تشک بادی روی اب دو رنگ اینتکس

intex 58836

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,390,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب دو رنگ اینتکس محصولی متفاوت و خاص ساخت شرکت اینتکس می باشد که از جدید ترین تولیدات این کارخانه به حساب می اید. این محصول به دلیل طراحی ساده و شکیلی که دارد به راحتی در بین مردم جای خود را باز کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات موجود در بازار تبدیل شده است. این شناور قادر است تا 80 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که مقدار قابل توحهی بوده و تمام سنین می توانند از ان استفاده کنند. هم چنین این محصول در چهار رنگ قرمز ، ابی ، سبز و نارنجی در بازار موجود می باشد که دور تا دور این محصول از همین رنگ ها تولید شده و مرکز ان نیز به صورت ساده و یکدست مشکی می باشد که باعث شده تا محصولی چشم نواز را شاهد باشیم. هم چنین این کالا ساخته شده از نوع PVC می باشد که ضخامت و استحکام بالایی داشته و به سادگی اسیب نمی بیند. در کنار این موارد باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل داشتن وزن کم و ابعاد مناسب به سادگی می توانید این محصول را با خود حمل و جا به جا کرده و در استخر ، اب های ارام و یا دیگر نقاط به راحتی از ان استفاده کنید. این محصول فوق العاده را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس در ایران با قیمت مناسب خریداری نمایید.

نوع مستطیلی
 طول 178 سانتي متر
 عرض 94 سانتي متر
 تحمل وزن 80 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC
 ضخامت وینیل 0.28
 جنس بخش کناری PVC
 پمپ خیر
 نوع پمپ-
 وزن 1110 گرم
 شرکت سازنده اینتکس
 ساير ويژگي ها مناسب سنین مختلف
 دارای بالش سرخود
 دارای نشیمنگاه مواج
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

تشک بادی روی اب دو رنگ اینتکس

تشک بادی روی اب دو رنگ اینتکس از سری محصولات تازه تولید شرکت اینتکس می باشد که طراحی فوق العاده ای دارد. این محصول بدنه ای کاملا مقاوم داشته و مناسب برای استفاده تمام سنین است. نوع رنگ بندی و هم چنین دارا بودن بالش بادی سر خود از مزایای خوب این شناور به حساب می اید. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی تخصصی این کالا پرداخته و نقاط ضعف و وقت ان را مورد بررسی قرار دهیم پس تا انتها با ما همراه باشید.....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا باید عنوان کرد که این شناور ارگونومی هلالی شکل دارد و شاید می توان ان را مستطیلی هم نامید. البته لبه های این محصول به صورت گرد طراحی شده اند که این عامل در هر چه زیباتر شدن ان کمک شایانی کرده است. در همین ارتباط باید عنوان کرد که دور تا دور این محصول از دو رنگ ساده و یکدست آبی و سبز طراحی شده است. لایه داخلی این کالا نیز و کف ان هم به صورت تمام مشکی رنگ طراحی و تولید شده است که این دو رنگ بودن باعث شده تا بسیار به چشم اید. در قسمت بالایی این محصول نیز قسمتی برامده طراحی شده است که از ان به عنوان بالش بادی سرخود یاد می شود. شما در هنگام دراز کشیدن بر روی این محصول به سادگی می توانید سر و گردن خود را بر روی ان قرار داده و به استراحت بپردازید. تمامی این موارد کیفیت فوق العاده طراحی این محصول را نمایان می سازد.

جنس بدنه

در انتخاب یک محصول بادی باید به جنس ان توجه ویژه ای نمود. در همین ارتباط باید عنوان کرد که بدنه این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد که بسیار مقاوم است. هم چنین بخش های کناری ان هم ساخته شده از همان جنس PVC است. هم چنین ضخامت لایه های این محصول هر کدام 0.28 میلی متر است که نشان از ضخیم بودن این کالا دارد.

ابعاد و وزن

طول این شناور 178 سانتی متر و عرض ان نیز 94 سانتی متر است. این ابعاد به گونه ای طراحی شده که یک نفر به صورت کامل می تواند از ان استفاده کند. هم چنین این محصول می تواند تا 80 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که وزن استاندارد و معقولی است. از دیگر نکات مهم در ارتباط با این محصول وزن ان است که تنها 1110 گرم است که وزن بسیار کمی است.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی یک محصول بادی کاری فوق العاده اسان است. در ابتدا کافی است که این شناور را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی یا وسیله ای که بتواند باد را با فشار خارج کند به سادگی و از طریق دریچه های باد تعبیه شده بر روی این محصول اقدام به باد کردن ان کنید. این کار در مدت زمان کوتاهی انجام می گیرد. برای مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن به بخش های مختلف ان خودداری کنید. هم چنین اشیا نوک تیز مانند قیچی و چاقو را از کنار ان دور کنید تا دچار سوراخ شدن یا پارگی نشود. هم چنین از جامپینگ و پریدن بر روی بخش های مختلف این محصول خودداری نمایید. با رعایت این نکات می توانید از این محصول سالیان سال استفاده کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب دو رنگ اینتکس محصولی فوق العاده زیبا و با کیفیت می باشد که بسیار جذاب تولید شده و دارای بالش بادی سر خود می باشد. از این محصول تمام سنین می توانند به سادگی استفاده کنند. هم چنین در کار این کالا برچسب تعمیرات و دفترچه راهنما هم قرار گرفته است. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...