اندازی ان نمایید. برای مراقبت از این محصول از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول بپرهیزید. همچنین از وارد کردن وزنی بیش از 80 کیلوگرم به این تشک بادی روی اب جدا خودداری نمایید. با توجه به خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی محصولات بادی در صورت بروز هرگونه اسیب می توانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به دفتر نمایندگی ارسال کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب با طرح عینک افتابی محصولی استاندارد با طراحی بدنه منحصر به فرد بوده که برای استفاده در اب های آرام طراحی و تولید می شود. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...