تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی

BESTWAY 43261

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
640,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب طرح پروانه بست وی یکی از شاهکار های شرکت بست وی در طراحی محصولات و تشک های روی اب می باشد که برای سنین بزرگسالان تولید و عرضه شده است. اگر نگاهی به ساختار این تشک روی اب بیندازید متوجه خواهید شد که این محصول با بهره گیری از طرح پروانه ساخته شده است که به زیباترین شکل ممکن اجزای ان به هم وصل شده اند. رنگ اصلی این محصول سفید می باشد که هر یک از باله ها دارای رنگ های شاد و گوناگونی است که قطعا در روحیه شما بسیار اثرگذار می باشد. این رنگ های شاد نیز خود به گونه ای طراحی شده اند که انگار بر روی ان ها اکلیل وجود دارد. بخش مرکزی این محصول هم خود دارای سطح مواجی می باشد که نرمی و راحتی را به فرد استفاده کننده هدیه می دهد. هم چنین این محصول در دو طرف خود دارای دو عدد دستگیره حمل و نقل هم می باشد که از این دستگیره ها در جهت حفظ ایمنی خود در هنگام استفاده از این محصول هم می توانید استفاده نمایید. تمامی این موارد در کنار بدنه فوق العاده ضخیم و مقاوم این محصول ازمهم ترین مزایای این محصول به شمار می رود که می توانید هم اکنون ان را از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

 نوع تفریحی 
 طول 294 سانتي متر
 عرض 193 سانتي متر
 تحمل وزن 150 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 3 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی از سری تشک های بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی برند بست وی می باشد که برخلاف سایر تشک های بادی روی آب قادر به تحمل وزن بسیار بالاتری می باشد . این تحمل وزن بالا در تشک بادی و مساحت بالای آن به شما اجازه خواهد داد تا حتی به صورت دونفره از تشک بادی روی آب استفاده کنید . از سوی دیگر افرادی که وزن بالایی دارند نیز می توانند به صورت تکنفره از تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی استفاده کنند .

این محصولات همانطور که از نامش پیداست با شناوری خوبی که بر روی اب دارد می تواند بستر هایی برای دراز کشیدن و ریلکس کردن بر روی آب را فراهم کرده تا اینچنین بتوانید لحظات خوبی را در تفریحات آبی خود داشته باشید . در ادامه مطلب بیش از پیش شمارا با این محصولات پر فروش و محبوب آشنا خواهیم کرد تا بتوانید با کسب اطلاعات کامل نسبت به ساخت و طراحی ، جنس محصول و ... تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی را خریداری کنید .

طراحی و ساخت تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی

بست وی طراحی و ساخت تشک بادی روی آب فوق را برگرفته از پروانه ساخته است که می توان گفت یکی از طراحی های بسیار موفق شرکت بست وی بوده است ، چرا که این طراحی سبب شه است تا مساحت و پهنای تشک بادی روی اب بیشتر شده و اینچنین تعادل آن بر روی آب بسیار بیشتر شود . عمدتا تشک های بادی روی آب مناسب برای آب های کم عمق و ساکن هستند ، اما تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی به دلیل طراحی عریض خود بهتر از سایر تشک های بادی روی اب می تواند تعادل خود را حفظ کند .

بال های پروانه تاثیر بسزایی را برای حفظ تعادل تشک بادی داشته است . استفاده از طراحی رنگی در ساخت محصول فوق سبب خوشرنگ شدن و جذابیت بیشتر تشک بادی روی آب شده است تا اینچنین فضای اطراف نیز بسیار زیبا و دلنشین تر شود . طراحی رویه تشک همچنین نسبتا اکلیلی بوده که در صورت برخورد نور خورشید با آن می تواند سطح درخشان و زیبایی را ایجاد کند .

بست وی برای اینکه سطح تشک بادی روی آب نرم و انعطاف پذیر شود ، از طراحی رویه مواج استفاده کرده است ، چرا که این طراحی سبب فرم پذیری بسیار خوب تشک بادی و جلوگیری از فشار وارده به اندام ها شده است ، اینچنین نیز می توانید زمان زیادی را به استراحت کردن بپردازید . تکنولوژی رویه مواج می تواند گردش خود را بهبود بخشیده و از سر خوردن شما نیز از روی تشک زمانی که سطح تشک خیس و لغزنده شده است بکاهد .

جنس تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی

تولیدات محصولات بادی به ویژه محصولات بادی که در تماس با انسان است بسیار مهم و حائز اهمیت است ، به همین دلیل بست وی برای ساخت تشک های بادی روی آب خود از پلاستیک طبیعی منعطف استفاده کرده است که کاملا متفاوت از پلاستیک و مواد لاستیکی است که برای ساخت ابزار آلات و سایر وسیله ها استفاده می شود .

این جنس عمدتا با نام های پی وی سی و وینیل شناخته می شوند که هیچ حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نکرده و کاملا سازگاری با محیط زیست دارد . پی وی سی استفاده شده برای ساخت تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی از نوع طرح چرم می باشد که رویه ای تقریبا لطیف تری دارد و این ویژگی از لغزندگی بیشتر سطح تشک کاسته است .

ضخامت لایه های استفاده شده در این محصول بالا بوده و دوام بسیار خوبی را به محصول بخشیده است . توجه داشته باشید که پی وی سی رنگبندی های مختلف از جمله رنگ شفاف دارد که کیفیت آن تنها به ضخامت لایه ها بستگی دارد ، لذا بی رنگ بودن بدنه یا رنگی بودن بدنه نشان از کیفیت بدنه ندارد .

راه اندازی سریع تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی

برای راه اندازی سریع تشک بادی روی اب طرح پروانه بست وی می توانید از پمپ های باد استفاده کنید . عمده پمپ هایی که برای محصولات بادی ساخته شده اند می توان به پمپ های باد دستی ، پدالی ، برقی ، شارژی و فندکی اشاره کرد که غیر از مدل برقی سایر مدل ها را می توانید در سفر ها استفاده کنید . لذا در مدل فندکی نیز نیاز به جافندکی خودرو می باشد تا اینچنین بتوانید از پمپ باد فندکی استفاده کنید .

اما بهترین نوع پمپ برای محصولات بادی پمپ باد دستی می باشد . برای اینکه سریع تر بتوانید تشک بادی روی آب را راه اندازی کنید بهتر است به خوبی بخش های تا شده و مچاله شده تشک را پس از خارج کردن از کارتن باز کرده و تشک را به صورت کامل بر روی زمین پهن کنید . پس از راه اندازی حتما از بسته شدن محکم دریچه اطمینان حاصل فرمایید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...