تشک بادی روی اب مواج بالش دار

intex 58890

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب مواج بالش دار نمونه ای از جدید ترین طراحی های صورت گرفته از شرکت اینتکس می باشد که فوق العاده شکیل می باشد. از موارد مهمی که می توان در ارتباط با این محصول عنوان نمود نوع رنگ بندی این محصول است. این تشک روی اب سه رنگ اصلی دارد که هر یک دارای یک طیف رنگی مشخص شده می باشد. برای مثال رنگ سبز این محصول دارای بالش بادی سبز بوده و لایه میانی ان فسفری و انتهای ان نیز زرد رنگ می باشد. هم چنین رنگ دوم ان متشکل از قرمز ، صورتی و بنفش بوده و سومین نوع ان نیز از سه رنگ ابی با درصد تیره و روشنی مختلف می باشد. علاوه بر این ها بالش بادی این محصول به گونه ای طراحی شده که به صورت برامده بوده و کاملا مشخص می باشد. هم چنین شیارها و طراحی صورت گرفته بر روی بدنه اصلی این محصول برگرفته از طرح لیوان بوده که در فواصل یکسان و با اندازه های مشابه در کنار هم قرار گرفته اند. هم چنین این محصول دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم نمایید. این تشک بادی روی اب فوق العاده را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

نوع تفریحی
 طول 188 سانتی متر
 عرض 71 سانتی متر
 شرکت سازنده اینتکس
 تحمل وزن 90 کیلوگرم
 جنس رویه PVC 
 جنس بخش کناری PVC 
 جنس کف PVC دو لایه بادی
 پمپ -
نوع پمپ -
 وزن 1.35 کیلو گرم 
 سایر ویژگی ها مناسب تمام سنین
 دارای طراحی فوق العاده
سه رنگ متفاوت
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

 

تشک بادی روی اب مواج بالش دار

تشک بادی روی اب مواج بالش دار را باید به جرات در دسته زیبا ترین و با کیفیت ترین محصولات بادی موجود در دنیا دانست که طراحی شگفت انگیزی دارد. این محصول در رنگ های فوق العاده شاد و جذاب طراحی شده که چشم ها را به خود خیره کرده است. در همین ارتباط قصد داریم در این مطلب به بررسی کامل این محصول بپردازیم پس تا انتها با ما همراه باشید......

طراحی و ارگونومی ساخت

در ارتباط با طراحی و ارگونومی ساخت این محصول بیشترین مطلب را می توان به شما عزیزان  ارائه نمود. در ابتدا باید عنوان کرد که این کالا ارگونومی مستطیلی شکلی دارد که مناسب برای استفاده یک نفر بوده که به سادگی می تواند بر روی ان استراحت کرده و لذت یک تفریح ابی را با ان تجربه کند. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این محصول در سه رنگ محتلف طراحی شده است. اولین رنگ ان مجموعه سبز است که طیف ان به صورت سبز ، زرد و نارنجی می باشد که از بالا به پایین نقش بسته اند. رنگ دوم قرمز ، صورتی و بنفش می باشد. سومین محصول نیز ساخته شده از سه رنگ ابی است که از بالا به پایین کم رنگ تر می شود. در کنار این موارد باید به دارا بودن بالش بادی این محصول هم اشاره نمود که در بالا ترین قسمت ان وجود دارد و به صورت کاملا برامده و شیار دار بر روی این محصول نقش بسته است. هم چنین رویه این محصول نیز طرحی متشکل از ظاهر لیوان دارد که در ستون های سه تایی و در شش سطر بر روی این محصول قرار گرفته اند. تمام این موارد از زیبا بودن این محصول حکایت دارد.

جنس بدنه

اولین نکته ای که باید در  ارتباط با این محصول به ان اشاره کرد جنس رویه ان است. در همین ارتباط باید عنوان نمود که این محصول ساخته شده از نوع PVC می باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول نیز از همان نوع PVC ساخته شده اند. علاوه بر این ها این محصول کفی از جنس PVC دو لایه بادی دارد که بسیار مقاوم و نرم می باشد.

ابعاد و وزن

در ابتدا باید عنوان نمود که این محصول تنها 1.35 کیلو گرم وزن دارد که به راحتی می توانید ان را حمل و نقل کرده و با خود جا به جا کنید. هم چنین طول این کالا تنها 188 سانتی متر بوده و عرض ان نیز 71 سانتی متر است. در کنار این موارد باید به تحمل وزن این کالا هم اشاره نمود که می تواند تا 90 کیلو گرم وزن را بر روی خود تحمل کند.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

راه اندازی محصولات بادی کاری فوق العاده ساده و اسان می باشد. در همین ارتباط باید عنوان نمود که بر روی این محصول چند محفظه باد قرار دارد. شما در ابتدا باید ان ها را پیدا کرده و سپس اقدام به تهیه یک پمپ باد کنید. سپس با همان پمپ باد به سادگی این محصول را باد کرده و استفاده کنید. این کار در کمتر از چند دقیقه انجام می گیرد. در ارتباط با مراقبت از این محصول هم باید از ضربه زدن به این کالا جدا خودداری کرده و وسایل نوک تیز را از کنار ان دور کنید. هم چنین از پریدن و جامپینگ بر روی این محصول جدا خودداری نمایید. با رعایت این نکات می توانید با خیال راحت از این محصول استفاده کنید. هم چنین بر روی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات هم قرار دارد که به سادگی می توانید در صورت اسیب دیدن این محصول از ان استفاده کرده و ان را ترمیم کنید.

جمع بندی

تشک بادی روی اب مواج بالش دار یک محصول بی نظیر است که مناسب برای تمام سنین است. هم چنین این کالا دارای طراحی فوق العاده زیبا می باشد که در سه رنگ مختلف طراحی شده و متشکل از طیف رنگی بی نظیر است. هم چنین این محصول وزن بسیار کمی دارد که حمل و نقل ان بسیار ساده شده است. این محصول بی نظیر را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی محصولات بادی در ایران خریداری نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...