تشک بادی روی اب چهار نفره بست وی

BESTWAY 43294

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب چهار نفره بست وی محصولی متمایز و جدید از نظر طراحی است که در سال 2020 میلادی و با بهره گیری از یک کیفیت عالی عرضه شده است. اگر نگاهی به خصوصیات این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این محصول قابلیت استفاده 4 نفر به صورت هم زمان را دارا می باشد که همین امر این محصول را به یک کالای خانوادگی تبدیل کرده است. هم چنین هر یک از این بخش ها خود به صورت مواج و شیار دار شکل گرفته است که راحتی را در اختیار مشتریان قرار می دهد. علاوه بر این ها در کنار بسته بندی این محصول محفظه ای هم به صورت بادی و مجزا تعبیه شده است که می توانید با باد کردن و راه اندازی ان از این بخش در مرکز تشک بادی روی اب خود استفاده نموده و وسایل خود را در داخل ان نگهداری کنید. هم چنین این بخش خود دارای چهار عدد جالیوانی در هر چهار سمت خود می باشد که این ویژگی هم باعث منحصر به فرد شدن این محصول شده است. رنگ بندی جذاب و هم چنین راحتی در راه اندازی و باد کردن این کالا هم از دیگر خصوصیات این محصول به شمار می رود.

 نوع تفریحی 
 طول 246 سانتي متر
 عرض 246 سانتي متر
 تحمل وزن 360 کیلوگرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 نوع رویه براق
 جنس بخش کناری PVC طرح چرم
 پمپ خیر
 نوع پمپ  -
 وزن 7.6 کیلوگرم
 شرکت سازنده بست وی
 ساير ويژگي ها قابل استفاده برای تمام سنین
 اقلام همراهبرچسب تعمرات ، دفترچه راهنما

تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی از سری تشک های بادی روی آب با طراحی منحصر به فرد و عالی می باشد که با توجه به ساختاری که دارد می تواند برای استفاده 4 نفر مناسب باشد . بست وی همواره سعی کرده است تا تشک های بادی روی آب یک نفره ، دو نفره و چند نفره را در اشکال و طراحی های مختلف تولید کند تا خریداران بتوانند با استفاده از آن ها به تفریحات آبی بپردازند و لحظات شاد و لذت بخشی را در کنار دوستان تجربه کنند . در این قسمت ، قصد داریم تا با نقد و بررسی بیشتر محصول ، شما را با ویژگی ها و خصوصیات تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی آشنا کنیم .

طراحی و نحوه تولید تشک بادی روی اب چهار نفره بست وی

این تشک بادی روی آب در واقع از ساختار دو تکه بهره مند است . بدنه اصلی این تشک به صورت علامت + طراحی شده است که در هر قسمت آن یک فرد می تواند بنشیند . و اما قسمت دیگر این تشک بادی روی آب را کوسنی بادی تشکیل داده است که بر روی آن جالیوانی طراحی شده است تا بتوانید نوشیدنی های خود را بر روی آن قرار دهید . وجود جا لیوانی در تشک بادی روی اب ، می تواند دسترسی شما را به نوشیدنی بهتر کند تا نیازی به رفتن به بیرون از استخر و آب را نداشته باشید .

شما می توانید بر روی اب در کنار دوستان به گفتگو و بازی بپردازید و لحظات دوست داشتنی را رقم بزنید .با جدا کردن قسمت جا لیوانی تشک بادی ، شما می توانید بر روش تشک بادی روی اب حتی دراز بکشید اما با وجود آن ، می توانید بر روی تشک بنشینید . نحوه طراحی این تشک بادی روی آب کاملا مهندسی بوده و به همین دلیل محصول به خوبی می تواند تعادل خود را بر روی آب حفظ کند .

از مهم ترین ویژگی های تشک های بادی روی آب می توان به حفظ تعادل آن اشاره کرد که این محصول به خوبی می تواند تعادل را برقرار کند . شرکت بست وی که سازنده این تشک نیز می باشد ، استانه تحمل وزن آن را 360 کیلوگرم مشخص کرده است که در واقع می توان گفت به خوبی می تواند وزن چهار فرد بالغ را بر روی خود تحمل کند .

جنس بدنه تشک بادی روی اب چهار نفره بست وی

بست وی برای تولید تشک بادی روی آب چهار نفره بست وی از پی وی سی طرح چرم استفاده کرده است ، این جنس یکی از مرغوب ترین اجناس برای تولید تشک بادی می باشد ، به طوریکه حتی از آن برای ساخت دیگر محصولات بادی مانند تخت بادی ، تشک بادی ، وان بادی ، استخر بادی و ... استفاده شده است .

از بزرگ ترین خصوصیات و ویژگی های این جنس می توان به ضد حساسیت و ضد آب بودن آن اشاره کرد . مواد پلاستیکی به دلیل اینکه از مواد شیمیایی تولید می شوند ممکن است حساسیت های پوستی را به دنبال داشته باشد ، اما پی وی سی اینگونه نیست . همچنین ضد آب بودن آن باعث شده تا در دراز مدت نیز آب موجب پوسیده شدن محصول نگردد.

ویژگی های تشک بادی روی اب چهار نفره بست وی

وزن کلی محصول 7 کیلو و 600 گرم می باشد که با توجه به حجم بسته بندی کوچکی که دارد می توان به راحتی آن را حمل و جابجا کرد . از این محصولات بادی می توانید در سفر ها نیز استفاده کنید . سطوح این تشک بادی روی اب ، همانطور که در تصویر نیز مشخص است به صورت مواج طراحی شده است ، این رویه می تواند موجب انعطاف بیشتر و نرم تر شدن کف تشک کمک کند .

همچنین رویه مواج تا حدود زیادی می تواند از سر خوردن شما جلوگیری کند . طراحی کامفورت یا رویه مواج در بیشتر محصولات بادی که برای استراحت کردن می باشد ، استفاده می شود تا افراد حس بهتری را داشته باشند و بتوانند مدت زمان بیشتری را به نشستن یا خوابیدن بپردازند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...