تشک بادی روی اب کودک طرح حیوانات بست وی

bestway 42047

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
450,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی اب کودک طرح حیوانات بست وی یک محصول زیبا و جدید در سه طرح گوناگون می باشد که هر یک از ان ها دارای ابعادی گوناگون بوده و با رنگ و ساختار مجزایی که دارند باعث شده تا کودک شما بتواند در هنگام خرید با قدرت انتخاب بالا یک کالا را برگزیند. در همین رابطه نیز می توان عنوان کرد که این محصول دارای سه طرح پروانه با رنگ آبی ، خرچنگ با رنگ نارنجی و همین طور قورباغه با رنگ سبز می باشد که طراحی قسمت های مختلف این محصولات نیز به صورت کاملا طبیعی و خلاقانه شکل گرفته است. هر یک از این محصولات دارای رویه ای مواج و شیار دار می باشند که باعث شده تا کودک شما پس از قرار گیری بر روی این محصول لیز نخورده و در طولانی مدت هم از استفاده این کالا خسته نشود. هم چنین این تشک بادی روی آب به صورت کامل تعادل کودک شما را بر روی اب حفظ خواهد کرد و به هیچ عنوان به داخل اب فرو نخواهد رفت که قطعا برای راحتی خیال شما در هنگام تفریح و شنا این محصول بسیار مناسب می باشد. هم چنین برای راه اندازی این کالا هم می توانید با استفاده از یک عدد پمپ باد در سریع ترین زمان ممکن با توجه به دارا بودن دو عدد دریچه باد این کالا را باد کنید.

 نوع تفریحی
 طول   118 سانتی متر
 عرض 99 سانتی متر
 ارتفاع 20 سانتی متر
 جنس بدنه وینیل
 وزن 800 گرم
 تحمل وزن 100 کیلوگرم
 پمپ خیر 
 نوع پمپ -
 سایر ویژگی هامناسب سنین 3 تا 8 سال
پرتابل و قابل حمل
 
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی اب کودک طرح حیوانات بست وی

تشک بادی روی اب کودک طرح حیوانات بست وی محصولی بی نظیر است که با سه طرح و نقش مختلف به بازار ارائه شده است و این سه طرح قطعا در بین کودکان محبوب بوده و یک انتخاب خوب به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که دارا بودن بدنه مقاوم و شیار دار ، بهره مندی از رنگ های شاد و چشم نواز و همین طور استفاده ساده و اسان از این محصولات نکته ای است که سعی داریم تا در این مقاله به بررسی تمامی ان ها بپردازیم...

طراحی و ساختار محصول

اولین بحث در این مقاله به بررسی طراحی و ساختار این محصول تعلق می گیرد که قطعا از مهم ترین ویژگی های این کالا به شمار خواهد رفت. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این محصول در سه طرح گوناگون شکل گرفته است. اولین طرح این محصول طرح پروانه است که با رنگ اصلی آبی تولید و عرضه شده است. این پروانه دارای شاخک هایی در بخش بالایی خود بوده و باله های ان نیز به صورت خلاقانه و دقیق شکل گرفته است که بر روی ان ها رنگ های دیگری همچون زرد ، نارنجی و قرمز هم دیده می شود. طراحی بعدی این محصول قورباغه است که با رنگ اصلی سبز تولید شده و می توان شکل پاها و چشم های این محصول را هم به زیبایی هر چه تمام تر مشاهده نمایید. اخرین تولید این کد از محصول بست وی هم خرچنگ می باشد که با رنگ نارنجی تولید شده و می توان چنگال های این حیوان را به وضوح مشاهده کرد. هم چنین هر سه مدل دارای بخش میانی شیار دار می باشند که باعث شده تا کودک پس از قرار گیری در داخل این محصول بتواند نرمی و راحتی را حس کند. هم چنین بخش های کناری ان نیز دارای مقداری برامدگی می باشد که قطعا برای حفظ ایمنی بیشتر کودک شما ایجاد شده و از پرت شدن او در داخل اب جلوگیری خواهد کرد. تمامی این موارد نشان از خلاقیت فوق العاده این محصول دارد.

کیفیت و جنس محصول

بحث کیفیت این کالا هم نکته مهم دیگری است که باید به ان توجه شود. برای مثال باید عنوان کنیم که اکثر محصولات بادی از جنس PVC شکل گرفته اند که یک جنس رایج بوده و مقاومت و ضخامت خوبی را هم داراست. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این محصول نیز از رویه ای با همین جنس شکل گرفته است که البته از وینیل هم در طراحی ان استفاده شده است که باعث بالا رفتن کیفیت این محصول گردیده است. هم چنین دارا بودن لایه های ضخیم و مقاوم این کالا و ضد اب بودن ان نیز از دیگر خصوصیات خوب این تشک روی اب به شمار می رود.

ابعاد و وزن

در رابطه با ابعاد این محصول باید عنوان کنیم که این سری از محصولات دارای سه ابعاد مختلف می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که مدل پروانه این تشک روی اب دارای طول 118 سانتی متر و عرض 99 سانتی متر می باشد. هم چنین مدل قورباغه این محصول هم دارای طول 104 سانتی متر و عرض 94 سانتی متر است. اخرین مدل این محصول هم که مدل خرچنگ است از طول 117 سانتی متر و عرض 89 سانتی متر بهره مند می باشد. این ابعاد فوق العاده استاندارد بوده و همگی هم دارای وزن 800 گرم می باشند که به راحتی می توان انها را جا به جا کرد.

سنین قابل استفاده

اگر نگاهی به بسته بندی این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این کالا برای سنین 3 تا 8 سال پیشنهاد شده است. دلیل این پیشنهاد هم در وهله اول ابعاد این محصول و در وهله دوم طراحی و شکل و شمایل این کالا می باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که تحمل وزن هم نکته دیگری است که باعث شده تا این سنین بر روی بسته بندی این محصول درج گردد.

شیوه خرید

برای خرید این محصول پیشنهاد می کنیم تا پس از کسب رضایت از این کالا ان را در سبد خرید خود قرار داده و در انتها نیز از سایت فروشگاه اینتکس در ایران خرید خود را نهایی کنید تا در سریع ترین زمان ممکن پیک این محصول را درب منزل به شما تحویل دهد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...