تشک بادی روی اب خانوادگی اینتکس

intex 56841

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب خانوادگی اینتکس یک محصول جدی با ساختاری متفاوت بوده که مخصوص اب های ارام مانند استخر های بزرگ و یا معمولی طراحی شده و با قیمتی مناسب و کیفیتی بالا به بازار عرضه شده است. این محصول در واقع دارای ارگونومی ساختی مستطیل شکل و فرش مانند داشته سطحی مواج دارد. این سطح کامل پوشیده نبوده که میانه شیار های ان فضایی خالی وجود دارد. به همین دلیل با قرار گرفتن بر روی اب می توانید از تماس با اب نهایت لذت را ببرید. این محصول با بدنه ای جنس پی وی سی مات ساخته شده که از طول عمر بالایی برخوردار بوده و برای استفاده در تمامی شرایط جوی ایده ال می باشد. زیرا قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید و یا تماس با دماهای مختلف اب اسیبی به بافت ان وارد نخواهد کرد. این محصول باتوجه به ابعاد بسیار بزرگ و توان تحمل وزن بالا قابلیت بهره برداری توسط خانواده ها را داشته که یک ویژگی مثبت برای این کالا به شمار می رود. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری نمایید.

 نوع مستطیلی
 طول 290 سانتی متر
 عرض 218 سانتی متر
 ارتفاع 12.7 سانتی متر
 تحمل وزن 250 کیلوگرم
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپندارد
نوع پمپندارد
 وزن 8.5 کیلوگرم
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی اب خانوادگی اینتکس یک محصول جذاب و ایده ال برای تفریحات ابی دسته جمعی بوده که برای استفاده در استخر های بزرگ و یا معمولی و همچنین اب های ارام طراحی شده که با بالاترین سطح مرغوبیت ساختار بدنه به بازار های جهانی عرضه شده است. این محصول مستطیل شکل با توجه به وزن کم و توان تحمل وزن بسیار بالای خود توانسته در زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی دست یابد. به دلیل استحکام و دوام بالای بدنه محصول شما می توانید در سفر و فضاهای باز نیز ان را همراه داشته باشید. در این قسمت می خواهیم با نقد و بررسی کامل ساختار محصول به معرفی درستی از ان بپردازیم. پس برای تجربه متفاوت خرید تشک بادی روی اب توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت بدنه هر محصول از جمله بخش هایی بوده که موجب تمایز محصولات گوناگون از یکدیگر خواهد شد. این محصول نیز ساختاریجالب داشته که شادی و هیجان شما را برای یک تفریح ابی دسته جمعی مهیا می سازد. ساختار دز نظر گرفته شده برای این کالا خاص مستطیل شکل بوده سطح رویه ان از نوع مواج انتخاب می شود. این سطح مواج موحب گردش ازادانه هوا در بین بدن شخص مصرف کننده و رویه محصول شده و از تعریق شخص جلوگیری خواهد کرد. از جمله نکات منحصر به فرد این تشک بادی می توانید به ابعاد بزرگ ان اشاره کرد که به راحتی قادر بوده بر روی سطح اب تعادل خود را حفظ نماید. این محصول بدنه ای با مدا در هم تنیده و بافت دارد. این نوع طراحی موجب می شود شخص در زمان استفاده بدون غوطه ور شدن در سطح اب کاملا بر روی اب شناور مانده ولی اب به بدن شخص تماس پیدا کند. زیرا رویه بافت این محصول کاملا یکنواخت نبوده و سراسر از فضاهای خالی تشکیل می شود.

جنس بدنه

تمامی افراد در مقابل پرداخت هزینه انتظار دریافت یک محصول با طول عمر بالا و کیفیتی مناسب دارند. این محصول در بخش تولید کف از جنس پی وی سی دولایه بهرمند شده است. بخش کف به دلیل تحمل فشار تمام نقاط و تماس مستقیم و مستمر با دماهای مختلف اب از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. در بخش دیواره ها و رویه محصول از جنس پی وی سی شفاف استفاده شده که شما شاهد طول عمر بالایی از ان باشید.این محصول در برابر تماس مستقیم با دماهای مختلف اب و تغییرات شرایط جوی اب و هوایی مقاوم است. به همین دلیل امکان استفاده در فضای باز را دارد. توجه داشته باشید تماس مستقیم بدنه محصول با نور خورشید تاثیری بر کیفیت ان ندارد. توجه داشته باشید جنس بدنه در نظر گرفته برای این محصول امکانی ایجاد می کند تا در صورت بروز اسیب بتوانید اقدام به ترمیم ان نمایید.

ابعاد و وزن

این محصول دارای ساختاری مستطیل شکل بوده که طول ان در حدود 290 سانتی متر و عرض ان برابر 218 سانتی متر است. این ابعاد برای استفاده همزمان دو نفره کاملا ایده ال می باشد. ارتفاع 12.7 سانتی متری محصول در صورت استفاده از غوطه ور شدن محصول در سطح اب جلوگیری کرده و کاملا شناور باقی می ماند. از جمله قابلیت های محصول امکان حمل اسان ان بوده که با توجه به وزن بدنه 8.5 کیلوگرمی ان به سهولت صورت می پذیرد. اما توجه کنید این وزن بدنه کم تاثیری بر کیفیت بالای محصول نداشته و این کالا به راحتی قالیت تحمل وزنی بالغ بر 250 کیلوگرم را دارد.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول نیز مانند سایر محصولات مشابه برای راه اندازی تنها نیاز دارد تا ابتدا از بسته بندی خود خارج شده و در فضای مسطحی پهن شود. بر روی بدنه محصول یک دریچه باد استاندارد باد تعبیه شده که شما می توانید در زمانی کمتر از 3 دقیقه و با استفاده از یک پمپ باد استاندارد مخصوص لوازم بادی محصول را راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول ار فرو کردن اجسام توک تیز به ساختار ان خودداری کنید. این محصول توان تحمل وزن مجازی داشته که لازم بوده  وزنی بیش از این توان را به ساختار ان وارد نسازید. این محصول مخصوص اب های ارام طراحی شده پس از استفاده ان در دریا اجتناب کنید. برای رفاه حال شما نمایندگی مرکزی اینتکس برای این محصول خدمات پس از فروشی در نظر گرفته تا در صورت بروز اسیب جدی بتوانید محصول را برای تعمیرات تخصصی به این دفتر ارسال کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب خانوادگی اینتکس محصولی برای استفاده خانواده ها بوده که رنگ ابی و ظاهری شاد دارد. این محصول با وزن بدنه کم و طول عمر بالا از طریق نمایندگی اینتکس به بازار عرضه می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...