تشک بادی روی اب سه طرح اینتکس

intex 59711

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
210,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب سه طرح اینتکس را می توان از جدید ترین محصولات این شرکت دانست که طراحی فوق العاده شکیل و زیبایی دارد. ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی بوده و به گونه ای طراحی شده که به سادگی می توانید بر روی ان خوابیده از تفریح ابی خود لذت ببرید. در بالاترین بخش هر تشک نیز بالش بادی سر خود ان قرار گرفته است که در هنگام خوابیدن بر روی ان احساس نرمی و لطافت را به شما هدیه می دهد. طرح روی این محصول به گونه ای است که قدرت انتخاب را برای شما بیشتر کرده است. شاید یکی از زیبا ترین مدل های این محصول به طرح ستاره ای این تشک تعلق می گیرد که زمینه ای ابی رنگ داشته و بر روی ان ستاره هایی در ابعاد مختلف و همین طور رنگ های زرد ، ابی ، نارنجی و سفید طراحی شده است. دو طرح دیگر این محصول نیز برگرفته از خطوط رنگی می باشد که در مدل های مختلف و رنگ های شاد طراحی و تولیدشده است. هم چنین این محصول وزن مناسبی داشته و می توانید به سادگی از ان استفاده نمایید. هم اکنون این محصول فوق العاده را می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 183 سانتی متر
 عرض 69 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 0.6 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای 3 طرح متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی اب سه طرح اینتکس

تشک بادی روی اب سه طرح اینتکس از محصولاتی است که به دلیل داشتن طرح فوق العاده زیبا بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این محصول در سه طرح جذاب طراحی شده که نیاز شما مشتریان عزیز را برطرف کرده است. در ارتباط با این محصول در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی کامل این تشک بادی روی اب بپردازیم پس ما را تا انتها دنبال کنید........

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدا بادی عنوان نمود که این تشک روی اب ارگونومی ساخت مستطیلی شکلی دارد که از این بابت تقریبا شبیه به اکثر محصولات موجود در بازار است. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این محصول در سه مدل مختلف طراحی شده است. یکی از این طرح ها طرح ستاره است که در ابعاد مختلف و رنگ های شادی همچون ابی ، زرد ، نارنجی ، سفید و ... نقش بسته است. طرح دیگر این محصول خطوط موازی و مختلفی است که ان هم رنگ های شاد و جذابی دارد. طرح سوم نیز متشکل از اشکال دایره ای شکلی است که ان هم همان رنگ های شاد را بر روی خود می بیند. در ارتباط با طراحی این محصول هم باید عنوان نمود که شیارهایی بر روی هر سه مدل قرار گرفته است که باعث شده تا نرمی و لطافت خاصی را به این محصول ببخشد. هم چنین این محصول دارای بالش بادی سرخود نیز می باشد که در هنگام استراحت بر روی ان می توان به طور کامل سر و گردن خود را بر روی ان قرار دهید. تمام این موارد نشان از طراحی و ایده جذاب این شرکت می باشد.

جنس بدنه

در ابتدا باید عنوان نمود که رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد که فوق العاده مقاوم بوده و به راحتی دچار اسیب نخواهد شد. هم چنین بخش های کناری این محصول هم به تبعیت از بدنه و رویه این محصول ساخته شده از نوع PVC است. در ارتباط با کف این محصول نیز باید عنوان نمود که این تشک روی اب کفی از جنس PVC دو لایه بادی دارد که مقاومت بالایی داشته و در عین حال فوق العاده نرم و با دوام است.

ابعاد و وزن

یکی از مواردی که در خرید مشتری تاثیر بسیار زیادی دارد ابعاد این محصول است. این محصول دارای طول 183 سانتی متر و هم چنین عرض 69 سانتی متر است. هم چنین این کالا می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند که وزن بسیار معقول و بالایی است. در ارتباط با وزن خود محصول نیز باید به این نکته اشاره کرد که تنها 600 گرم وزن دارد که بسیار سبک بوده و به راحتی می توانید این کالا را با خود حمل و نقل کنید.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

در ارتباط با راه اندازی این محصول باید عنوان کرد که این کالا را به سادگی و در عرض چند دقیقه می توانید باد کنید. در ابتدا باید این محصول را از داخل بسته بندی خارج کرده و ان را بر روی زمین قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی و از طریق دریچه های باد موجود بر روی این محصول اقدام به باد کردن این کالا کنید. این عمل در کمتر از چند دقیقه انجام می شود. هم چنین باید پس از باد کردن این کالا به سادگی دریچه های باد را ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. هم چنین باید این کالا را بیش از اندازه باد نکنید که از تحمل وزن ان کاسته شده و هم چنین امکان اسیب دیدن این کالا را افزایش می دهد. هم چنین برای مراقبت از این محصول باید از پریدن بر روی ان خودداری کرده و هم چنین از ضربه زدن و فرو کردن اشیا نوک تیز به داخل این محصول بپرهیزید. هم چنین در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب سه طرح اینتکس یک محصول بی نظیر می باشد که دارای دفترچه راهنما بوده و می توانید به سادگی اموزش های لازم را از داخل ان فرا بگیرید. این کالا مناسب برای تمام سنین بوده و در سه طرح جذاب طراحی و تولید شده است. هم اکنون می توانید این محصول فوق العاده را از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...