تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه

bestway 34106

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
750,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

تشک بادی روی آب کودک طرح سفینه یکی از محصولات فوق العاده ای است که شرکت بست وی ان را در سال 2020 میلادی با خلاقیت فوق العاده روانه بازار کرده است. اگر نگاهی دقیق به این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این کالا دارای طرحی شبیه به سفینه می باشد که باعث شده تا کودک شما با مشاهده این طرح زیبا شگفت زده شود. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول ابعاد بسیار مناسبی را هم داراست که برای کودکان سنین 3 تا 6 سال بسیار مناسب خواهد بود. شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود تا کودک خود را با خیال راحت بر روی اب قرار داده و با او به بازی و تفریح بپردازید و باعث شوید که ایمنی کودک شما بر روی اب به بهترین شکل ممکن حفظ شود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که وزن فوق العاده سبک این محصول هم یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این تشک بادی روی اب به شمار می رود که حمل و نقل ان را راحت و اسان کرده است. تمامی این موارد در کنار راه اندازی ساده و هم چنین بهره مندی ازبرچسب تعمیرات در کنار بسته بندی این محصول ، سبب شده تا یک محصول کامل را مشاهده کنید که با خیال راحت قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس در ایران می باشد.

نوع تفریحی
طول104 سانتی متر
عرض  99 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه وینیل رنگی 
ظاهر رویه طرح سفینه
رده سنی3 تا 6 سال
سایر ویژگی هاطراحی جذاب
بسته بندی کوچک و قابل حمل
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

 

تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه از زیبا ترین و محبوب ترین تشک های بادی روی آب می باشد که برای کودکان طراحی شده و دارای ابعاد نسبتا کوچکی در مقایسه با تشک بادی روی آب بزرگسال می باشد . به همین منظور نیز کاملا مناسب برای سنین کودکان می باشد و می توانند از محصول استفاده نمایند . تشک های بادی روی آب ، همانطور که از نامشان مشخص است برای استفاده بر روی آب طراحی شده اند که می توانند به عنوان یک شناور یا قایق توسط کودکان به جهت بازی و تفریحات آبی مورد استفاده قرار بگیرند . در این بخش نیز قصد داریم تا شما را در خرید تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه آشنا کرده و به بررسی بیشتر محصول بپردازیم .

راهنمای خرید تشک بادی روی اب کودک

قبل از هر چیزی نیاز است تا راهنمایی های لازم را در جهت خرید تشک بادی روی آب کودک را دانسته و با کسب اطلاعات صحیح و درست تر ، خرید خود را انجام دهید . قبل از هر چیزی نیاز است تا رده سنی تشک بادی روی آب را دانسته و پس از آن خرید خود را انجام دهید ، تشک های بادی روی آب به دو دسته تشک بزرگسال و کودک تقسیم می شوند که تشک بادی روی آب کودک نیز خود به دلیل ابعاد و همچنین تحمل وزنی که دارند ، برای سنین خاصی قابل استفاده هستند ، به همین منظور به این نکته مهم باید توجه ویژه ای شود ، به خصوص اگر قصد خرید به صورت اینترنتی داشته و دسترسی به محصول وجود ندارد . با توجه به ساختار و ابعادی که تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه دارد ، شرکت سازنده تشک یعنی شرکت بست وی رده سنی محصول را کودکان سنین 3 الی 6 سال در نظر گرفته است .

طراحی و تولید تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه

با توجه به طراحی ظاهری که در تصاویر نیز مشخص است ، ساختار تشک بادی روی آب فوق به صورت طراحی سفینه می باشد که با باله های بادی زیبا به همراه طراحی چاپی بر روی بدنه ، شکل زیبا تری را به خود گرفته است . طراحی عریض و پهن تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه می تواند شناوری بسیار عالی را به تشک ببخشد تا کودکانی که خیلی حفظ تعادل خوبی ندارند بتوانند از تشک استفاده کنند و دچار حادثه نشوند . بخش مرکزی این تشک به صورت فرو رفته و به مانند قایق های بادی طراحی شده است که کودک می تواند در درون تشک نشسته و به بازی و تفریح بپردازد . گود بودن این بخش و همچنین داشتن لبه های برجسته از وارد شدن آب به داخل تشک بادی جلوگیری کرده و همچنین کودک می تواند به خوبی به دیواره ها تکیه دهد .

جنس تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه

طراحی و ساختار تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه به صورت بادی بوده و به همین دلیل می توانید آن را در ابعاد کوچکی بسته بندی کرده و با خود به سفر ببرید . این ساختار بی نظیر و بسیار عالی به دلیل داشتن بدنه مقاوم و با دوام است که شرکت بست وی از آن برای تولید محصولات بادی خود به مانند تشک بادی روی آب کودک استفاده کرده است . جنسی که برای ساخت بدنه و لایه های تشک بادی روی آب کودک استفاده شده است ، وینیل ضخیم و مقاومی است که دارای طراحی چرمی و رنگی بوده که زیبایی خاصی را نیز به محصول بخشیده است . طول عمر وینیل بالا بوده و عوامل محیطی و همچنین رطوبت نیز به آن آسیب وارد نمی کند ، به همین جهت سال های سال می توانید از محصولات بادی استفاده کنید .

راه اندازی و استفاده از تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه

برای راه اندازی راحت تر تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید . شما می توانید پمپ باد مد نظر خود را نیز از فروشگاه اینتکس تهیه کنید . برای راه اندازی بر روی بدنه تشک ، دریچه ای قرار داده شده است که می بایست از آن قسمت اقدام نمایید . در دفترچه راهنما توضیحاتی نیز در رابطه با استفاده از تشک بادی روی اب کودک طرح سفینه آورده شده است .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...