تشک بادی روی اب خاکستری اینتکس

intex 59726

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
199,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب خاکستری اینتکس محصولی است که طراحی فوق العاده ای داشته و مناسب برای استفاده تمام سنین می باشد. این محصول به صورت مستطیلی شکل طراحی و تولید شده و فوق العاده نرم و لطیف می باشد. این محصول همان طور که از اسمش پیداست دارای رنگ خاکستری بوده و لایه رویه ان به صورت شفاف تولید شده است که فوق العاده زیبا و چشم نواز است. علاوه بر این ها این محصول ساخته شده از نوع وینیل می باشد که بسیار مقاوم بوده و در صورت وارد نکردن اشیا نوک تیز به داخل ان نت سالیان سال می توانید از ان استفاده نموده و لذت ببرید. در کنار این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید از ان استفاه نموده و اقدام به ترمیم ان کنید. هم چنین این محصول دارای دو عدد دریچه باد بوده که باد کردن و راه اندازی این محصول از طریق ان صورت می گیرد. این محصول فوق العاده زیبا را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نموده و در اسرع وقت ان را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 89 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1.13 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی فوق العاده
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی اب خاکستری اینتکس

تشک بادی روی اب خاکستری اینتکس را به جرات می توان از محصولات فوق العاده شرکت اینتکس دانست که مناسب برای استفاده بر روی اب های ارام می باشد. این محصول کیفیت فوق العاده ای داشته و از رنگ بندی و خصوصیات خوبی بهره می برد. در ادامه این پست قصد داریم به بررسی کامل این محصول پرداخته و ان را مورد نقد و بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی شکل می باشد و از این بابت تقریبا شبیه به اکثر شناور های موجود در بازار می باشد. در ارتباط با طراحی این محصول باید عنوان کرد که بدنه اصلی این محصول دارای شیارهایی می باشد که این شیارها این شناور را به چهار قسمت مساوی تقسیم کرده اند. هر چه از پایین به سمت بالا میرویم این محصول پهن تر می شود و می توانید قسمت بالایی بدن خود را با خیال راحت بر روی ان قرار دهید. هم چنین در دو سمت بالای این محصول دو عدد دستگیره مشکی رنگ طراحی و تولید شده است که می توانید از ان ها در حمل و نقل این محصول هم کمک بگیرید و به سادگی ان را جا به جا کنید. هم چنین در هنگام نشستن بر روی ان به سادگی ان را در دست گرفته و امنیت خود را دو برابر کنید. علاوه بر این ها بخش بالایی این محصول هم دارای بالش بادی سر خود می باشد که می توانید از ان هم استفاده کنید که جزو خصوصیات خوب این کالا به شمار می رود.

جنس بدنه

در ابتدا باید عنوان کرد که محصولات بادی تولید شده توسط شرکت اینتکس دارای بدنه ای مقاوم و قوی می باشند که این عامل یکی از مواردی است که به راحتی می توانید به محصولات تولید شده توسط این شرکت اطمینان کنید. در ارتباط با این محصول هم باید اشاره کرد که رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC بوده و هم چنین بخش های کناری این شناور هم از همان نوع PVC است. هم چنین کف این محصول نیز از نوع PVC دو لایه بادی می باشد که بسیار مستحکم و در عین حالنرم و لطیف می باشد.

ابعاد و وزن

این شناور تنها 1.13 کیلو گرم وزن دارد که به سادگی می توانید ان را حمل و نقل کرده و از ان استفاده کنید. هم چنین طول این شناور 188 سانتی متر و عرض ان نیز 89 سانتی متر می باشد. علاوه بر این ها این محصول می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که وزن معقول و استانداردی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در کنار این محصول پمپ باد دیده نمی شود به همین دلیل باید به صورت جدا گانه پمپ باد دستی ای برقی تهیه کنید تا بتوانید این محصول را راه اندازی کنید. پس از تهیه پمپ باد و خارج کردن این شناور از داخل بسته بندی به سادگی می توانید ان را از طریق محفظه های باد موجود بر روی این کالا باد کنید. این کار چند دقیقه بیشتر زمان نمی برد. پس از باد کردن این محصول هم باید محفظه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین باید به اندازه کافی این محصول را باد کنید و بیش از اندازه ان را پر نکنید چون این کار باعث افت کیفیت و بالا بردن احتمال اسیب این محصول می شود. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید از ضربه زدن به بخش های مختلف این محصول خودداری نموده و از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول خودداری کنید. هم چنین باید اشیا نوک تیز و وسایلی که امکان اسیب رساندن به این محصول را دارند را از کنار ان دور کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب خاکستری اینتکس محصولی با کیفیت و جذاب می باشد که مناسب برای تمام سنین بوده و بدنه ای فوق العاده مقاوم دارد. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم به راحتی قابل حمل و جا به جایی می باشد. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...